LOT wprowadza na pokłady autorskie wafelki SKAWA
fot. materiały prasowe
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na pokłady swoich samolotów wafelki wyprodukowane przez polską firmę SKAWA. To pierwsza słodka przekąska opracowana na wyłączność dla LOT-u. Produkt powstał z myślą o pasażerach narodowego przewoźnika i odzwierciedla przywiązanie do krajowych tradycji oraz wysokiej jakości serwisu pokładowego.
Wafelek, stworzony przez SKAWA, firmę z ponad 110-letnią historią produkcji słodyczy, dostępny jest wyłącznie na pokładach samolotów PLL LOT i nie trafia do regularnej sprzedaży.
„Wafelek LOT, który już niedługo zaproponujemy naszym pasażerom to więcej niż tylko przekąska. Jest wyrazem dbałości o doświadczenia pasażera i wspierania polskich marek z tradycją. To kolejna nowość, wdrożona zgodnie z filozofią PLL LOT, polegającą na łączeniu nowoczesności z dziedzictwem oraz budowaniu pozytywnego doświadczenia podróży już od pierwszego kontaktu z obsługą na pokładzie. Jako narodowy przewoźnik nie tylko łączymy Polskę ze światem, ale świadomie wspieramy to, co lokalne. Od pokładu naszych samolotów po przestrzenie saloników biznesowych — współpracujemy z ponad 100 polskimi firmami, by pielęgnować i promować to, co najlepsze w polskiej jakości, smaku i designie” – powiedziała Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience w PLL LOT.
„Jesteśmy dumni, że nasze wafelki, sygnowane logo SKAWA oraz PLL LOT, zadebiutują na pokładach narodowego przewoźnika. Partnerstwo naszych marek opiera się na wieloletniej tradycji i bogatym doświadczeniu. Wierzymy, że nowa przekąska uczyni podróż z PLL LOT jeszcze przyjemniejszą” – dodał Waldemar Włazik, dyrektor sprzedaży ZPC „SKAWA” S.A.
PLL LOT eksponuje polskie marki przez współpracę z rodzimymi partnerami, zwiększając ich rozpoznawalność na rynkach międzynarodowych. Oferta pokładowa obejmuje przekąski, napoje oraz kosmetyki naturalne, a serwis uzupełniają produkty wysokiej jakości z polskich manufaktur. Podobne podejście zastosowano w salonikach biznesowych, gdzie wnętrza i wyposażenie pochodzą od polskich dostawców z branży meblarskiej, ceramicznej i kosmetycznej.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”
Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który…
0 Komentarzy2 Minuty
17 czerwca 2025
Kiwi.com: nadchodzący długi weekend nie jest nieoficjalnym początkiem wakacji. Podróżujący stawiają na krótkie wypady
Długi weekend Bożego Ciała, drugi pod względem popularności po majówce, to dla wielu osób…
0 Komentarzy1 Minuty
16 czerwca 2025
Raport Skyscanner: Polacy stawiają na świadome i budżetowe podróże latem 2025
Skyscanner prezentuje swój najnowszy raport „Smarter Summer”, w którym przedstawia…
0 Komentarzy5 Minuty
11 czerwca 2025
Costa uruchamia globalny program „Guardians of the Sea”
Fundacja Costa Crociere zainaugurowała międzynarodowy program edukacyjny „Guardians of…
0 Komentarzy4 Minuty
9 czerwca 2025
Powstaje nowa kolejka linowa nad Jeziorem Szczyrbskim
Ośrodek górski Jezioro Szczyrbskie w Tatrach Wysokich przygotowuje się do nowej…
0 Komentarzy3 Minuty
9 czerwca 2025
Katowice-Tabarka: Nowy kierunek na turystycznej mapie Tunezji
Z dniem 16 czerwca br. wystartują bezpośrednie loty z Katowic do Tabarki, wprowadzone do…
0 Komentarzy1 Minuty
9 czerwca 2025
PLL LOT i EVA Air podpisują umowę codeshare
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z tajwańską linią lotniczą EVA Air na…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Spotkaj świat w jednym miejscu – 39. edycja Meet the Bidder już 11 czerwca w Fabryce Norblina w Warszawie
11 czerwca 2025 roku Restauracja Moxo, mieszcząca się w klimatycznej Fabryce Norblina w…
0 Komentarzy2 Minuty
5 czerwca 2025
Apel ESPT: turystyka powinna wrócić do gospodarki
W związku z zapowiadanymi przez Premiera Donalda Tuska zmianami strukturalnymi w rządzie,…
0 Komentarzy2 Minuty