Magdalena Młynarczyk nową dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Leonardo Hotels w Polsce
Hotele Leonardo wzmacniają swój dział sprzedaży. Od października tego roku do struktury sieci dołączyła Magdalena Młynarczyk – jako nowa Director of Sales and Marketing.
Magdalena Młynarczyk, która od 10 października tego roku zajmuje stanowisko Poland Director of Sales and Marketing w sieci Leonardo Hotels, posiada ponad 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie.
Do niedawna na podobnym stanowisku współpracowała z Radisson Hotel Group. W krakowskich hotelach należących do tej sieci rozpoczynała swoją karierę w 2002 roku. Przechodząc wszystkie jej szczeble, poznała od podstaw specyfikę pracy w działach operacyjnych i w dziale sprzedaży. Od 2014 roku jako Sales Marketing Director była tu odpowiedzialna za cały zespół sprzedażowy, realizację strategii i utrzymywanie efektywnych relacji z kluczowymi klientami i interesariuszami.
W Leonardo Hotels Magdalena Młynarczyk będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę struktur działu sprzedaży, efektywne relacje z klientami biznesowymi oraz wzrost wyników sprzedażowych Leonardo Hotels. Będzie pod tym względem zarządzała pracą obecnych na polskim rynku hoteli należących do Leonardo Hotels – NYX Hotel Warsaw, Leonardo Royal Warsaw oraz dwóch działających w Krakowie obiektów Leonardo Boutique. Ze względu na plany inwestycyjne sieci, będzie również tworzyła struktury sprzedaży kolejnych otwierających się w Polsce hoteli.
Magdalena Młynarczyk od kilku lat aktywnie uczestniczy w rozwijającej się inicjatywie Krakow Network. Dodatkowo w minionym roku dołączyła do komitetu organizacyjnego 61 Kongresu Stowarzyszenia ICCA, który w tym roku odbędzie się w listopadzie w Małopolsce.
Pełna pasji do hotelarstwa i energii do działania. Prywatnie spełnia się jako mama, surferka i podróżniczka.
Drugi obiekt Leonardo Hotels w Krakowie zostanie otwarty jeszcze w tym roku
POWIĄZANE WPISY
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2024
Handwritten Collection – butikowa marka Accor otwiera nowe hotele
Handwritten Collection, butikowa marka grupy hotelarskiej Accor otwiera hotele na…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Nocowanie.pl: to był średni sezon wakacyjny
Wakacyjna pogoda sprzyjała wypoczynkowi w kraju, jednak właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
29 sierpnia 2024
Nocowanie.pl: sierpień lepszy od lipca
Drugi miesiąc wakacji poprawił nieco nastroje rodzimej branży turystycznej. Rezerwacji w…
0 Komentarzy3 Minuty
13 sierpnia 2024
Arche stawia na MICE. Powstają nowe centra konferencyjne w całej Polsce
Notowana na Catalyst Arche SA stale zwiększa rentowności posiadanych resortów poprzez…
0 Komentarzy4 Minuty
8 sierpnia 2024
Nocowanie.pl: rośnie liczba obiektów turystycznych tylko dla dorosłych
W Polsce rośnie liczba hoteli i obiektów skierowanych wyłącznie do dorosłych gości, co…
0 Komentarzy5 Minuty