Kampania Fly.pl o podróżach w pandemii nominowana

fly.pl

Kampania informacyjna biura Fly.pl o podróżach w pandemii została nominowana w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021 w kategorii „Performance creativity in crisis” organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

W kategorii „Performance creativity in crisis” nominowano nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.

Grzegorz Bosowski prezes Fly.pl, powiedział: „W czasach kryzysu trzeba działać nieszablonowo. Taką przyjęliśmy strategię w 2020 roku i zaowocowało to nie tylko prestiżową nominacją w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE, ale przede wszystkim dużym zaufaniem, jakim obdarzyli nas turyści.

Wskazane wyróżnienie dotyczy naszej kampanii informacyjnej związanej z podróżowaniem w covidowej rzeczywistości. We FLY.PL od zawsze stawialiśmy na rzetelność oraz szybkość przekazywania najaktualniejszych informacji. W kampanii dotyczącej podróży w czasach koronawirusa, udało nam się połączyć obie te rzeczy. Jestem dumny, że nasze działania zostały docenione zarówno przez naszych Klientów, jak i jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE.”

Performance Marketing Diamonds CEE, organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, jako jedyny konkurs w Polsce docenienia i pokazuje kampanie performance realizowane nie tylko na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów konkursu wyłoniło Jury złożone z ekspertów branży e-commerce. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Sowiński i Partnerzy. Partnerem Głównym konkursu jest Apifonica. Laureatów poszczególnych kategorii oraz zdobywcę Grand Prix poznamy na Gali Wręczenia Nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2021 roku.

Fly.pl szuka specjalisty ds. turystyki