Louvre Hotels inwestuje w hotele butikowe
![Pierre-Frédéric Roulot, CEO Louvre Hotels Group archiwum Louvre Hotels Group](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2019/02/2ecfd918dddbcf8330460573529cb398.jpg)
Krótko po zakupie przez Louvre Hotels Group, sieć Hôtels & Préférence rozszerzyła swój międzynarodowy zasięg o TemptingPlaces – najwyższej klasy hotele butikowe, które obecne są w 31 krajach.
Ta inwestycja daje Louvre Hotels Group nowe możliwości na rozwój i dotarcie do międzynarodowej grupy odbiorców.
Marka TemptingPlaces została stworzona w 2010 roku jako wysokiej klasy sieć hoteli butikowych i obecnie posiada już 105 hoteli w 31 krajach na Świecie.
Hotele zostały starannie dobrane pod kątem autentyczności, charakteru i dopasowanych usług tak, aby mogły zaoferować Gościom wyjątkowe, niesamowite wrażenia płynące z pobytu.
Laurence Onfroy – założyciel TemptingPlaces, powiedział: „TemptingPlaces to pionierska marka, mocno obecna na szybko rozwijającym się rynku hoteli butikowych. Cieszę się z kolejnego kroku TemptingPlaces, dzięki któremu sieć zwiększy swoją rozpoznawalność oraz rozszerzyła wachlarz swoich usług, dzięki sile znanej na świecie grupy LHG.”
Hôtels & Préférence, obejmująca 150 hoteli znajdujących się we Francji, po zakupie ekskluzywnej sieci TemptingPlaces, znacząco zwiększyła zasięg międzynarodowy swojej oferty. Po zakupie Grupa stworzyła nową markę TemptingPlaces By Hôtels & Préférence.
Yannick Gavelle – współzałożyciel Hôtels & Préférence, dodał: „Wyjątkowy standard hoteli TemptingPlaces oraz wzajemne uzupełnianie się dwóch marek, zapewniają naszej Grupie doskonałą okazję do międzynarodowego rozwoju w segmencie 5 gwiazdek.”
Ten model biznesowy umożliwia Grupie szybki rozwój, oferując wysokiej klasy hotele oraz usługi. W ciągu niespełna dwóch lat, dzięki podjęciu współpracy z różnymi firmami, portfolio Grupy powiększyło się o blisko 255 dodatkowych hoteli.
Pierre-Frédéric Roulot, CEO Louvre Hotels Group, skomentował: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy między Hôtels & Préférence a TemptingPlaces. Ta fuzja doskonale wpasowuje się w strategię rozwoju całej Grupy, która ma na celu oferowanie naszym Gościom nowe, wyjątkowe i wysokiej klasy doświadczenia.”
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
11 lipca 2024
IGHP: czerwcowe obłożenie w hotelach niższe niż rok temu
W czerwcu hotele odnotowały gorsze obłożenie w porównaniu do zeszłego roku – wynika z…
0 Komentarzy6 Minuty
11 lipca 2024
Nowy hotel Campanile otwarty na warszawskim Żeraniu
Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2024
Rafał Kincer nowym prezesem zarządu PHH
W dniu 15 lipca 2024 roku funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2024
Nocowanie.pl: muzyczne gwiazdy przyciągają tłumy i podnoszą ceny noclegów
Im większe gwiazdy, tym droższe noclegi. Sezon festiwalowy w pełni, a wraz z nim rosną…
0 Komentarzy5 Minuty
1 lipca 2024
Nocowanie.pl: Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów
Polacy tłumnie ruszyli na wakacje. Zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg, Jastarnia i…
0 Komentarzy4 Minuty