Katar tematem spotkania branży turystycznej w Warszawie
fot. materiały prasowe
W dniu 10 czerwca 2025 roku w restauracji Pańska 85 w Warszawie odbyło się śniadanie biznesowe zorganizowane przez Palm Agency we współpracy z katarskim DMC Ali Bin Ali International Travel & Tourism oraz Qatar Airways. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele polskich touroperatorów, firm z sektora MICE oraz partnerów branżowych zainteresowanych rozwojem sprzedaży kierunku.
Podczas spotkania zaprezentowano potencjał Kataru jako rosnącej destynacji w regionie Zatoki Perskiej, zarówno w segmencie turystyki wypoczynkowej, jak i biznesowej. Prezentację oferty Ali Bin Ali International Travel & Tourism przedstawił Arun Kamboj, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów indywidualnych i korporacyjnych. Omówił on możliwości kraju, obejmujące luksusowe hotele, atrakcje oraz programy incentive dostosowane do potrzeb klientów.
„Polska to bardzo perspektywiczny rynek dla regionu Bliskiego Wschodu. Bezpośrednie połączenie z Warszawy do Dohy w zaledwie pięć godzin sprawia, że dostępność jest doskonała, a potencjał rozwoju tej destynacji, zwłaszcza w segmencie luksusowym, MICE i rodzinnych podróży, ogromny” – podkreślił Arun Kamboj.
Katar jest także gospodarzem licznych wydarzeń sportowych i kulturalnych, takich jak Grand Prix Formuły 1, czy mecze NBA Global Games. Organizowane są tu również międzynarodowe festiwale kultury, designu i kongresy biznesowe. Doha oferuje szeroką bazę luksusowych hoteli, które zapewniają wysoki standard, autentyczną gościnność i designerskie wnętrza. Ceny noclegów w wielu pięciogwiazdkowych obiektach są często bardziej przystępne niż w Dubaju.
Prezentację oferty Qatar Airways przeprowadziły Małgorzata Kaczyńska i Joanna Rusiecka. Podczas spotkania przedstawiły siatkę połączeń oraz podkreśliły rolę Dohy jako globalnego hubu przesiadkowego. Uczestnicy wydarzenia wyrazili zainteresowanie kierunkiem. Ponadto, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie planowane są wyjazdy typu fam trip, które pozwolą partnerom branżowym na bezpośrednie poznanie destynacji.
POWIĄZANE WPISY
15 lipca 2025
Nowy trend w MICE: hybrydowe spotkania wzmacniają sektor hotelarski
Branża MICE w Warszawie zakończyła sezon konferencyjny 2024/2025 z rosnącą liczbą…
0 Komentarzy5 Minuty
15 lipca 2025
Wakacyjne trendy Polaków w Google: Hiszpania wyprzedza Włochy, a all inclusive zyskuje na popularności
Rozpoczął się sezon wakacyjny, a dane z wyszukiwarki Google pokazują wyraźny zwrot w…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Rusza 4. edycja Szlaku Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska po raz kolejny wyznacza kierunek wakacyjnej przygody. Czwarta odsłona…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2025
Międzynarodowa agencja Kleber Group otwiera oddział w Polsce
Międzynarodowa agencja komunikacyjna Kleber Group rozpoczęła działalność na polskim…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lipca 2025
Od Szkocji po Mazowsze. V edycja Dnia Szkockiego w Jadowie
Jadów po raz piąty zamienił się w szkocką stolicę Mazowsza. 5 lipca odbyła się kolejną…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Kiwi.com: Lotnisko w Krakowie liderem wśród zagranicznych turystów odwiedzających Polskę
Z danych Kiwi.com wynika, że w sezonie letnim 2025 roku krakowskie lotnisko stało się…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Gniezno: Widowisko „Milenium Koronacji Bolesława Chrobrego” przyciągnie 12 tys. widzów
W sierpniu 2025 roku odbędzie w Gnieźnie plenerowe widowisko historyczno-teatralne…
0 Komentarzy1 Minuty
9 lipca 2025
ESPT zaprasza na webinar z Departamentem Konsularnym MSZ
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) zaprasza przedstawicieli…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Compensa: Polacy coraz częściej planują urlop poza latem
Rozpoczęły się letnie wakacje. Choć tradycyjnie kojarzą się z urlopem, rośnie liczba…
0 Komentarzy4 Minuty