Kampania Fly.pl o podróżach w pandemii nominowana

Kampania informacyjna biura Fly.pl o podróżach w pandemii została nominowana w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021 w kategorii „Performance creativity in crisis” organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
W kategorii „Performance creativity in crisis” nominowano nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.
Grzegorz Bosowski prezes Fly.pl, powiedział: „W czasach kryzysu trzeba działać nieszablonowo. Taką przyjęliśmy strategię w 2020 roku i zaowocowało to nie tylko prestiżową nominacją w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE, ale przede wszystkim dużym zaufaniem, jakim obdarzyli nas turyści.
Wskazane wyróżnienie dotyczy naszej kampanii informacyjnej związanej z podróżowaniem w covidowej rzeczywistości. We FLY.PL od zawsze stawialiśmy na rzetelność oraz szybkość przekazywania najaktualniejszych informacji. W kampanii dotyczącej podróży w czasach koronawirusa, udało nam się połączyć obie te rzeczy. Jestem dumny, że nasze działania zostały docenione zarówno przez naszych Klientów, jak i jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE.”
Performance Marketing Diamonds CEE, organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, jako jedyny konkurs w Polsce docenienia i pokazuje kampanie performance realizowane nie tylko na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Laureatów konkursu wyłoniło Jury złożone z ekspertów branży e-commerce. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Sowiński i Partnerzy. Partnerem Głównym konkursu jest Apifonica. Laureatów poszczególnych kategorii oraz zdobywcę Grand Prix poznamy na Gali Wręczenia Nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2021 roku.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty











[…] Kampania Fly.pl o podróżach w pandemii nominowana […]