Katalog Grecosa w nowej odsłonie
Grecos zaproponował nowy układ katalogu – głównym kryterium dla kolejności hoteli są segmenty dopasowane do grup klientów. W ten sposób Grecos odpowiada na sygnały płynące z rynku. Wewnątrz segmentów obowiązuje najpopularniejszy dotąd klucz prezentacji oferty – destynacyjny.
Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu Grecosa, powiedziała: „Pierwsi na polskim rynku prezentując ofertę hotelową odeszliśmy od klucza wyłącznie destynacyjnego. Nasze hotele prezentujemy pogrupowane pod kątem rekomendacji dla poszczególnych grup klientów, a nie tylko ze względu na miejsce, w którym się znajdują. Wiemy, że część naszych klientów czeka na coroczną przesyłkę od nas, żeby móc cieszyć się lekturą katalogu. Uwzględniamy ich potrzeby i sugestie, którymi dzielą się z nami w social mediach, ale pytamy ich o zdanie także w ankietach i badaniach focusowych. Zebrane opinie zasugerowały nam takie właśnie podejście do prezentowania hoteli .”
Do części katalogowej Grecos dodał magazyn „Siga-siga”, a także prawie 100-stronicowy przewodnik po 20 wakacyjnych kierunkach z rozbudowanymi opisami wycieczek fakultatywnych.
Joanna Ciemny, content manager Grecosa, dodała: „Jako specjaliści od wielkich greckich wakacji chcemy być przewodnikami po naszej Grecji. Zależy nam, żeby katalog pomagał odkrywać różnorodność, kulturę i uroki Grecji przed polskimi odbiorcami. Dzielimy się naszą pasją, bo Grecja dla nas nie jest po prostu kolejną turystyczną destynacją, ale miejscem, do którego wraca się wielokrotnie, za każdym razem odkrywając inną twarz tego fascynującego kraju. Chcemy, żeby katalog inspirował do marzeń o wakacjach i do ich planowania z odpowiednim wyprzedzeniem.”
Nowością w magalogu jest również obecność QR kodów. Pozwalają one na szybkie przeniesienie z papieru na smartfon lub tablet treści, które wzbudzą zainteresowanie czytelnika. Dzięki kodom dużo łatwiejsze jest również uzyskanie oferty dotyczącej konkretnego segmentu hotelowego.
Katalog Grecosa w pigułce to:
– najważniejsze informacje o firmie, jej zespół, elementy oferty
– przewodnik po 20 greckich kierunkach – z największymi atrakcjami i propozycjami wycieczek fakultatywnych
– TOP 20 hoteli PREMIUM – pięciogwiazdkowe hotele z rozbudowaną infrastrukturą (baseny, SPA, siłownie, liczne bary)
– TOP 30 hoteli DLA RODZIN – hotele z infrastrukturą uwzględniająca potrzeby całej rodziny (baseny z brodzikami, zjeżdżalnie, place zabaw, pokoje rodzinne) oraz z animacyjnym Klubem Delfinki
– TOP 30 hoteli WE DWOJE – miejskie hotele z rozrywkami w okolicy lub romantyczne resorty
– TOP 30 hoteli ESCAPE – hotele, aparthotele i wille idealne na kameralne wakacje z dala od obleganych szlaków turystycznych, za to blisko prawdziwego smaku Grecji
– kolejnych 100 hoteli, spośród których każdy znajdzie idealny na wielkie greckie wakacje
– praktyczne informacje pomocne przed podróżą i w czasie pobytu
– magazyn „Siga-siga”, który można wyrwać i czytać niezależnie od katalogu – z opisami plaż czy humorystycznymi i przydatnymi obserwacjami Greków i polskich miłośników Hellady.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty