Lotnisko Chopina wprowadza nową usługę dla pasażerów Strefy VIP Line. Zdalne zakupy z dostawą

Lotnisko Chopina w Warszawie wraz z siecią sklepów Baltona wprowadziło nową usługę dla pasażerów Strefy VIP Line. Dzięki nowej usłudze, podróżni mogą dokonywać zakupów z wybranego asortymentu Baltona Duty Free bez konieczności opuszczania Strefy VIP Line.

Wnętrza salonów Strefy VIP Line stanowią miejsce do relaksu, pracy czy spotkań biznesowych w oczekiwaniu na lot. Od teraz pasażerowie w tym miejscu będą mogli skorzystać także z przygotowanego specjalnie dla nich przez Baltonę rozwiązania, które umożliwi dokonywanie zakupów w sklepie Baltona Duty Free, bez konieczności opuszczania strefy.

Dzięki tabletom z aplikacją Baltony, umieszczonym w Strefie VIP Line, goście mogą wybrać i zakupić ulubione produkty z wirtualnego katalogu sklepu ze specjalną 20 proc. zniżką.

„Nasza nowa propozycja dla klientów ceniących sobie czas i wygodę daje pasażerom VIP łatwość i komfort w zakupach podczas podróży. Wybrane produkty zostaną dostarczone do ich rąk w maksymalnie 30 minut” – mówi Anna Dermont, rzecznik Lotniska Chopina.

Strefa VIP Line zapewnia indywidualną asystę stewardessy lub stewarda portu. Goście Strefy VIP Line mają zapewnioną dyskretną odprawę biletową, bagażową, celną oraz kontrolę bezpieczeństwa.