Marcin Tobiasz nowym szefem marketingu w Exim Tours
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2023/05/Marcin-Tobiasz.jpg)
Biuro podróży Exim Tours uzupełnia zespół. Od maja nowym szefem ds. marketingu został Marcin Tobiasz, który chce poszerzyć strategię marketingową i wzmocnić obecność firmy w mediach. Touroperator planuje w tym roku inwestycje m.in w wizerunek i promocję produktu.
Exim Tours, obchodzące w tym roku 30-lecie działalności, wzmacnia swoje działania promocyjne, pod nadzorem nowego szefa ds. marketingu, Marcina Tobiasza.
„Planujemy znacząco zwiększyć naszą obecność w mediach. Inwestycja w wizerunek, promocję produktu i nowe narzędzia dostępne dla naszych klientów wzmocnią pozytywne trendy, które obserwujemy w naszych kanałach sprzedaży” – powiedział Marcin Małysz, prezes zarządu Exim Tours.
Biuro podróży planuje również rozszerzenie swojego grona partnerów, co pozwoli na osiągnięcie nowych celów.
„Cieszę się, że mogę wzmocnić swoim doświadczeniem Exim Tours. Mamy ambitne plany i pomysł, jak je osiągnąć. Rozmawiamy z silnymi graczami na rynku reklamy, z którymi będziemy wdrażać nasze zmiany” – mówi Marcin Tobiasz, nowy marketing manager firmy.
Nowy szef ds. marketingu Exim Tours, Marcin Tobiasz ma bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu i reklamy. Pracował w działach promocji w mediach i agencjach reklamowych. Przez pewien czas odpowiadał za globalną komunikację LOT-u, gdzie przewodził zespołowi marketingu. Największą przyjemność zawodową sprawiła mu kampania włączenia Dreamlinerów do floty polskiego przewoźnika. Pod jego opieką kampanie LOT-u były doceniane takimi nagrodami jak np. Effie.
POWIĄZANE WPISY
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
[…] Marcin Tobiasz nowym szefem marketingu w Exim Tours […]