Magdalena Młynarczyk nową dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Leonardo Hotels w Polsce
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2022/10/Magdalena-Mlynarczyk.jpg)
Hotele Leonardo wzmacniają swój dział sprzedaży. Od października tego roku do struktury sieci dołączyła Magdalena Młynarczyk – jako nowa Director of Sales and Marketing.
Magdalena Młynarczyk, która od 10 października tego roku zajmuje stanowisko Poland Director of Sales and Marketing w sieci Leonardo Hotels, posiada ponad 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie.
Do niedawna na podobnym stanowisku współpracowała z Radisson Hotel Group. W krakowskich hotelach należących do tej sieci rozpoczynała swoją karierę w 2002 roku. Przechodząc wszystkie jej szczeble, poznała od podstaw specyfikę pracy w działach operacyjnych i w dziale sprzedaży. Od 2014 roku jako Sales Marketing Director była tu odpowiedzialna za cały zespół sprzedażowy, realizację strategii i utrzymywanie efektywnych relacji z kluczowymi klientami i interesariuszami.
W Leonardo Hotels Magdalena Młynarczyk będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę struktur działu sprzedaży, efektywne relacje z klientami biznesowymi oraz wzrost wyników sprzedażowych Leonardo Hotels. Będzie pod tym względem zarządzała pracą obecnych na polskim rynku hoteli należących do Leonardo Hotels – NYX Hotel Warsaw, Leonardo Royal Warsaw oraz dwóch działających w Krakowie obiektów Leonardo Boutique. Ze względu na plany inwestycyjne sieci, będzie również tworzyła struktury sprzedaży kolejnych otwierających się w Polsce hoteli.
Magdalena Młynarczyk od kilku lat aktywnie uczestniczy w rozwijającej się inicjatywie Krakow Network. Dodatkowo w minionym roku dołączyła do komitetu organizacyjnego 61 Kongresu Stowarzyszenia ICCA, który w tym roku odbędzie się w listopadzie w Małopolsce.
Pełna pasji do hotelarstwa i energii do działania. Prywatnie spełnia się jako mama, surferka i podróżniczka.
Drugi obiekt Leonardo Hotels w Krakowie zostanie otwarty jeszcze w tym roku
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
11 lipca 2024
IGHP: czerwcowe obłożenie w hotelach niższe niż rok temu
W czerwcu hotele odnotowały gorsze obłożenie w porównaniu do zeszłego roku – wynika z…
0 Komentarzy6 Minuty
11 lipca 2024
Nowy hotel Campanile otwarty na warszawskim Żeraniu
Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2024
Rafał Kincer nowym prezesem zarządu PHH
W dniu 15 lipca 2024 roku funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2024
Nocowanie.pl: muzyczne gwiazdy przyciągają tłumy i podnoszą ceny noclegów
Im większe gwiazdy, tym droższe noclegi. Sezon festiwalowy w pełni, a wraz z nim rosną…
0 Komentarzy5 Minuty
1 lipca 2024
Nocowanie.pl: Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów
Polacy tłumnie ruszyli na wakacje. Zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg, Jastarnia i…
0 Komentarzy4 Minuty