Linie Malaysia Airlines skorzystają z rozwiązań Amadeusa
Dzięki nowemu rozwiązaniu do sprzedaży usług dodatkowych (merchandising) wykorzystującemu technologię firmy Amadeus, pasażerowie Malaysia Airlines szybciej zarezerwują bilety, a przewoźnik lepiej wyeksponuje usługi dodatkowe i zapewni wyższą jakość obsługi.
Systemy rezerwacji Amadeus wykorzystujące internet i urządzenia mobilne dodatkowo usprawnią obsługę klientów Malaysia Airlines. Dla podróżujących oznacza to łatwiejszy i bardziej spersonalizowany sposób obsługi, a dla linii lotniczych — nowe możliwości uzyskiwania przychodów.
Peter Bellew, dyrektor generalny i dyrektor zarządzający grupy Malaysia Airlines Berhad, powiedział: „Chcemy w znaczący sposób ułatwić klientom rezerwację biletów oraz zapewnić im atrakcyjne ceny na całym świecie. Amadeus to bardzo nowoczesny system umożliwiający rezerwację biletów w prosty i szybki sposób, pozwalający naszym klientom bardzo łatwo zdobyć bilety na niedrogie połączenia. Firma Amadeus zapewnia niezwykle wygodny sposób rezerwacji biletów przez Internet i najnowocześniejsze aplikacje mobilne spełniające indywidualne wymagania. Dzięki temu pasażerowie mogą łatwiej i z większą elastycznością dokonywać rezerwacji biletów i opłat za nadbagaż, zamawiać posiłki i zarządzać punktami lojalnościowymi — a wszystko to za jednym kliknięciem.”
Na mocy umowy linie lotnicze Malaysia Airlines wdrożą również kompleksowy system do obsługi pasażerów Altéa firmy Amadeus. Służy on do sprawnego zarządzania wszystkimi najważniejszymi procesami związanymi z obsługą podróżnych, takimi jak: rezerwacja biletów, zarządzanie obłożeniem samolotów i kontrola odlotów. System Altéa jest preferowaną platformą informatyczną, powszechnie stosowaną przez przewoźników lotniczych na całym świecie. Dzięki niemu linie Malaysia Airlines odniosą korzyści ze ściślejszej integracji ze współpracującymi liniami lotniczymi.
Biura podróży, które wdrożą system Amadeus, również na tym skorzystają. W momencie, gdy pracownik biura podróży używającego systemu Amadeus dokonuje rezerwacji biletu w liniach lotniczych z systemem Altéa, zarówno biuro podróży, jak i linie posługują się tym samym numerem rezerwacji i mają ten sam widok danych dotyczących przelotu pasażera (dane PNR). Biura podróży podłączone do systemu Amadeus widzą na bieżąco aktualizacje danych PNR (i odwrotnie), co zmniejsza możliwość popełnienia błędów i pozwala biurom zapewnić swoim klientom wyższą jakość usług.
POWIĄZANE WPISY
20 marca 2023
Samoloty linii Emirates w nowych barwach
Charakterystyczne malowanie międzynarodowej linii lotniczej Emirates zostało odświeżone.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2023
Katowice Airport: w lutym wynik o 78 proc. lepszy niż w 2022
W lutym 2023 roku z pyrzowickiej siatki połączeń regularnych i czarterowych skorzystało…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Zielona Góra-Babimost: ponad 3 tys. pasażerów w lutym. To dużo lepszy wynik niż przed pandemią
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost wypracował w lutym 2023 bardzo dobre wyniki…
0 Komentarzy1 Minuty
10 marca 2023
LOT połączy Kraków ze Stambułem
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie na trasie Kraków – Stambuł – Kraków.…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Wizz Air wspiera pilotki w nowym programie „She can fly”
Wizz Air ogłosił wczoraj (8 marca) uruchomienie programu She can fly dla kobiet, które…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Międzynarodowy dzień kobiet w Emirates
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, działania Emirates, zainspirowane tegorocznym…
0 Komentarzy1 Minuty
8 marca 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
6 marca 2023
LOT: przewieźliśmy 8 mln pasażerów i prognozujemy 100 mln zł zysku za 2022
Zarząd Polskich Linii Lotniczych LOT prognozuje, że w 2022 r. spółka wypracowała ponad…
0 Komentarzy3 Minuty