Louvre Hotels Group: zatrzymaj się w hotelu na całe życie
Louvre Hotels Group od lipca do września w trzech polskich miastach będzie prezentować przechodniom, że praca w hospitality może być przygodą życia. Za pomocą interaktywnego totemu grupa hotelowa w pomysłowy sposób informuje o dostępnych ścieżkach kariery i zachęca do aplikowania na wybrane stanowiska.
Hotelarstwo jest bez wątpienia jedną z tych branż, które najsilniej odczuły wstrząs wywołany pandemią Covid-19. Ograniczenia w działalności obiektów na chwilę zastopowały jej dynamiczny wzrost, ale zarazem te przejściowe trudności dały największym graczom ważny impuls do ewolucji w myśleniu o tym, co stanowi fundament ich stabilnego rozwoju w dłuższej perspektywie czasowej. Na pierwszy plan wysuwa się tu kwestia zatrudnienia. Zdolni pracownicy to najcenniejszy kapitał, zwłaszcza dla hoteli, które budują swój sukces na silnej identyfikacji z brandem.
“Nawet najpiękniejszy i najnowocześniejszy budynek nie tworzy hotelu, w którym chce się być i do którego chce się wracać. Hotel to także coś niematerialnego. To relacje między zespołem a gośćmi. Interakcje z naszymi pracownikami są kluczowym elementem doświadczenia dobrego pobytu, z którym chcemy pozostawić naszych klientów” – mówi Grzegorz Uszycki, Director of Operations – Poland w Louvre Hotels Group.
“Każda z naszych marek posiada własną filozofię i wartości, a za ich kreowanie w naszych hotelach odpowiadają osobowości naszych pracowników. Dlatego stawiamy na model, w którym każdy z nich staje się ambasadorem kultury jednej z naszych marek i odpowiada za kreowanie jej wizerunku w oczach gościa. Pracownicy są sercem całego przedsięwzięcia, bo hotelarstwo to branża tworzona przez ludzi dla ludzi” – dodaje.
Aby zachęcić nowe talenty do rozpoczęcia kariery w obiektach Golden Tulip, Campanile i Première Classe, Louvre Hotels Group zainicjowała kampanię HR-ową pod hasłem „Zatrzymaj się w hotelu na całe życie”. Jej część outdorowa obejmuje ekspozycję interaktywnego totemu, którego zadaniem jest przyciągnąć uwagę przechodniów i zachęcić ich do przejścia za pomocą kodu QR na strony z ofertami pracy w obiektach sieci. Totem wykorzystuje obrotowe bloki z fotografiami pracowników LHG, by ukazać cztery obszary, w których grupa poszukuje pracowników, symbolicznie reprezentowane przez sylwetki pracowników recepcji, obsługi restauracji, kuchni hotelowej oraz szczebla menadżerskiego.
Interaktywny totem Louvre Hotels Group w okresie od lipca do września objedzie trzy miasta, zachęcając przechodniów, by „zakręcili się” wokół swojej kariery przy hotelu Campanile Wrocław Centrum (Wrocław, ul. Ślężna 26), na OFF Piotrkowskiej (Łódź, ul. Piotrkowska 138/140) oraz przy stołecznym multibrandowym obiekcie LHG obejmującym hotele Golden Tulip, Campanile i Première Classe wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex (Warszawa, ul. Towarowa 2).
Marki Kyriad i Tulip Inn powstaną we Wrocławiu i w Wojcieszycach
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2024
Travelist.pl: majówka 2024 – jest taniej niż rok temu
Polacy planują spędzić majówkę poza domem. Termin, który cieszył się dużym…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty