KLM – już jest Messenger po polsku
Nowa usługa KLM jest już dostępna dla klientów z Polski. Wystarczy wejść na www.klm.pl i uruchomić znaną i lubianą aplikację Facebook Messenger, by otrzymywać wszelkie informacje i dokumenty podróży w jednym miejscu.
KLM jest pierwszą linią na świecie, która umożliwia komunikację ze swoim działem obsługi social media za pomocą komunikatora Messenger na Facebooku, w tym przesyłanie dokumentów takich jak: potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, karta pokładowa czy aktualizacja statusu lotu. Sprawdź, jak ułatwić sobie podróżowanie dzięki KLM Messenger na stronie http://tnij.org/bdrq8ux.
Aby rozpocząć korzystanie z serwisu, podróżni mogą wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji oraz dokumentów podróży poprzez komunikator Messenger rezerwując przelot online lub dokonując odprawy na www.klm.pl lub www.klm.com. Następnie KLM będzie wysyłał za pomocą aplikacji wszystkie informacje i dokumenty dotyczące danego lotu.
David Marcus, wiceprezes Facebook Messaging Products, powiedział: „Uważamy, że aplikacja Messenger jest najlepszym miejscem, aby rozmawiać z ludźmi a jak wiadomo, coraz bardziej zależy na tym firmom. Mamy przyjemność powitać linię KLM na naszej rozwijającej się platformie Messenger jako pierwszego partnera lotniczego. Obecnie klienci KLM będą mieć możliwość szybkich i kontekstowych rozmów o swoich lotach, z wykorzystaniem wygodnego komunikatora na Facebooku, który już doskonale znają i cenią.”
Prezes i dyrektor generalny KLM Pieter Elbers, dodał: „Nowa usługa Messenger jest idealnym dodatkiem do naszej strategii w kanałach społecznościowych. Wierzymy, że powinniśmy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego Messenger i KLM są dobrze dopasowane. Nasi pasażerowie czują się komfortowo dzieląc się z nami informacjami za pośrednictwem platformy bardziej osobistej, jaką jest Messenger. W ubiegłym roku uruchomiliśmy przycisk Messenger na naszym profilu na Facebooku, dzięki czemu podróżni mogą kontaktować się z KLM bezpośrednio poprzez prywatne wiadomości. Zainteresowanie wzrosło o 40%, co pokazuje, że podróżni doceniają taką formę komunikacji. Jesteśmy dziś o krok dalej, oferując naszym pasażerom możliwość otrzymania wszystkich istotnych dokumentów i informacji związanych z lotem poprzez Messengera.”
POWIĄZANE WPISY
11 lipca 2025
„Modlin wraca do gry, Radom to tylko dodatek” – Michael O’Leary o nowej strategii Ryanaira w Polsce
Ryanair wraca do Modlina z ambitnym planem wzrostu. Po podpisaniu sześcioletniej umowy z…
0 Komentarzy4 Minuty
11 lipca 2025
Rekordowy czerwiec i kolejne sukcesy Lotniska Chopina
Lotnisko Chopina zakończyło czerwiec imponującym wynikiem, ustanawiając dwa rekordy w…
0 Komentarzy4 Minuty
10 lipca 2025
Wizz Air połączy Gdańsk z Bukaresztem
Linia lotnicza Wizz Air ogłosiła uruchomienie nowego bezpośredniego połączenia między…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2025
Wizz Air wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej – „My Journey”
Wizz Air ogłasza wprowadzenie nowej funkcji w aplikacji mobilnej - „My Journey”. Dzięki…
0 Komentarzy1 Minuty
9 lipca 2025
KLM rozszerza ofertę lotów na lato 2025
W sezonie letnim 2025 linie lotnicze KLM oferują podróżnym dostęp do 161 kierunków na…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2025
Ryanair podpisał umowę z Modlinem
Ryanair wspólnie z Lotniskiem Warszawa-Modlin ogłosili dziś podpisanie nowej,…
0 Komentarzy2 Minuty
8 lipca 2025
PLL LOT z misją MEDEVAC w unijnym programie rescEU
Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę z Rządową Agencją Rezerw Strategicznych…
0 Komentarzy1 Minuty
3 lipca 2025
Czerwiec kolejnym miesiącem wzrostów na Lotnisku Zielona Góra-Babimost
Czerwiec 2025 roku przyniósł kolejny wzrost liczby obsłużonych pasażerów na Lotnisku…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lipca 2025
Ryanair przewiózł 19,9 mln pasażerów w czerwcu 2025 roku
Linia lotnicza Ryanair opublikowała dane dotyczące ruchu pasażerskiego za czerwiec br. W…
0 Komentarzy1 Minuty