Linie Emirates serwują 77 milionów posiłków rocznie
Dubajski przewoźnik podzielił się danymi na temat produktów i pracy szefów kuchni serwujących posiłki w przestworzach dla ponad 77 milionów podróżnych rocznie.
Emirates obsługuje 490 lotów dziennie, co minutę serwując 149 posiłków, co łącznie równa się liczbie 215 tys. potraw wydawanych każdego dnia na całym świecie. Do przygotowania menu potrzeba 1400 kucharzy, stacjonujących w ogromnym obiekcie Emirates Flight Catering Facility w Dubaju oraz w placówkach partnerskich na całym świecie.
W ciągu roku na pokładzie Emirates klienci konsumowali szeroki wybór różnorodnych posiłków. Katalog obejmuje 2200 przepisów miesięcznie. Linie lotnicze zaserwowały 6 milionów kilogramów kurczaka, 350 tys. kilogramów wołowiny, 266 tys. kilogramów filetów z łososia atlantyckiego, 2,2 miliona kilogramów ziemniaków, 1,7 miliona kilogramów jaj oraz 3,1 miliona kilogramów pieczywa i wypieków, a także tysiące dań wegańskich i wegetariańskich.
Szefowie kuchni Emirates wykorzystują szeroką gamę składników do tworzenia posiłków we wszystkich klasach. W ciągu jednego roku kucharze wykorzystali ponad 938 tys. kilogramów śmietany, 32 tys. kilogramów orzechów nerkowca Masala, 98 tys. kilogramów świeżych truskawek i 42 tys. kilogramów sałat z należącej do Emirates, największej na świecie farmy wertykalnej Bustanica. Klienci klasy pierwszej i biznes zużyli 3,5 miliona butelek oliwy z oliwek i octu balsamicznego od uznanego włoskiego rzemieślnika Monte Vibiano, 14 tys. kilogramów australijskiego sera feta Yarra Valley i zamówili 1,2 miliona steków z polędwicy wołowej w ciągu jednego roku. W samej pierwszej klasie klienci korzystający z nieograniczonego dostępu do kawioru skonsumowali w zeszłym roku imponującą ilość ponad 10 tys. kilogramów tego przysmaku.
Aby stworzyć dania dorównujące tym serwowanym w najlepszych restauracjach, Emirates wykorzystuje światowej sławy składniki premium i regionalne specjały, takie jak trufle, pasztet strasburski, dorsz czarny, homar kanadyjski, pierś kurczaka karmionego kukurydzą, japońskie wodorosty nori, ręcznie robiony makaron, sushi i ryby z gatunku Glacier 51. Potrawy są dodatkowo wzbogacane smakowitymi dodatkami, takimi jak: przyprawy Bzar z Zatoki Perskiej, masło Beurre D’Isigny, złote i srebrne płatki – serwowane na ponad 300 deserach Emirates, różowa sól himalajska, szafran i jadalne kwiaty zapewniające delikatną i aromatyczną prezentację.
Na pokładach Emirates dostępne są również starannie wyselekcjonowane przekąski. W ubiegłym roku klienci linii rozkoszowali się 2 milionami paczek mieszanek orzechów, 250 tys. daktyli, 22 tys. kilogramów oliwek Kalamata i ponad 40 milionami kawałków czekolady. Oprócz światowego wyboru win i szampana, klienci Emirates wypili również 1,2 miliona litrów soku pomarańczowego, zużyli 2,3 miliona torebek herbaty i 70 300 kilogramów mielonej kawy.
Aby dopełnić doznania kulinarne i zapewnić wszystkim pasażerom podróż na najwyższym poziomie, członkowie personelu pokładowego przechodzą intensywne szkolenia w zakresie najlepszych praktyk obsługi, w ramach strategii Emirates Hospitality. Personel uczy się serwowania potraw, rekomendacji dotyczących doboru win, serwowania kawy i herbaty, w tym kawy po arabsku, i wielu innych. To prawdziwe ,,Podniebne fine dining”
POWIĄZANE WPISY
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty
11 lipca 2024
eTravel z rekordowym obrotem. W planach 6 mld zł w ciągu pięciu lat
eTravel, firma specjalizująca się w zarządzaniu podróżami służbowymi, osiągnęła w 2023…
0 Komentarzy9 Minuty
10 lipca 2024
Ryanair ogłasza współpracę z Etraveli Group
Ryanair poinformował o nowym partnerstwie z Etraveli Group. W ramach współpracy, marki…
0 Komentarzy2 Minuty
9 lipca 2024
Ski Opening Schladming-Dachstein 2024: Bryan Adams, Sting i Simply Red otworzą sezon narciarski
Ski Opening Schladming-Dachstein oraz Leutgeb Entertainment Group zapowiadają start…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2024
Projekt #iamAUT: Austria Tourism wysyła influencerów na prawdziwy urlop bez mediów społecznościowych
Austria Tourism (Narodowe Biuro Promocji Austrii) inicjuje projekt #iamAUT, w ramach…
0 Komentarzy2 Minuty