Join UP! Polska wesprze powodzian z południowej Polski
W odpowiedzi na trudną sytuację osób dotkniętych powodzią w południowej Polsce touroperator Join UP! Polska ogłasza inicjatywę wspierającą poszkodowanych podróżnych oraz współpracujące biura podróży, która ma na celu zapewnienie elastyczności w przekładaniu, rezygnacji z wycieczek bez ponoszenia znacznych strat finansowych.
Join UP! Polska wdrożył inicjatywę wsparcia klientów dotkniętych skutkami powodzi, skupiając się na spersonalizowanej opiece, elastyczności i przejrzystości komunikacji.
Mając świadomość, że osoby dotknięte ostatnimi powodziami muszą skupić się teraz na ratowaniu swojego dobytku i pomocy najbliższym, Join UP! natychmiast ustalił warunki współpracy z partnerami DMC (Destination Management Company – partnerzy w destynacjach) odnośnie do obsługi rezerwacji, z których klienci mogą chcieć zrezygnować. Touroperator dokłada wszelkich starań, by minimalizować koszty i zapewnić klientom jak najlepsze, możliwe warunki w przypadku konieczności anulacji czy zmiany terminów rezerwacji.
W ramach wdrożonych działań Join UP! skupia się na priorytetowym i indywidualnym analizowaniu każdej zgłoszonej sprawy o anulowanie czy zwroty w regionach objętych stanem klęski żywiołowej – w województwach dolnośląskim, opolskim i śląskim. Każdy wniosek o zmianę czy anulację rezerwacji na wyloty do 6 października 2024 będzie oceniany indywidualnie. Firma dokładnie przeanalizuje sytuację i zaoferuje elastyczne opcje, przede wszystkim zwrot w postaci vouchera do wykorzystania do końca sezonu letniego 2025 roku lub w innych przypadkach, możliwość bezpłatnej lub niskokosztowej rezygnacji.
Join UP! Polska wesprze także agentów, których biura zostały zniszczone w wyniku powodzi szczególnie w miastach takich jak Kłodzko czy Nysa. Firma ma świadomość, że teraz ich głównym celem będzie odbudowa miejsc pracy i biznesu. W związku z tym poszkodowanym agencjom firma zaoferuje wsparcie za pomocą dostępnych dla firmy środków. Szczegółowe informacje zostaną przekazane agencjom indywidualnie.
„Join UP! Polska zdaje sobie sprawę z trudnych decyzji, przed którymi stają Podróżni i Agenci turystyczni w obliczu klęsk żywiołowych. Zamierzamy, w miarę możliwości, pomóc poszkodowanym, zapewniając wsparcie w tym trudnym czasie. Wdrożyliśmy procedurę kryzysową, która umożliwi minimalizację szkód wyrządzonych przez żywioł” – mówi Anna Staszewska, CEO Join UP! Polska.
Główne punkty programu wsparcia
Analiza indywidualna:
Każdy wniosek o anulowanie z powodu powodzi jest traktowany priorytetowo, z dokładną weryfikacją sytuacji na podstawie szczegółowych danych i dodatkowych informacji od agentów oraz klientów.
Ocena kosztów:
Dbając o dokładność i rzetelność, Join UP! w pierwszej kolejności uwzględnia rzeczywiste koszty operacyjne związane z daną anulacją, a nie ogólne warunki uczestnictwa.
Elastyczność:
Biorąc pod uwagę sytuację, Join UP! Polska, po analizie rzeczywistych kosztów, zaoferuje klientom vouchery na pełną wartość pakietu lub wartość pomniejszoną o koszty rzeczywiste. A w szczególnych przypadkach, firma zaproponuje bezpłatne lub niskokosztowe anulowanie rezerwacji.
Skuteczna komunikacja:
W trakcie procesu Agenci będą na bieżąco informowani, a wszystkie decyzje będą starannie dokumentowane, aby zapewnić pełną przejrzystość procesu.
„Join UP! Polska wspiera swoich Klientów i Partnerów w tym trudnym czasie. Rozumiemy pilność i wagę stojących przed nimi wyzwań, a nasz zespół jest w pełni zaangażowany w zapewnieniu niezbędnego wsparcia. Deklaracje chęci współpracy i pomocy otrzymujemy od naszych Partnerów, między innym z Turcji czy Egiptu” – mówi Wojciech Bartuzi, Head of Helpdesk & Operations
Inicjatywa Join UP! Polska ma na celu dostarczenie natychmiastowej i znaczącej pomocy, wspierając klientów i partnerów w radzeniu sobie ze skutkami powodzi, dzięki rozwiązaniom odpowiadającym ich potrzebom.
Wsparcie powodzian z południowej Polski, to działanie kryzysowe, jednocześnie jedno z wielu, które firma podejmuje w ramach swojej strategii „Let’s Be Friends” i programu aktywizacji agentów. Join UP! Polska wspiera klientów, zapewniając agentom elastyczność w zmianie terminów podróży, ograniczając ryzyko poniesienia poważnych kosztów.
POWIĄZANE WPISY
3 października 2024
Zmiany w Turystycznym Funduszu Pomocowym. Pożyczki będą zastąpione bezpośrednimi wypłatami
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) czeka istotna zmiana. Nowelizacja ustawy zakłada, że…
0 Komentarzy5 Minuty
2 października 2024
Anex Tour przedstawia nowy kierunek w ofercie Emiraty Arabskie
Podczas business brunchu zorganizowanego w Raffles Europejski Warsaw Anex oficjalnie…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 znowu w dół
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
1 października 2024
Piotr Chojnowski nowym szefem produktu w Nekera
1 października 2024 roku Piotr Chojnowski objął stanowisko Product Development Director w…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych w 2025 roku znowu w dół
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Itaka świętuje otwarcie 200. salonu firmowego. W planach kolejne trzy lokalizacje
Itaka otworzyła 200. salon firmowy, znajdujący się w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. W…
0 Komentarzy1 Minuty
20 września 2024
Onholidays Polska wspiera klientów dotkniętych powodzią na południu kraju
Biuro podróży Onholidays Polska, w odpowiedzi na trudną sytuację osób zamieszkujących…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2024
Itaka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów dotkniętych powodzią
W związku z sytuacją powodziową na południu Polski i niewątpliwą tragedią, której…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich
Itaka potwierdza swoje dalsze zaangażowanie w polski sport, kontynuując nagradzanie…
0 Komentarzy1 Minuty