KLM – nowa usługa: rodzinne powiadomienia o statusie lotu poprzez WhatsApp
Linia właśnie stworzyła nowe udogodnienie, które może być przydatne, szczególnie w okresie świąteczno-noworocznym: Rodzinne Powiadomienia poprzez WhatsApp (KLM Family Updates).
Pasażerowie KLM, którzy w procesie rezerwacji przelotów KLM lub Air France na stronie klm.pl, zamówili odbiór swojej karty pokładowej poprzez komunikator WhatsApp, otrzymują teraz zaproszenie do skorzystania z nowej, bezpłatnej usługi „KLM Family Updates”. Zaproszenie jest wysyłane w postaci pytania od KLM na WhatsApp – „Czy chcesz, aby KLM informował na bieżąco Twoich znajomych i rodzinę o statusie Twojego lotu?”
Dodatkowo klient otrzymuje link do aktywacji grupy WhatsApp. Po kliknięciu w link KLM automatycznie tworzy grupę, a klient dodaje do niej członków swojej rodziny lub znajomych – w zależności od tego, kogo chce informować o swojej podróży.
Członkowie stworzonej przez pasażera grupy rodzinnej (lub grupa przyjaciół itp.) na WhatsApp będą otrzymywać od KLM automatyczne powiadomienia o statusie podróży.
Oznacza to, że nasi bliscy otrzymają pierwszą wiadomość, gdy tylko nasz samolot wystartuje, kolejną – natychmiast po wylądowaniu – jeszcze zanim my sami będziemy mogli skorzystać z telefonu. Członkowie grupy rodzinnej zostaną poinformowani również w przypadku ewentualnego opóźniania.
Co więcej, oprócz automatycznych powiadomień ze strony KLM, każdy z członków grupy rodzinnej może zapytać linię o status lotu np. @KLM, gdzie jest samolot? Albo @KLM, gdzie jest Ania? Aby odpowiedzieć na pytania, KLM używa sztucznej inteligencji, dlatego należy je zadawać w języku angielskim, poprzedzając każde pytanie “@KLM”.
Korzystając z nowej usługi KLM, klienci zachowują pełną prywatność. KLM nie może odczytać żadnych wiadomości, które członkowie grupy rodzinnej wysyłają między sobą. Po wysłaniu ostatniego powiadomienia, że pasażer dotarł do miejsca docelowego, KLM opuszcza grupę na WhatsApp. Grupa pozostaje aktywna i jej członkowie mogą nadal z niej korzystać. Wszystkie wiadomości są chronione przez pełne szyfrowanie WhatsApp.
KLM jest pierwszą linią lotniczą oferującą usługi za pośrednictwem WhatsApp – nie tylko swoim pasażerom, ale również ich najbliższym.
Obecnie serwis jest dostępny w języku angielskim. Jeśli nowe udogodnienie spodoba się podróżnym – KLM rozszerzy usługę, oferując ją poprzez kolejne kanały w mediach społecznościowych.
POWIĄZANE WPISY
18 lutego 2025
Ryanair: powraca panel klienta
Ryanair poinformował o powrocie panelu klienta „Future Flyer”, który odbędzie się w…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lutego 2025
Flix rozwija swoją sieć w Ameryce Łacińskiej. Peru i Meksyk na mapie przewoźnika
Flix SE poinformował o wejściu na rynek w Peru w 2025 roku, umacniając tym samym swoją…
0 Komentarzy2 Minuty
13 lutego 2025
Rekordowy początek roku na Lotnisku Chopina. Ponad 1,5 mln pasażerów
Lotnisko Chopina w Warszawie rozpoczęło 2025 rok od kolejnego historycznego wyniku. W…
0 Komentarzy2 Minuty
13 lutego 2025
Costa Cruises otwiera rezerwacje na World Cruise 2027
Costa Cruises otworzyła rezerwacje na rejs World Cruise 2027, który obejmuje najdłuższą…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lutego 2025
Pełna oferta Air Canada dostępna na platformie APG
APG, sieć przedstawicielstw linii lotniczych na świecie, posiadająca ponad 100 biur na…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Wizz Air z pierwszym samolotem Airspace
Wizz Air ogłasza otrzymanie swojego pierwszego samolotu z najnowocześniejszą konfiguracją…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lutego 2025
Michał Fijoł ponownie prezesem PLL LOT
Rada Nadzorcza Polskich Linii Lotniczych LOT powołała nowego prezesa. Od 11 lutego 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
Rekordowy początek 2025 roku w Katowice Airport: 357 tys. pasażerów w styczniu
W styczniu w ruchu ogółem odnotowano w Katowice Airport 357 723 pasażerów, czyli o 50 202…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
FlixBus z zimową ofertą z Lublina. Ponad 110 bezpośrednich połączeń
FlixBus przygotował specjalną ofertę na ferie zimowe. W sezonie zimowym przewoźnik…
0 Komentarzy2 Minuty