Kiwi.com: nowe usługi wyeliminują problemy przy rezerwacji lotów
Kiwi.com wprowadza pakiet usług eliminujących najistotniejsze problemy, z jakimi borykają się klienci podczas rezerwacji lotów. Są nimi brak przejrzystości cenowej, trudności z odprawą oraz stres związany z dotarciem do miejsca docelowego ze względu na opóźnienia czy odwołanie lotów, a także wszelkie kwestie związane ze zwrotem kosztów.
Kiwi.com wprowadza opcję umożliwiającą przekierowanie użytkownika bezpośrednio na stronę WWW linii lotniczej, jeszcze przejrzyściej prezentuje ceny oraz zmienia swój dotychczasowy model działania jako internetowego biura podróży (OTA). Kiwi.com zapewnia konsumentom najszerszy wybór połączeń lotniczych różnych przewoźników wraz z jasno zaprezentowanymi cenami, a także oferuje przekierowanie na stronę danej linii lotniczej, jeśli oferta Kiwi.com nie jest najatrakcyjniejsza – co nie stanowi standardowego podejścia w modelu OTA.
By zapewnić klientom spokój w podróży i ulepszyć ich doświadczenia, firma przygotowała nową opcję Kiwi.com Guarantee, która pozwala za niewielką dopłatą m.in. zarezerwować lot zastępujący odwołane połączenie – a wszystko w ramach tej samej taryfy lotniczej. Gwarancja ta pozwala wyeliminować problemy, z jakimi klienci borykają się podczas rezerwacji lotów.
Klienci w przypadku odwołania lotu mogą skorzystać z lotu zastępczego lub otrzymają natychmiastowy zwrot pieniędzy w formie kredytu Kiwi.com. Dzięki temu nie będą musieli wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika. Zamiast tego wirtualne pieniądze w formie kredytu Kiwi.com pozwolą natychmiast zarezerwować zastępcze loty w innych liniach lotniczych. W ramach rezerwacji z Kiwi.com Guarantee klienci nie będą musieli się martwić o odprawienie się i uzyskanie kart pokładowych. Kiwi.com zapewnia automatyczną odprawę – co znacznie ułatwia podróżowanie i eliminuje lęk o zdążenie z odprawą w odpowiednim momencie, wyznaczanym przez każdą linię lotniczą w inny sposób.
„Decyzja o rezygnacji ze standardowego modelu OTA oraz wzmocnieniu atrakcyjności opcji Kiwi.com Guarantee wynika z doświadczeń naszych klientów oraz ich potrzeb. Chcą oni mieć możliwość znalezienia najlepszych opcji lotów w jednym miejscu, z przejrzystymi cenami i bez ukrytych opłat, a także mieć pewność, że ich problemy dotyczące odwołania lotów, zwrotów kosztów, procesu odprawy oraz dostępności obsługi klienta będą kompleksowo rozwiązane” – wyjaśnia Oliver Dlouhý, współzałożyciel i CEO Kiwi.com.
„Czuję się bardzo dumny z naszego podejścia, które postawiło doświadczenie klientów jako kluczowe w procesie zmian, jakie podejmujemy przy wprowadzaniu nowych produktów i usług. Jest to zgodne z naszym zobowiązaniem do budowania silniejszych relacji z liniami lotniczymi dla dobra konsumentów” – dodaje.
Opcja przekierowania użytkownika bezpośrednio na strony linii lotniczych i usługa Kiwi.com Guarantee będą początkowo dostępne na kluczowych rynkach w Europie Środkowej, takich jak Czechy, Węgry, Polska, Rumunia i Słowacja, dla różnych kierunków podróży. Na dalszych etapach rozwoju usługi zostaną również wprowadzone w innych krajach.
POWIĄZANE WPISY
23 czerwca 2025
Poznań światową stolicą urban sketchingu. XIII Sympozjum po raz pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej
Urban sketching to szkicowanie z natury w przestrzeni miejskiej. W dniach 20–23 sierpnia…
0 Komentarzy1 Minuty
23 czerwca 2025
Nowe miejsce na sportowej mapie Warszawy. Sporteum Power Padel otwarte
Sporteum Power Padel to nowa inwestycja powstała z inicjatywy Olgi Krzemińskiej,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 czerwca 2025
Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”
Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który…
0 Komentarzy2 Minuty
17 czerwca 2025
Kiwi.com: nadchodzący długi weekend nie jest nieoficjalnym początkiem wakacji. Podróżujący stawiają na krótkie wypady
Długi weekend Bożego Ciała, drugi pod względem popularności po majówce, to dla wielu osób…
0 Komentarzy1 Minuty
16 czerwca 2025
Raport Skyscanner: Polacy stawiają na świadome i budżetowe podróże latem 2025
Skyscanner prezentuje swój najnowszy raport „Smarter Summer”, w którym przedstawia…
0 Komentarzy5 Minuty
11 czerwca 2025
Costa uruchamia globalny program „Guardians of the Sea”
Fundacja Costa Crociere zainaugurowała międzynarodowy program edukacyjny „Guardians of…
0 Komentarzy4 Minuty
9 czerwca 2025
Powstaje nowa kolejka linowa nad Jeziorem Szczyrbskim
Ośrodek górski Jezioro Szczyrbskie w Tatrach Wysokich przygotowuje się do nowej…
0 Komentarzy3 Minuty
9 czerwca 2025
Katowice-Tabarka: Nowy kierunek na turystycznej mapie Tunezji
Z dniem 16 czerwca br. wystartują bezpośrednie loty z Katowic do Tabarki, wprowadzone do…
0 Komentarzy1 Minuty
9 czerwca 2025
PLL LOT i EVA Air podpisują umowę codeshare
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z tajwańską linią lotniczą EVA Air na…
0 Komentarzy1 Minuty