Lufthansa Group inwestuje w personalizację i digitalizację
Do 2020 roku Lufthansa Group zainwestuje 500 mln euro w rozwój i same ulepszenie spersonalizowanej oferty.
W chmurach czy na ziemi – Lufthansa Group będzie reagować na preferencje klientów indywidualną propozycją. Dla przykładu, już teraz podróżujący mogą pobrać 250 gazet i magazynów w formie elektronicznej (eJournal) – ponad 200 000 pobrań w lutym pokazuje jak entuzjastycznie ta oferta jest przyjmowana. Klienci mogą skorzystać z chatu „Mildred” w czasie rzeczywistym pytając o najlepsze ceny połączeń. Dzięki współpracy z Apple Watch mogą sprawdzić status lotu podczas podróży. W ostatnim czasie Grupa rozwija także nową aplikację dla osobistego asystenta Google Home. Małe urządzenie będzie wkrótce korzystać z technologii „text to speech”, aby uzyskać odpowiedzi dotyczące zbliżających się połączeń Lufthansy.
Harry Hohmeister, członek zarządu Lufthansa Group odpowiedzialny za przewoźników sieciowych, powiedział: „Dla Lufthansy digitalizacja to coś więcej niż rozwój nowych aplikacji. Oferujemy naszym klientom najwyższej jakości innowacyjną technologię odpowiadającą na ich potrzeby i zapewniamy im najlepsze możliwe wsparcie w zakresie podróży. Nie chodzi tylko o główne innowacje, ale również o małe rzeczy, które sprawiają, że podróż jest bardziej komfortowa i spersonalizowana.”
Podczas targów ITB w Berlinie, Zarząd Lufthansa Group ogłosił długo skrywany sekret: nowy Boeing 777X, którego pierwszy rejs zaplanowano na 2020 roku, zostanie wyposażony w zupełnie nową Klasę Biznes. Perfekcyjna personalizacja i digitalizacja są również motywem przewodnim nowej generacji foteli: pasażerowie mogą kontrolować bezprzewodowo swoje siedzenia dzięki własnym urządzeniom mobilnym. Dotyczy to nie tylko ustawienia fotela, ale również indywidualnego systemu rozrywki pokładowej.
Harry Hohmeister skomentował: „Fotel będzie czymś więcej niż ‘tylko’ fotelem. To odpowiedź na konkretne potrzeby klientów – niezależnie od tego czy w czasie podróży wolą spać czy pracować, czy podróżują z dziećmi czy służbowo. Naprawdę jest na co czekać. Zaskoczymy Was!”
Nowy fotel Klasy Biznes reprezentuje nie tylko jakość i personalizację – to także przykład nowej strategii Lufthansa Group: stale rosnąca współodpowiedzialność za wszystkie procesy w firmie. Na przykład nowe siedzenia zostały zaprojektowane zarówno dla Lufthansy jak i Austrian Airlines oraz SWISSa. Dział sprzedaży został w ubiegłym roku zrestrukturyzowany i dotyczył wszystkich przewoźników sieciowych Lufthansa Group.
Heike Birlenbach, wiceprezes ds. sprzedaży Lufthansa Group oraz dyrektor handlowy Portu Przesiadkowego Frankfurt, dodała: „Ujednolicone procesy wewnątrz trzech linii sieciowych i wspólne struktury minimalizują złożoność operacji i zarządzania, a naszych klientów i partnerów stawiają w środku naszego zainteresowania.”
Platforma „BookaGroup”, która będzie rozwinięta w ramach trzech przewoźników sieciowych w drugim kwartale br. jest jednym z dowodów na takie podejście. Partnerzy sprzedażowi będą mogli również poprosić o dowolną kombinację podróży grupowej w ramach Lufthansy, Austrian Airlines i SWISSa dzięki jednemu narzędziu i natychmiast dokonać rezerwacji.
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Enter Air osiąga rekordowe przychody. 1,1 mld zł w sezonie letnim 2023
Enter Air poinformował o rekordowych wynikach finansowych za sezon letni 2023, z…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair poleci z trzech polskich miast do Dubrownika
Ryanair poinformował dziś (29 listopada) o nowych trasach z Polski do Dubrownika. Zostaną…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2023
Ryanair startuje z noworoczną promocją dla podróżnych
W ramach Cyber Week, Ryanair, uruchomiła dziś (28 listopada) specjalną 72-godzinną…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT zwiększa liczbę połączeń do Korei Południowej
W dniach 16-17 listopada w Warszawie odbyły się konsultacje pomiędzy Polską a Koreą…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Emirates: pierwszy na świecie lot z wykorzystaniem zrównoważonego paliwa
Emirates zostały pierwszymi na świecie liniami lotniczymi, które wykonały lot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 listopada 2023
Sześć lat FlixBusa w Polsce: nowe kierunki i zielone cele
FlixBus świętuje szóstą rocznicę działalności w Polsce. Z tej okazji, przewoźnik…
0 Komentarzy5 Minuty