Louvre Hotels Group na starcie Poland Business Run 2019
Organizowany od 7 lat charytatywny bieg biznesowy Poland Business Run, ma na celu wsparcie osób z niepełnosprawnościami i spełnienie ich marzeń oraz promocję aktywnego stylu życia. Z takim zamysłem pracownicy Louvre Hotels Group 8 września stanęli na linii startu sztafety.
Tegoroczna edycja Poland Business Run przyciągnęła rekordową liczbę zawodników – chęć uczestnictwa zadeklarowało aż 29 160 osób a zebrana kwota w ramach akcji „Pomagam bardziej” wyniosła 150 403 złotych.
Wśród zawodników znalazła się grupa pracowników marek hotelowych należących do LHG: Campanile, Première Classe, Golden Tulip oraz Metropolo by Golden Tulip.
40-osobowa ekipa fanów biegania, podzielona na 5-osobowe drużyny, podjęła wyzwanie i równo o 10:30 wystartowała w poszczególnych miastach, które były puzzlami składającymi się na ogólnopolską akcję charytatywną Poland Business Run. Grupa Louvre Hotels miała swoich przedstawicieli w Warszawie, gdzie pobiegły cztery zespoły, we Wrocławiu były dwie ekipy śmiałków, a w Krakowie i Lublinie po jednej drużynie. Każdy z uczestników, w zależności od miasta, w którym startował, miał do pokonania dystans od 3,2 do 4,2 km. Kapitanowie drużyn otwierali bieg i to oni, jako pierwsi mieli za zadanie przekazać sztafetową pałeczkę kolejnemu zawodnikowi.
Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group, powiedział: „Poland Business Run to świetna inicjatywa, która pozwala na integrację zarówno wewnątrz zespołu, jak i w środowisku biznesowym. Jestem przekonana, że inicjatywy tego typu mają pozytywny wpływ na nasze codzienne życie zawodowe. Nasi pracownicy mają świadomość jak szczytny jest to cel, dlatego chętnie uczestniczą w takich akcjach.”
Powołana Fundacja Poland Business Run za swoją misję stawia szeroko rozumianą pomoc osobom z niepełnosprawnościami narządu ruchu, ich aktywizacji oraz eliminowanie barier społecznych a także pomoc osobom zagrożonym amputacją.
Fundacja upowszechnia wiedzę na temat niepełnosprawności narządów ruchu oraz stara się wpłynąć na zmianę postrzegania osób z wyżej wymienionymi problemami. Dla Louvre Hotels Group to nie nowość – hotele Campanile, Première Classe, Golden Tulip i Metropolo by Golden Tulip od zawsze wspierają osoby z niepełnosprawnością. Chcąc zapewnić pełną dostępność swoich przestrzeni hotelowych wszystkim gościom, już kilka miesięcy temu zaprosiła do współpracy Fundację Polska bez barier. Akcja opatrzona została hasłem LIVE MY LIFESTYLE – To dla Was się zmieniamy!
Grupa Louvre Hotels rozpoczęła proces dostosowywania własnych hoteli do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Jednocześnie świadomie rozpoczęto pogłębianie wiedzy wśród pracowników w tym temacie. Wpisuje się to w filozofię marki, która zawsze na pierwszym miejscu stawia komfort i jakość pobytu Gościa. Proces zmian wymaga czasu, jednak grupa LHG odważnie i konsekwentnie dostosowuje swoje obiekty w taki sposób, aby również Goście z niepełnosprawnościami czuli się tutaj komfortowo i bezpiecznie.
POWIĄZANE WPISY
24 marca 2023
IGHP: luty znacznie lepszy niż ostatnie miesiące, ale ceny ciągle rosną
Ponad połowa hoteli w minionym miesiącu osiągnęła powyżej 50 proc. obłożenia, w tym 17…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2023
Grupa Accor: marka Mövenpick pojawi się w Serbii i Węgrzech
Accor dodaje do portfolio dwa nowe hotele Mövenpick na Węgrzech i w Serbii. Pierwsze…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2023
BedBooking wdraża licencje na wynajem krótkoterminowy
Wynajem krótkoterminowy (STR) to prężnie rozwijająca się część branży turystycznej. W…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2023
Accor: przychody wyższe o 80 proc. niż w 2021. Zysk netto na poziomie 402 mln euro
Accor podsumował 2022 rok z przychodem ponad 4 224 milionów euro, co oznacza wzrost o 80…
0 Komentarzy2 Minuty