Łeba promowała się górach
W dniach od 17 do 21 lutego pracownicy Centrum Informacji Turystycznej z Łeby i Lokalnej Organizacji Turystycznej „Łeba – Błękitna Kraina” zorganizowali już po raz kolejny akcję promocyjną miasta Łeby pn. Winter Tour 2017. Tym razem stoisko promocyjne miasta Łeby stanęło w Szczyrku. Przed Ośrodkiem Narciarskim „Czyrna” oraz w Wiśle przed Ośrodkiem Narciarskim „Klepki – Malinka” można było otrzymać ulotki i broszury informacyjne, łebskie gadżety czy spróbować śledzika po łebsku przyrządzonego według specjalnej receptury Zakładu Przetwórstwa Rybnego ASAR z Łeby. Wyjazdy promocyjne w okresie zimowy odbywają się już od wielu lat w ramach projektu „Morze, Góry i Mazury” polegającym na wzajemnej współpracy na wielu płaszczyznach, w tym wzajemnej promocji.
Julia Tomicka, podinspektor ds. turystyki i promocji Miasta Łeby, powiedziała: “W tym roku postawiliśmy na promocję w Szczyrku i Wiśle. Był to strzał w dziesiątkę, gdyż padający intensywnie śnieg na stokach narciarskich zapewnił nam wielu zainteresowanych wakacyjną ofertą naszego miasta. Cieszy fakt, że Łeba jest dobrze znana i postrzegana pozytywnie przez turystów.”
W Szczyrku i Wiśle przed namiotem najmłodsi mogli pobawić się na specjalnie przygotowanej „plaży” z prawdziwym łebskim piaskiem. Wśród osób, które odpowiedziały poprawnie na pytania zawarte w ankiecie wylosowano darmowe voucher’y na pobyty weekendowe w Łebie oraz darmowe bilety wstępu do atrakcji, które zostały ufundowane przez przedstawicieli branży turystycznej w Łebie. Pytania były ściśle związane z nadmorskim kurortem jak i Słowińskim Parkiem Narodowym.
Michał Sałata, asystent burmistrza Łeby ds. kultury i sportu, dodał: “Zimowa aura w górach w pełni! Nasz namiot promocyjny cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem wśród turystów. Pytania dotyczyły głównie bazy noclegowej oraz atrakcji turystycznych w Łebie i jej sąsiedztwie. Spotkaliśmy się naprawdę z wielką sympatią i życzliwością.”
Mając na uwadze bezpieczeństwo najmłodszych nie tylko w czasie ferii zimowych ale również poza nimi Łebianie rozdali dzieciom odblaski na rękę. Ponadto rozdano kolorowanki oraz książeczki pełne kolorowych zgadywanek i rebusów. Dużą niespodzianką była wizyta przedszkolaków z Przedszkola Narciarskiego „Rudolf” z Wisły.
Przemysław Rychter, dyrektor Lokalnej Organizacji Turystycznej „Łeba – Błękitna Kraina”, podkreslił: “Nasza akcja ma na celu przede wszystkim zachęcenie turystów przebywających w górach do odwiedzenia morza, które jest piękne także poza sezonem letnim. Dziękujemy wszystkim osobom, instytucją, stowarzyszeniom oraz mieszkańcom za ogromne zaangażowanie i pomoc w organizację tej akcji.”
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Chorwacki region zaprezentował swoją ofertę w Warszawie
Wspólnota Turystyczna Województwa Ličko-Senjskiego we współpracy z Chorwacką Wspólnotą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
17 czerwca 2025
Architektura, natura, chillout. Spotkajmy się na Pergoli
W samym sercu zielonego Wrocławia leży miejsce, które zachwyca dosłownie każdego. Nie…
0 Komentarzy5 Minuty
13 czerwca 2025
Prezes Grupy Arche apeluje o zmiany w prawie dotyczącym zabytków
W trakcie III Forum Rewitalizacji, które odbywa się 13 czerwca w Łodzi, prezes Grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
12 czerwca 2025
Tribe: nowy hotel w Budapeszcie, zapowiedź w Słowenii i debiut w Krakowie
Tribe, designerska marka lifestyle’owa należąca do grupy Accor, ogłasza kolejne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 czerwca 2025
Przewodnik Michelin 2025: Wrocław debiutuje, Warszawa z nowym wyróżnieniem
Michelin zaprezentował nową selekcję restauracji ujętych w Przewodniku Michelin Polska…
0 Komentarzy11 Minuty
6 czerwca 2025
Rozpoczęto prace nad Strategią Rozwoju Turystyki Zorganizowanej w Polsce na lata 2026–2035
Przedstawiciele branży turystycznej rozpoczynają prace nad Strategią Rozwoju Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Smaki sprzed tysiąca lat w nowoczesnym wydaniu. Gniezno uruchomiło nowy produkt kulinarny turystyki sieciowej
W ramach obchodów 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego miasto zaprasza na „Ucztę…
0 Komentarzy3 Minuty