Lufthansa: Book a Group – nowe narzędzie do rezerwacji
Dzięki nowemu narzędziu online “Book a Group” polskie biura podróży i agencyjne będą mogły w prostszy sposób dokonywać rezerwacji grupowych. Nowy serwis umożliwia biurom zarejestrowanym w IATA wyszukanie odpowiednich rejsów, sprawdzenie dostępności i cen, zakładanie rezerwacji z natychmiastowym potwierdzeniem oraz zmianę i zarządzanie aktualnymi rezerwacjami. Pracownik biura podróży pozostaje osobą kontaktową do złożonej rezerwacji grupowej i może samodzielnie nią zarządzać. Biuro ma także możliwość składania w czasie rzeczywistym zapytań o rejsy z numerem lotu Lufthansy, aby świadczyć usługi bez opóźnień. Funkcje online są intuicyjne i łatwe w obsłudze. Oprócz wszystkich standardowych taryf użytkownik znajdzie tam również specjalne oferty.
Do tej pory biura podróży używały formularza internetowego bądź składały zapytania do Lufthansy przez e-mail, co powodowało opóźnienia i z reguły agenci mogli zaproponować tylko jedną opcję podróży w określonej cenie. W nowym serwisie pracownicy biura podróży mogą niezależnie zarządzać każdym etapem podróży, począwszy od odlotu i natychmiastowo odpowiadać na zapotrzebowanie klientów dzięki dostępności licznych opcji.
„Book a group”, dostępny w 14 językach, wyposażony został w funkcje oszczędzające czas, takie jak możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości podróżujących w grupie pasażerów i praktyczna funkcjonalność wgrania listy danych osobowych bezpośrednio z pliku Excel.
Podróżująca wspólnie grupa musi składać się z 10 osób na przynajmniej jednym odcinku podróży – tam lub z powrotem. Z uwagi na to, że uczestnicy podróży nie zawsze są potwierdzeni, istnieje możliwość zmiany nazwiska pasażera już po założeniu rezerwacji. Nowy serwis jest od początku roku dostępny na wszystkich rynkach detalicznych dla ponad 12 tysięcy biur podróży po jednorazowej rejestracji na stronie www.lh-bookagroup.com.
POWIĄZANE WPISY
20 marca 2023
Samoloty linii Emirates w nowych barwach
Charakterystyczne malowanie międzynarodowej linii lotniczej Emirates zostało odświeżone.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2023
Katowice Airport: w lutym wynik o 78 proc. lepszy niż w 2022
W lutym 2023 roku z pyrzowickiej siatki połączeń regularnych i czarterowych skorzystało…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Zielona Góra-Babimost: ponad 3 tys. pasażerów w lutym. To dużo lepszy wynik niż przed pandemią
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost wypracował w lutym 2023 bardzo dobre wyniki…
0 Komentarzy1 Minuty
10 marca 2023
LOT połączy Kraków ze Stambułem
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie na trasie Kraków – Stambuł – Kraków.…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Wizz Air wspiera pilotki w nowym programie „She can fly”
Wizz Air ogłosił wczoraj (8 marca) uruchomienie programu She can fly dla kobiet, które…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Międzynarodowy dzień kobiet w Emirates
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, działania Emirates, zainspirowane tegorocznym…
0 Komentarzy1 Minuty
8 marca 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
6 marca 2023
LOT: przewieźliśmy 8 mln pasażerów i prognozujemy 100 mln zł zysku za 2022
Zarząd Polskich Linii Lotniczych LOT prognozuje, że w 2022 r. spółka wypracowała ponad…
0 Komentarzy3 Minuty