KLM – już jest Messenger po polsku

archiwum KLM

Nowa usługa KLM jest już dostępna dla klientów z Polski. Wystarczy wejść na www.klm.pl i uruchomić znaną i lubianą aplikację Facebook Messenger, by otrzymywać wszelkie informacje i dokumenty podróży w jednym miejscu.

KLM jest pierwszą linią na świecie, która umożliwia komunikację ze swoim działem obsługi social media za pomocą komunikatora Messenger na Facebooku, w tym przesyłanie dokumentów takich jak: potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, karta pokładowa czy aktualizacja statusu lotu. Sprawdź, jak ułatwić sobie podróżowanie dzięki KLM Messenger na stronie http://tnij.org/bdrq8ux.

Aby rozpocząć korzystanie z serwisu, podróżni mogą wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji oraz dokumentów podróży poprzez komunikator Messenger rezerwując przelot online lub dokonując odprawy na www.klm.pl lub www.klm.com. Następnie KLM będzie wysyłał za pomocą aplikacji wszystkie informacje i dokumenty dotyczące danego lotu.

David Marcus, wiceprezes Facebook Messaging Products, powiedział: „Uważamy, że aplikacja Messenger jest najlepszym miejscem, aby rozmawiać z ludźmi a jak wiadomo, coraz bardziej zależy na tym firmom. Mamy przyjemność powitać linię KLM na naszej rozwijającej się platformie Messenger jako pierwszego partnera lotniczego. Obecnie klienci KLM będą mieć możliwość szybkich i kontekstowych rozmów o swoich lotach, z wykorzystaniem wygodnego komunikatora na Facebooku, który już doskonale znają i cenią.”

Prezes i dyrektor generalny KLM Pieter Elbers, dodał: „Nowa usługa Messenger jest idealnym dodatkiem do naszej strategii w kanałach społecznościowych. Wierzymy, że powinniśmy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego Messenger i KLM są dobrze dopasowane. Nasi pasażerowie czują się komfortowo dzieląc się z nami informacjami za pośrednictwem platformy bardziej osobistej, jaką jest Messenger. W ubiegłym roku uruchomiliśmy przycisk Messenger na naszym profilu na Facebooku, dzięki czemu podróżni mogą kontaktować się z KLM bezpośrednio poprzez prywatne wiadomości. Zainteresowanie wzrosło o 40%, co pokazuje, że podróżni doceniają taką formę komunikacji. Jesteśmy dziś o krok dalej, oferując naszym pasażerom możliwość otrzymania wszystkich istotnych dokumentów i informacji związanych z lotem poprzez Messengera.”