Joanna Świerkosz odpowiedzialna za całościową komunikację grupy Accor

archiwum Accor

Wraz z rozwojem Accor Services Polska zmieniają się struktury działu komunikacji i marketingu. Joanna Świerkosz, jako VP Marketing, Communication & Guest Experience, jest odpowiedzialna za marketing, guest experience oraz komunikację. Agnieszka Kalinowska, jako Senior Communication Manager, obok dotychczasowych obowiązków z obszaru PR oraz organizacji eventów, przejęła działania związane z komunikacją korporacyjną oraz widocznością marek w Europie Wschodniej.

Na stanowisku VP Marketing, Communication & Guest Experience Eastern Europe Joanna Świerkosz jest odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwój marek znajdujących sie w portfolio Accor w Europie Wschodniej. Będzie również rozwijać działania na rzecz wzmacniania pozycji grupy hotelowej w obszarze Guest Experience. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, odpowiada także za komunikację z partnerami biznesowymi.

Joanna Świerkosz od 2015 roku zajmowała stanowisko VP Marketing & Guest Experience Poland and Eastern Europe. Posiada bogate doświadczenie dyrektorskie w marketingu branży hotelarskiej. Z Grupą Accor związana jest od 2005 roku

Agnieszka Kalinowska jako Senior Communication Manager jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne Accor Services i rozwój widoczności marek. Po tym jak spółka przejęła większość zadań związanych z komunikacją brandów znajdujących się w jej portfolio, będzie odpowiadać także za proces tworzenia tożsamości koorporacyjnej Accor i koordynację współpracy z agencjami PR poszczególnych rynków w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.

W zespole wspierać ją będzie Franciszek Renaud, Junior Communication Manager, który odpowiada również za komunikację z partnerami.

Agnieszka Kalinowska wcześniej zajmowała stanowisko Brand PR, events & sponsoring Manager Poland & Baltic States. Jest ekspertem w działaniach public relations, marketingowych oraz w organizacji eventów wewnętrznych grupy, jak i dla jej klientów takich jak targi, spotkania międzynarodowe, konwencje. Z grupą hotelową związana jest od 1993 roku.