Marcin Tobiasz nowym szefem marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours uzupełnia zespół. Od maja nowym szefem ds. marketingu został Marcin Tobiasz, który chce poszerzyć strategię marketingową i wzmocnić obecność firmy w mediach. Touroperator planuje w tym roku inwestycje m.in w wizerunek i promocję produktu.
Exim Tours, obchodzące w tym roku 30-lecie działalności, wzmacnia swoje działania promocyjne, pod nadzorem nowego szefa ds. marketingu, Marcina Tobiasza.
„Planujemy znacząco zwiększyć naszą obecność w mediach. Inwestycja w wizerunek, promocję produktu i nowe narzędzia dostępne dla naszych klientów wzmocnią pozytywne trendy, które obserwujemy w naszych kanałach sprzedaży” – powiedział Marcin Małysz, prezes zarządu Exim Tours.
Biuro podróży planuje również rozszerzenie swojego grona partnerów, co pozwoli na osiągnięcie nowych celów.
„Cieszę się, że mogę wzmocnić swoim doświadczeniem Exim Tours. Mamy ambitne plany i pomysł, jak je osiągnąć. Rozmawiamy z silnymi graczami na rynku reklamy, z którymi będziemy wdrażać nasze zmiany” – mówi Marcin Tobiasz, nowy marketing manager firmy.
Nowy szef ds. marketingu Exim Tours, Marcin Tobiasz ma bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu i reklamy. Pracował w działach promocji w mediach i agencjach reklamowych. Przez pewien czas odpowiadał za globalną komunikację LOT-u, gdzie przewodził zespołowi marketingu. Największą przyjemność zawodową sprawiła mu kampania włączenia Dreamlinerów do floty polskiego przewoźnika. Pod jego opieką kampanie LOT-u były doceniane takimi nagrodami jak np. Effie.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
[…] Marcin Tobiasz nowym szefem marketingu w Exim Tours […]