Kameralna atmosfera podczas międzynarodowego workshopu ALLinTOO
I edycja Międzynarodowego Workshopu ALLinTOO zorganizowana przez Magazyn „All Inclusive” i Turystyczną Organizację Otwartą (TOO) zakończyła się sukcesem. Wydarzenie miało charakter międzynarodowy i pomimo niepewnych padnemicznych warunków odbyło się w formie stacjonarnej w Warszawie.
Workshop podzielony został na dwie części spotkań B2B. Natomiast w sali obok wystawcy prowadzili swoje prezentacje dotyczące ofert oraz dzielili się nowościami i ważnymi informacjami z branży. Udział w wydarzeniu wzięło około 20 wystawców z całego świata,” m.in. z Estonii, Hiszpanii, Włoch, Malty, Turcji czy też Izraela. Na spotkania licznie przybyli polscy organizatorzy wycieczek z całego kraju. Wśród wystawców znaleźli się organizatorzy turystyki, DMC oraz hotele.
„Ten workshop jest inny niż dotychczasowe, na których byłem, w których uczestniczyłem. Niezależnie od wielkości wydarzenia, ważne są nowe kontakty dzięki którym możemy nawiązać współpracę ze wszystkimi zainteresowanymi firmami. Na szczęście spotkania nie wyglądały jak format “fast dating”, co jest w ostatnich latach jednym z ulubionych sposobów zawierania biznesowych znajomości” – mówi Sebastian Strudniarek, product manager z Opal Travel.
Workshop inny niż wszystkie
Organizatorzy postawili w tym roku na niewielkie i kameralne warsztaty, co dało też czas na rozmowy z organizatorami wycieczek o potrzebach produktowych. Była to wyjątkowa okazja do spędzenia czasu z przedstawicielami różnych kierunków, poznania ludzi z branży, współpracy i networkingu.
„Każdy znajduje to, co potrzebuje podczas takiego wydarzenia. Jego wielkość nie świadczy o jakości, co więcej uważam, że bardziej kameralna atmosfera lepiej wpływa na jakość workshopu. Nikt nikogo nie pogania, a każdy ma czas na rozmowy przy stolikach. Daje to doskonałą możliwość na poznanie zagranicznych partnerów i nawiązania z nimi współpracy” – dodaje Izabela Nazarska, dyrektor ds. MICE z Opal Travel.
Celem wydarzenia było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To pierwsza edycja workshopu TOO i All inclusive, ale z pewnością nie ostatnia, ponieważ kolejna odsłona tego eventu została zaplanowana na kwiecień przyszłego roku.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2024
Ostatnie dni promocji na wakacje.pl
Jeszcze przez kilkanaście dni trwa promocja na letnie wyjazdy www.wakacje.pl. Niższe…
0 Komentarzy6 Minuty