Karolina Warzybok prezesem Ecco Holiday

Karolina Warzybok zastąpiła na funkcji prezesa zarządu w Ecco Holiday Sp. z o.o. Grzegorza Płókarza.
Grzegorz Płókorz, który pełnił funckjęprezesa od 2011 roku, pozostał w składzie zarządu spółki.
Grzegorz Płókarz powiedział: „Wiele jest powodów, dla których ta zamiana miejsc jest równie zasłużona, jak i przyszłościowa dla firmy. Moja następczyni od lat trzymając stery zarządzania biurem, de facto kierowała poznańskim zespołem, więc przekazanie władzy było jedynie naturalnym i formalnym usankcjonowaniem istniejącego stanu rzeczy. Ale to także efekt wytężonej pracy oraz konsekwencji w działaniu, które nie raz uchroniły spółkę od problemów, tak często dotykających branżę w ostatnich latach. Odnosząc się do mojego ulubionego sportu – piłki nożnej, Ecco Holiday wdarło się przebojem do Ligi Mistrzów, a to najwyższy czas na przekazanie opaski kapitana w dobre, lepsze ręce, bo młodsze, silniejsze i należące do odważnej kobiety, która nie boi się wyzwań, a przede wszystkim wie i umie sobie z nimi radzić. Ja pozostaję w sztabie w roli grającego trenera i bardzo Karolinie kibicując deklaruję ciągłą gotowość do wspierania moim doświadczeniem.”
Karolina Warzybok związana jest z firmą od 2007 roku, kiedy jako dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży odpowiadała za współpracę z biurami franchisingowymi, partnerskimi i agencyjnymi.
W roku 2011, wobec głębokiego kryzysu branży turystycznej, zgodziła się wejść do zarządu wraz z oddelegowanym do niego przez właścicieli spółki Grzegorzem Płókarzem. Był to początek sanacyjnych, strategicznych, a jednocześnie innowacyjnych zmian w firmie. Nowy zarząd skoncentrował się na zmianie modelu operacyjnego, dywersyfikacji przychodów, na zarządzaniu ryzykiem biznesowym i optymalizacji kosztów.
W 2012 roku Ecco Holiday, jako pierwszy touroperator w Polsce, wprowadził do oferty kompletny produkt oparty o przeloty tanimi liniami.
Obecnie ten model operacyjny, znany również jako dynamiczne pakietowanie wdraża, z różnym skutkiem i skalą, większość organizatorów, upatrując w nim szansę na ograniczanie ryzyka czarterowego. Przez ten czas umacniała się także wartość marki Ecco Travel, która stała się liderem w programach objazdowych po Chinach, Izraelu, Gruzji, Indiach, a oferta w tej linii produktowej rozrosła się do prawie 40 egzotycznych kierunków. Firma rokrocznie od kilku lat szczyci się stabilną oraz wysoką rentownością z działalności turystycznej plus zyski kapitałowe kształtujące wynik roczny na poziomie ponad 31 milionów złotych .
Karolina Warzybok skomentowała: „Nie znam się zbyt dobrze na piłce nożnej, ale wiem, że to gra zespołowa, gdzie na wynik pracuje cała drużyna. Ecco Holiday składa się ze świetnie wyszkolonych, pewnych swoich umiejętności, doświadczonych profesjonalistów i indywidualności. Wiemy, jak ważne jest poczucie pewności, wymienności ról i zmiany tempa gry, by dostosować styl do coraz to nowszych wyzwań. Tak zorganizowany zespół, przy wsparciu w sztabie szkoleniowym, nie wymaga ode mnie zmiany dotychczasowej taktyki. Wyniki sprzedaży w pierwszym półroczu potwierdzają, że i ten rok dla nas będzie bardzo dobry. To komfortowe warunki dla zarządu do myślenia strategicznego o tej mniej i bardziej odległej przyszłości. Nie spoczywamy bowiem na laurach i odważnie wychodzimy na przeciw zmianom, upatrując w nich szanse, a nie zagrożenia.”
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Seszele stawiają na ekoturystykę i jakość
Przedstawiciele branży turystycznej mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu prezentującym…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
Czerwcowy urlop last minute: słoneczne kierunki do 2000 zł
Ciepłe morze, pewna słoneczna pogoda, plaże mniej zatłoczone niż w lipcu i sierpniu, a do…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Włochy królują na długi weekend, ale Polacy coraz częściej szukają nowych miejsc
Jeśli organizować city break na Boże Ciało, to taki, który łączy słońce, dobrą kuchnię i…
0 Komentarzy9 Minuty
17 czerwca 2025
Rainbow uruchamia loty z Katowic do Tabarki
Tunezja to kraj, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków planujących…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty
11 czerwca 2025
Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Anex Poland uruchomił czartery do Antalyi z Bydgoszczy i Radomia
9 i 10 czerwca 2025 roku odbyły się pierwsze rejsy czarterowe Anex Poland z lotniska w…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Polacy coraz chętniej wybierają luksus. Rainbow Elite spełnia marzenia o podróżach szytych na miarę
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów…
0 Komentarzy5 Minuty