Kolejkowo rozpoczyna nową kampanię inwestycyjną

Kolejkowo wystartowało z emisją akcji. Środki z emisji przeznaczy na nowe wystawy. W pakietach inwestorskich m.in. akt własności miniaturowego mieszkania czy figurka inwestora. Kolejkowo rozpoczęło oficjalną, społecznościową kampanię inwestycyjną, która potrwa do 31 października 2022 roku.
Celem emisji jest pozyskanie 2,24 mln zł. Środki posłużą spółce w dalszej ekspansji do największych miast w kraju oraz uruchomieniu nowych wystaw. Kolejkowo planuje wejść na NewConnect w 2024 roku.
“Nasze wystawy we Wrocławiu i w Gliwicach cieszą się dużą popularnością, codziennie pracujemy nad ekspozycją tworząc miniaturowy świat. Dostajemy propozycje otwarcia wystaw w innych miastach w Polsce i za granicą. Środki uzyskane z emisji akcji przeznaczymy na przygotowanie wystawy w Warszawie” – mówi Jakub Paczyński, prezes Kolejkowa.
Społecznościowa emisja akcji Kolejkowa wiąże się też z nagrodami dla inwestorów. W zależności od pakietu dostaniecie Waszą figurkę wykonaną przez modelarzy na podstawie przesłanego zdjęcia i umieszczoną na makiecie, miniaturowe mieszkanie na własność w wybranej kamienicy wraz z symbolicznym aktem własności, reklamę na miniaturowym billboardzie czy oprowadzenie po wystawie, modelarni oraz centrum sterowania makietą przez prezesa zarządu.
“Moim celem jest, aby inwestorzy, mieli poczucie uczestniczenia w tworzeniu wyjątkowej rzeczy, miniaturowego świata oraz czerpali z tego korzyści finansowe w postaci corocznych dywidend. Myślę, że część akcji Kolejkowa będzie też interesującym prezentem dla najbliższych – dzieci, wnuków, rodziców” – dodaje Jakub Paczyński.
Na liczniku emisji znajduje się już prawie milion złotych. Szczegóły emisji można zobaczyć na stronie www.akcje.kolejkowo.pl.
Kolejkowo znajduje się w Sky Tower, I piętro, ul. Powstańców Śląskich 95 we Wrocławiu oraz w galerii Europa Centralna, ul. Pszczyńska 315 w Gliwicach. Czynne jest 365 dni w roku, także we wszystkie niedziele i święta. Bilet wstępu kosztuje 32 zł – normalny i 26 zł – ulgowy (ulga dotyczy dzieci od 3 do 18 lat, studentów, emerytów, rencistów, osób niepełnosprawnych). Dzieci w wieku do 3 lat zwiedzają makietę bezpłatnie.
POWIĄZANE WPISY
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
PHH promuje model prognostyczny dla branży hotelarskiej
Projekt z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, przygotowany przez studentów UMK, pod…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Travelist.pl: portal w 2022 dotarł do niemal 24 mln użytkowników
Travelist.pl znalazł się na pierwszym miejscu rankingu „TOP 15 brandów online” w…
0 Komentarzy4 Minuty
30 stycznia 2023
Ferie w bydgoskich Młynach Rothera
Postindustrialny budynek w samym sercu Bydgoszczy zaprasza do podziwiania panoramy…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
SITE Poland podsumowało miniony rok: był trudny i ekscytujący
Tradycyjnie, w styczniu członkowie SITE Poland spotkali się, aby podsumować poprzedni…
0 Komentarzy2 Minuty
27 stycznia 2023
Małopolska zaprasza na ferie zimowe
Ferie zimowe to wyczekiwana i niepowtarzalna okazja do odprężenia i zabawy dla całej…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Wrocław: prawie 6 mln turystów w 2022. Ruch jak przed pandemią
Tylko w zeszłym roku do Wrocławia przyjechało niespełna sześć milionów turystów i…
0 Komentarzy6 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty