Kameralna atmosfera podczas międzynarodowego workshopu ALLinTOO
I edycja Międzynarodowego Workshopu ALLinTOO zorganizowana przez Magazyn „All Inclusive” i Turystyczną Organizację Otwartą (TOO) zakończyła się sukcesem. Wydarzenie miało charakter międzynarodowy i pomimo niepewnych padnemicznych warunków odbyło się w formie stacjonarnej w Warszawie.
Workshop podzielony został na dwie części spotkań B2B. Natomiast w sali obok wystawcy prowadzili swoje prezentacje dotyczące ofert oraz dzielili się nowościami i ważnymi informacjami z branży. Udział w wydarzeniu wzięło około 20 wystawców z całego świata,” m.in. z Estonii, Hiszpanii, Włoch, Malty, Turcji czy też Izraela. Na spotkania licznie przybyli polscy organizatorzy wycieczek z całego kraju. Wśród wystawców znaleźli się organizatorzy turystyki, DMC oraz hotele.
„Ten workshop jest inny niż dotychczasowe, na których byłem, w których uczestniczyłem. Niezależnie od wielkości wydarzenia, ważne są nowe kontakty dzięki którym możemy nawiązać współpracę ze wszystkimi zainteresowanymi firmami. Na szczęście spotkania nie wyglądały jak format „fast dating”, co jest w ostatnich latach jednym z ulubionych sposobów zawierania biznesowych znajomości” – mówi Sebastian Strudniarek, product manager z Opal Travel.
Workshop inny niż wszystkie
Organizatorzy postawili w tym roku na niewielkie i kameralne warsztaty, co dało też czas na rozmowy z organizatorami wycieczek o potrzebach produktowych. Była to wyjątkowa okazja do spędzenia czasu z przedstawicielami różnych kierunków, poznania ludzi z branży, współpracy i networkingu.
„Każdy znajduje to, co potrzebuje podczas takiego wydarzenia. Jego wielkość nie świadczy o jakości, co więcej uważam, że bardziej kameralna atmosfera lepiej wpływa na jakość workshopu. Nikt nikogo nie pogania, a każdy ma czas na rozmowy przy stolikach. Daje to doskonałą możliwość na poznanie zagranicznych partnerów i nawiązania z nimi współpracy” – dodaje Izabela Nazarska, dyrektor ds. MICE z Opal Travel.
Celem wydarzenia było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To pierwsza edycja workshopu TOO i All inclusive, ale z pewnością nie ostatnia, ponieważ kolejna odsłona tego eventu została zaplanowana na kwiecień przyszłego roku.
POWIĄZANE WPISY
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty