Lufthansa Group inwestuje w personalizację i digitalizację
Do 2020 roku Lufthansa Group zainwestuje 500 mln euro w rozwój i same ulepszenie spersonalizowanej oferty.
W chmurach czy na ziemi – Lufthansa Group będzie reagować na preferencje klientów indywidualną propozycją. Dla przykładu, już teraz podróżujący mogą pobrać 250 gazet i magazynów w formie elektronicznej (eJournal) – ponad 200 000 pobrań w lutym pokazuje jak entuzjastycznie ta oferta jest przyjmowana. Klienci mogą skorzystać z chatu „Mildred” w czasie rzeczywistym pytając o najlepsze ceny połączeń. Dzięki współpracy z Apple Watch mogą sprawdzić status lotu podczas podróży. W ostatnim czasie Grupa rozwija także nową aplikację dla osobistego asystenta Google Home. Małe urządzenie będzie wkrótce korzystać z technologii „text to speech”, aby uzyskać odpowiedzi dotyczące zbliżających się połączeń Lufthansy.
Harry Hohmeister, członek zarządu Lufthansa Group odpowiedzialny za przewoźników sieciowych, powiedział: „Dla Lufthansy digitalizacja to coś więcej niż rozwój nowych aplikacji. Oferujemy naszym klientom najwyższej jakości innowacyjną technologię odpowiadającą na ich potrzeby i zapewniamy im najlepsze możliwe wsparcie w zakresie podróży. Nie chodzi tylko o główne innowacje, ale również o małe rzeczy, które sprawiają, że podróż jest bardziej komfortowa i spersonalizowana.”
Podczas targów ITB w Berlinie, Zarząd Lufthansa Group ogłosił długo skrywany sekret: nowy Boeing 777X, którego pierwszy rejs zaplanowano na 2020 roku, zostanie wyposażony w zupełnie nową Klasę Biznes. Perfekcyjna personalizacja i digitalizacja są również motywem przewodnim nowej generacji foteli: pasażerowie mogą kontrolować bezprzewodowo swoje siedzenia dzięki własnym urządzeniom mobilnym. Dotyczy to nie tylko ustawienia fotela, ale również indywidualnego systemu rozrywki pokładowej.
Harry Hohmeister skomentował: „Fotel będzie czymś więcej niż ‘tylko’ fotelem. To odpowiedź na konkretne potrzeby klientów – niezależnie od tego czy w czasie podróży wolą spać czy pracować, czy podróżują z dziećmi czy służbowo. Naprawdę jest na co czekać. Zaskoczymy Was!”
Nowy fotel Klasy Biznes reprezentuje nie tylko jakość i personalizację – to także przykład nowej strategii Lufthansa Group: stale rosnąca współodpowiedzialność za wszystkie procesy w firmie. Na przykład nowe siedzenia zostały zaprojektowane zarówno dla Lufthansy jak i Austrian Airlines oraz SWISSa. Dział sprzedaży został w ubiegłym roku zrestrukturyzowany i dotyczył wszystkich przewoźników sieciowych Lufthansa Group.
Heike Birlenbach, wiceprezes ds. sprzedaży Lufthansa Group oraz dyrektor handlowy Portu Przesiadkowego Frankfurt, dodała: „Ujednolicone procesy wewnątrz trzech linii sieciowych i wspólne struktury minimalizują złożoność operacji i zarządzania, a naszych klientów i partnerów stawiają w środku naszego zainteresowania.”
Platforma „BookaGroup”, która będzie rozwinięta w ramach trzech przewoźników sieciowych w drugim kwartale br. jest jednym z dowodów na takie podejście. Partnerzy sprzedażowi będą mogli również poprosić o dowolną kombinację podróży grupowej w ramach Lufthansy, Austrian Airlines i SWISSa dzięki jednemu narzędziu i natychmiast dokonać rezerwacji.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2024
Ryanair połączył Kraków z Marrakeszem
2 grudnia Ryanair uruchomił pierwszy lot z Krakowa do Marrakeszu w ramach zimowej siatki…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Enter Air osiąga rekordowe wyniki w pierwszych trzech kwartałach 2024 roku
Enter Air poinformował o wynikach finansowych za pierwsze trzy kwartały 2024 roku.…
0 Komentarzy6 Minuty
2 grudnia 2024
FlixBus zyskuje nowy kanał sprzedaży. Bilety dostępne na Poczcie Polskiej
Poczta Polska wprowadza możliwość zakupu biletów na przejazdy FlixBusem w ponad 440…
0 Komentarzy3 Minuty
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty
28 listopada 2024
Ryanair zachęca podróżnych największą promocją w swojej historii
28 listopada od godz. 10 rusza Black Friday w Ryanair. Przewoźnik zapowiada, że…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2024
Odkryj słoneczną Teneryfę z PLL LOT
Od 27 listopada z lotniska Chopina w Warszawie ruszają pierwsze rejsy LOT-u na Teneryfę.…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Brussels Airlines rozszerza siatkę połączeń na lato 2025
Brussels Airlines przygotowują się do sezonu letniego 2025, rozszerzając ofertę…
0 Komentarzy2 Minuty
26 listopada 2024
Ryanair rozszerza współpracę z Omio
Ryanair poinformował, że jego pełna oferta dotycząca lotów na 235 kierunkach jest…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2024
Lotnisko w Modlinie: w październiku obsłużyliśmy ponad 256 tys. pasażerów
Lotnisko Warszawa – Modlin w październiku obsłużyło ponad 256 tys. podróżnych oraz…
0 Komentarzy1 Minuty