Kampania Fly.pl o podróżowaniu w pandemii nagrodzona

fot. archiwum Fly.pl

Kampania biura Fly.pl o bezpiecznym podróżowaniu w pandemii nagrodzona w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021.

W ramach nagrodzonej kampanii FLY.PL stworzyło m.in. cykl artykułów poświęconych obostrzeniom i zasadom wjazdowym w krajach najchętniej odwiedzanych przez polskich turystów.

Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce Fly.pl, powiedział: „Wysoka jakość przygotowywanych treści spowodowała zwiększenie obecności marki w internecie, mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych w sposób organiczny. Działania te przyczyniły się do pozyskania nowych klientów oraz zmniejszenia dystansu między Fly.plL a konkurencją.”

Efekty kampanii zostały docenione przez kapitułę konkursu, która zdecydowała przyznać Fly.pl nagrodę specjalną w kategorii Creative actions in crisis. W tej kategorii wyróżniono nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.

Kacper Daszke dodał: „Pomysł na przygotowanie kampanii informacyjnej pojawił się po pierwszych komunikatach o zamknięciu granic. Widmo kryzysu związanego z ograniczeniem możliwości podróżowania i szerzące się w mediach fake newsy zainspirowały nas do stworzenia bazy wiedzy z komunikacją rzetelną, bez podwyższonego poziomu sensacji obecnego w mediach tradycyjnych.
Dziękujemy za to wyróżnienie, które jest zwieńczeniem miesięcy intensywnej pracy .”

Kampania Fly.pl o podróżach w pandemii nominowana