LOT zachęca małe firmy

Polski przewoźnik wprowadził program, dzięki któremu ma wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa w optymalizacji budżetów na podróże służbowe i uruchomił nową odsłonę LOT Dla Firm.

Magali Olive, dyrektor ds. dodatkowych przychodów i programów lojalnościowych, powiedział: „Przebudowaliśmy LOT Dla Firm, by stał się jeszcze bardziej efektywny i atrakcyjny, aby utrzymać satysfakcję naszych Klientów na najwyższym możliwym poziomie. Dzięki zmianom, które wprowadziliśmy, LOT oferuje dziś program, który ma proste zasady i funkcjonalne narzędzie pozwalające nim w prosty sposób zarządzać. To jest nasza odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy chcą aby zarządzanie ich podróżami było prostsze a wydatki mniejsze.”

Zbieranie punktów została zmienione – teraz ich liczba zależy bezpośrednio od klasy podróży oraz kwoty wydanej na bilet (1 zł wydana na taryfę biletu = zarobiony 1 Punkt Premiowy).
Zarządzanie kontem pomaga członkom program LOT Dla Firm organizować podróże biznesowe i ograniczyć wydatki z nimi związane. Wprowadzono szerszy wachlarz nagród – bilety lotnicze, podwyższenia klasy podróży, pakiety weekendowe i wiele, wiele innych a także wprowadzono Statusy, dzięki którym członkowie będą mogli szybciej i efektywniej zdobywać nagrody i zyskiwać przywileje takie jak choćby dostęp do dedykowanej infolinii czy otrzymywanie punktów Executive Bonus.