Marcin Tobiasz nowym szefem marketingu w Exim Tours

Biuro podróży Exim Tours uzupełnia zespół. Od maja nowym szefem ds. marketingu został Marcin Tobiasz, który chce poszerzyć strategię marketingową i wzmocnić obecność firmy w mediach. Touroperator planuje w tym roku inwestycje m.in w wizerunek i promocję produktu.
Exim Tours, obchodzące w tym roku 30-lecie działalności, wzmacnia swoje działania promocyjne, pod nadzorem nowego szefa ds. marketingu, Marcina Tobiasza.
„Planujemy znacząco zwiększyć naszą obecność w mediach. Inwestycja w wizerunek, promocję produktu i nowe narzędzia dostępne dla naszych klientów wzmocnią pozytywne trendy, które obserwujemy w naszych kanałach sprzedaży” – powiedział Marcin Małysz, prezes zarządu Exim Tours.
Biuro podróży planuje również rozszerzenie swojego grona partnerów, co pozwoli na osiągnięcie nowych celów.
„Cieszę się, że mogę wzmocnić swoim doświadczeniem Exim Tours. Mamy ambitne plany i pomysł, jak je osiągnąć. Rozmawiamy z silnymi graczami na rynku reklamy, z którymi będziemy wdrażać nasze zmiany” – mówi Marcin Tobiasz, nowy marketing manager firmy.
Nowy szef ds. marketingu Exim Tours, Marcin Tobiasz ma bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu i reklamy. Pracował w działach promocji w mediach i agencjach reklamowych. Przez pewien czas odpowiadał za globalną komunikację LOT-u, gdzie przewodził zespołowi marketingu. Największą przyjemność zawodową sprawiła mu kampania włączenia Dreamlinerów do floty polskiego przewoźnika. Pod jego opieką kampanie LOT-u były doceniane takimi nagrodami jak np. Effie.
POWIĄZANE WPISY
7 czerwca 2023
Coral Travel zakontraktował na lato i zimę miejsca w Enter Air za 408 mln zł
Enter Air i Coral Travel Poland zawarły umowę czarteru dotyczącą współpracy w sezonie…
0 Komentarzy2 Minuty
7 czerwca 2023
Nowa kampania Wielkopolskiej ROT. Atrakcje Szlaku Piastowskiego polecają Kajko i Kokosz
Znani bohaterowie polskiego komiksu, Kajko i Kokosz wystąpią w nowej kampanii…
0 Komentarzy3 Minuty
7 czerwca 2023
Hostele a&o zredukują emisję dwutlenku węgla o 35 proc.
Sieć hosteli a&o zmniejsza swój ślad węglowy o kolejne 35 proc. i dąży do osiągnięcia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 czerwca 2023
Port Lotniczy Lublin: rozpoczęcie sezonu lato 2023 rejsami do Antalyi i Monastyru
Pierwszy samolot z Portu Lotniczego Lublin wyruszył do Monastyru w Tunezji, oznaczając…
0 Komentarzy2 Minuty
7 czerwca 2023
Dolnośląskie przygotowuje się do letniego sezonu. Turystyczne otwarcie wakacji na zamku Grodziec
Dolny Śląsk szykuje się na letni sezon wakacyjny, a jednym z zaplanowanych wydarzeń jest…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2023
PLL LOT stawiają na równość zawodową kobiet w ramach programu IATA 25by2025
Polskie Linie Lotnicze LOT dołączyły do programu IATA 25by2025, który ma na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
6 czerwca 2023
Nocowanie.pl: polska branża turystyczna jest coraz bardziej eko
Ankieta przeprowadzona przez serwis Nocowanie.pl wśród właścicieli obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
6 czerwca 2023
Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Marcin Tobiasz nowym szefem marketingu w Exim Tours […]