Kolejkowo rozpoczyna nową kampanię inwestycyjną

Kolejkowo wystartowało z emisją akcji. Środki z emisji przeznaczy na nowe wystawy. W pakietach inwestorskich m.in. akt własności miniaturowego mieszkania czy figurka inwestora. Kolejkowo rozpoczęło oficjalną, społecznościową kampanię inwestycyjną, która potrwa do 31 października 2022 roku.
Celem emisji jest pozyskanie 2,24 mln zł. Środki posłużą spółce w dalszej ekspansji do największych miast w kraju oraz uruchomieniu nowych wystaw. Kolejkowo planuje wejść na NewConnect w 2024 roku.
„Nasze wystawy we Wrocławiu i w Gliwicach cieszą się dużą popularnością, codziennie pracujemy nad ekspozycją tworząc miniaturowy świat. Dostajemy propozycje otwarcia wystaw w innych miastach w Polsce i za granicą. Środki uzyskane z emisji akcji przeznaczymy na przygotowanie wystawy w Warszawie” – mówi Jakub Paczyński, prezes Kolejkowa.
Społecznościowa emisja akcji Kolejkowa wiąże się też z nagrodami dla inwestorów. W zależności od pakietu dostaniecie Waszą figurkę wykonaną przez modelarzy na podstawie przesłanego zdjęcia i umieszczoną na makiecie, miniaturowe mieszkanie na własność w wybranej kamienicy wraz z symbolicznym aktem własności, reklamę na miniaturowym billboardzie czy oprowadzenie po wystawie, modelarni oraz centrum sterowania makietą przez prezesa zarządu.
„Moim celem jest, aby inwestorzy, mieli poczucie uczestniczenia w tworzeniu wyjątkowej rzeczy, miniaturowego świata oraz czerpali z tego korzyści finansowe w postaci corocznych dywidend. Myślę, że część akcji Kolejkowa będzie też interesującym prezentem dla najbliższych – dzieci, wnuków, rodziców” – dodaje Jakub Paczyński.
Na liczniku emisji znajduje się już prawie milion złotych. Szczegóły emisji można zobaczyć na stronie www.akcje.kolejkowo.pl.
Kolejkowo znajduje się w Sky Tower, I piętro, ul. Powstańców Śląskich 95 we Wrocławiu oraz w galerii Europa Centralna, ul. Pszczyńska 315 w Gliwicach. Czynne jest 365 dni w roku, także we wszystkie niedziele i święta. Bilet wstępu kosztuje 32 zł – normalny i 26 zł – ulgowy (ulga dotyczy dzieci od 3 do 18 lat, studentów, emerytów, rencistów, osób niepełnosprawnych). Dzieci w wieku do 3 lat zwiedzają makietę bezpłatnie.
POWIĄZANE WPISY
18 lutego 2025
Hydropolis wprowadza ciche godziny
Hydropolis we Wrocławiu dąży do pełnej dostępności, oferując szereg udogodnień dla osób z…
0 Komentarzy6 Minuty
18 lutego 2025
Polacy coraz chętniej podróżują. Blisko 9 mln turystów pod ochroną TFG
W 2024 roku na zorganizowany wyjazd z biurem podróży wyjechało ponad 8 mln 750 tys. osób.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 lutego 2025
Rekordowa liczba polskich turystów w Hiszpanii. Ponad 2,4 mln osób w 2024 roku
W 2024 roku Hiszpania pobiła kolejny rekord pod względem liczby polskich turystów – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
18 lutego 2025
Polskie miasta i obiekty kongresowe na Instagramie
Poland Convention Bureau (POT) promuje nową kolekcję interaktywnych grafik do…
0 Komentarzy3 Minuty
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
12 lutego 2025
PLL LOT rozpoczęły rekrutację do programu stażowego LOT Summer Internship
Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie otwierają drzwi dla młodych talentów, ogłaszając…
0 Komentarzy3 Minuty
12 lutego 2025
Pociąg do kultury połączył Berlin, Poznań i Warszawę
Do 16 lutego na wyznaczonych połączeniach między Berlinem, Poznaniem i Warszawą będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
11 lutego 2025
PHH z pierwszymi certyfikatami Green Key
Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH) zdobyła pierwsze certyfikaty Green…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Film promujący Dolny Śląsk zdobywa Grand Prix na FilmAT Festival 2024
Spot promujący Dolny Śląsk „Odkryj tajemniczy Dolny Śląsk” zdobył Grand Prix podczas XIX…
0 Komentarzy2 Minuty