Kraków Airport: we wrześniu obsłużyliśmy blisko 885 tys. pasażerów

We wrześniu z usług Kraków Airport skorzystało 884 381 pasażerów, czyli o 9 proc. więcej w stosunku do września 2019 roku i o  23 proc. więcej w stosunku do września 2022 roku. Łącznie od początku roku krakowskie lotnisko obsłużyło 7 087 505 pasażerów.

Lotnisko stawia na różnorodność połączeń i doskonalenie usług, a sezon jesienno-zimowy jest kolejnym wyzwaniem do utrzymania tendencji wzrostowej.

„Powoli kończy się sezon lato 2023 i cała branża lotnicza przygotowuje się już do  wdrożenia  pod koniec października jesienno-zimowej siatki połączeń. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani wakacyjnym ruchem pasażerskim na krakowskim lotnisku. Dziękujemy pasażerom za wybór Kraków Airport oraz całej załodze krakowskiego lotniska za pełną zaangażowania prace” – powiedział Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

„Wyzwaniem, które wciąż przed nami to nie tylko budowa zdywersyfikowanej oferty połączeń lotniczych, ale również stałe podnoszenie jakości usług  i bezpieczeństwa naszych pasażerów poprzez nowe innowacyjne rozwiązania i inwestycje” – dodał Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.