Lufthansa Group i Travix partnerami
Lufthansa Group i Travix podpisały wieloletnią umowę, łączącą jedno z wiodących globalnych internetowych biur podróży bezpośrednio z systemem Lufthansa Group w standardzie NDC, umożliwiającym zarządzanie zamówieniami.
Wzmocniona współpraca, która będzie częścią programu Lufthansa Group NDC Partner Programme, zapewni szeroki wachlarz korzyści dla klientów poprzez wyświetlanie bogatej zawartości oraz oferowanie najbardziej konkurencyjnych taryf i usług dodatkowych linii Lufthansa Group (Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa oraz Swiss) poprzez kanały dystrybucji oparte na NDC pod nazwą Lufthansa NDC Smart Offer.
Travix oraz Lufthansa Group łączą siły, aby aktywnie kształtować szybko rozwijający się i dynamiczny krajobraz podróży rezerwowanych online, który wymaga ulepszonych rozwiązań technologicznych większej elastyczności i przejrzystości. Dla klientów Travix oznacza to tańsze oferty przelotów oraz większą przejrzystość w ofercie połączeń, jak np. to czy dana taryfa zawiera bagaż rejestrowany lub czy możliwa jest zmiana biletu lub wybór miejsca.
John Mangelaars, dyrektor generalny Travix International BV powiedział: “Jest to wyjątkowa okazja, aby zmodernizować dystrybucję podróży lotniczych w kierunku zorientowania na doświadczenia klientów. Travix był kluczowym motorem napędowym i wczesnym użytkownikiem udostępniającym szeroką ofertę i dostosowane pakiety Lufthansa Group. W oparciu o system Lufthansa Group NDC Offer & Order Management, obaj partnerzy podążają ścieżką innowacji i manifestują swoją wiodącą rolę na zmieniającym się rynku.”
Jako pionierzy cyfryzacji w swoich branżach, Travix i Lufthansa Group postawili sobie za wspólny cel wspieranie innowacji w szybko zmieniającym się technologicznie środowisku, aby wyszukiwanie lotów było dla klientów łatwiejsze i bardziej przyjazne.
Heike Birlenbach, dyrektor działu sprzedaży sieciowych Linii Lotniczych Lufthansa Group i dyrektor handlowy Hubu we Frankfurcie podkreślił: “Zbliżające się wprowadzenie projektu NDC Partner Programme to kolejny krok naprzód w kierunku nowoczesnych modeli sprzedaży detalicznej usług linii lotniczych. Wszystko to dzięki preferowanej, jakościowej ofercie obejmującej technologię, obsługę, oferty, a w przyszłości – strategiczne komponenty współpracy – dedykowanej agentom.”
Grupa Lufthansa osiągnęła najwyższy poziom certyfikacji IATA NDC już w 2017 roku, kiedy to wyróżniono kompleksowy proces dystrybucji, w tym automatyzację usług posprzedażowych biletów, doceniono również wiodącą rolę przewoźnika, który prowadzi branżę w kierunku najnowocześniejszych możliwości dystrybucji. Dzięki ułatwieniu w różnicowaniu produktów, czasu wprowadzania ich na rynek, dostępu do odpowiednich i bogatych ofert podróży oraz przejrzystym doświadczeniom zakupowym, Lufthansa Gruop jest liderem w branży linii lotniczych.
Dzięki zintensyfikowanej współpracy, Lufthansa Group i Travix podejmują kolejny ważny krok na drodze do ukształtowania krajobrazu dystrybucji w przyszłości. Wdrażanie już się rozpoczęło, a pierwszych rezerwacji możemy spodziewać się latem 2018 roku.
Travix jest jedną z największych firm turystycznych na świecie, jeśli chodzi o sprzedaż biletów lotniczych online. Firma i jej marki – CheapTickets.nl, Vliegwinkel.nl, BudgetAir.com, Flugladen.de i Vayama.com – operują w 40 krajach. Wszystkie marki Travix oferują loty na całym świecie świadczone przez krajowe i ekonomiczne linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, ubezpieczenia turystyczne i inne produkty związane z podróżami. Travix ma ponad 550 pracowników reprezentujących ponad 50 różnych narodowości. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.travix.com.
POWIĄZANE WPISY
30 maja 2023
Dariusz Kuś kończy kadencję na czele Portu Lotniczego Wrocław. „Namawiam do jednego: latajmy z Wrocławia”
Dariusz Kuś po 16 latach pełnienia funkcji prezesa Portu Lotniczego Wrocław kończy swoją…
0 Komentarzy2 Minuty
29 maja 2023
PLL LOT zwiększa liczbę rejsów na trasie Poznań-Warszawa
Linie Lotnicze LOT ogłosiły zwiększenie liczby rejsów na trasie Poznań-Warszawa,…
0 Komentarzy1 Minuty
29 maja 2023
Enter Air wzmacnia flotę przed sezonem letnim o nowego Boeinga 737 Max 8
Enter Air wprowadza trzeci z czterech nowych Boeingów 737 MAX 8 do swojej floty. Samolot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 maja 2023
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie lotnicze Emirates ogłosiły, że Penelope Cruz, aktorka i filantropka, będzie nową…
0 Komentarzy2 Minuty
25 maja 2023
Wyższe ceny biletów i silne ożywienie ruchu w Ryanair. Zysk w wysokości 1,43 mld euro
Ryanair odnotował zysk w ciągu ostatniego roku zysk w wysokości 1,43 mld euro, pomimo…
0 Komentarzy3 Minuty
24 maja 2023
Wizz Air z nową usługą transmisji danych eSIM. Pozwoli ona zaoszczędzić na opłatach roamingowych
Wizz Air wprowadza usługę transmisji danych eSIM dla klientów podróżujących za granicę,…
0 Komentarzy1 Minuty
23 maja 2023
Air Astana świętuje 21. urodziny. „W tym roku liczba naszych pasażerów wzrośnie do 8,5 mln”
Air Astana obchodzi swoje 21. urodziny i jednocześnie świętuje osiągnięcie rekordowego…
0 Komentarzy3 Minuty
19 maja 2023
Enter Air poszerza flotę o nowego Boeinga 737 MAX 8
Enter Air polski przewoźnik lotniczy, przyjął w czwartek pierwszy z czterech zamówionych…
0 Komentarzy2 Minuty
19 maja 2023
Ryanair i Amadeus łączą siły w ofercie podróży służbowych
Ryanair poinformował o rozszerzeniu swojej oferty tanich podróży służbowych poprzez…
0 Komentarzy2 Minuty