LOT wprowadza na pokłady autorskie wafelki SKAWA

fot. materiały prasowe

Wafelek, stworzony przez SKAWA, firmę z ponad 110-letnią historią produkcji słodyczy, dostępny jest wyłącznie na pokładach samolotów PLL LOT i nie trafia do regularnej sprzedaży.

„Wafelek LOT, który już niedługo zaproponujemy naszym pasażerom to więcej niż tylko przekąska. Jest wyrazem dbałości o doświadczenia pasażera i wspierania polskich marek z tradycją. To kolejna nowość, wdrożona zgodnie z filozofią PLL LOT, polegającą na łączeniu nowoczesności z dziedzictwem oraz budowaniu pozytywnego doświadczenia podróży już od pierwszego kontaktu z obsługą na pokładzie. Jako narodowy przewoźnik nie tylko łączymy Polskę ze światem, ale świadomie wspieramy to, co lokalne. Od pokładu naszych samolotów po przestrzenie saloników biznesowych — współpracujemy z ponad 100 polskimi firmami, by pielęgnować i promować to, co najlepsze w polskiej jakości, smaku i designie” – powiedziała Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience w PLL LOT.

„Jesteśmy dumni, że nasze wafelki, sygnowane logo SKAWA oraz PLL LOT, zadebiutują na pokładach narodowego przewoźnika. Partnerstwo naszych marek opiera się na wieloletniej tradycji i bogatym doświadczeniu. Wierzymy, że nowa przekąska uczyni podróż z PLL LOT jeszcze przyjemniejszą” – dodał Waldemar Włazik, dyrektor sprzedaży ZPC „SKAWA” S.A.

PLL LOT eksponuje polskie marki przez współpracę z rodzimymi partnerami, zwiększając ich rozpoznawalność na rynkach międzynarodowych. Oferta pokładowa obejmuje przekąski, napoje oraz kosmetyki naturalne, a serwis uzupełniają produkty wysokiej jakości z polskich manufaktur. Podobne podejście zastosowano w salonikach biznesowych, gdzie wnętrza i wyposażenie pochodzą od polskich dostawców z branży meblarskiej, ceramicznej i kosmetycznej.