Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rośnie w siłę

W 2021 roku do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyło 89 hoteli. Obecnie do Izby należy 568 hoteli tj. około 22 proc. skategoryzowanych w Polsce obiektów z 47 838 pokojami (ok. 34 proc. pokoi hotelowych na rynku), a także 49 dostawców produktów i usług dla hotelarstwa, 1 instytut, 1 fundacja oraz 5 szkół, w tym 3 średnie i 2 wyższe.
Wśród hoteli, które dołączyły do IGHP w 2021 roku, znalazła się silna reprezentacja obiektów sieciowych 4- i 5-gwiazdkowych, a także wiele indywidualnych hoteli z całego kraju. Nowi członkowie to m.in. Leonardo Royal Hotel Warsaw, NYX Hotel Warsaw, Raffles Europejski Warsaw, Hilton Warsaw City, Marriott Warsaw Hotel, Nadwiślańska Agencja Turystyczna z 10 hotelami, Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, Sheraton Poznań Hotel, Double Tree by Hilton Wrocław, Hotel Wyspiański, Hotel Szafir, Hotel Kolegiacki, Hotel Matejko, Pensjonat Halny, Hotel Knieja, Park Hotel Rzeszów, Hotel1231, Jabłoń Lake Resort, Hotel Srebrny Dzwon, Evita Hotel&Spa, Szumy Park Hotel, Dworzysko, Ostoja Chobienice, Tremonti Ski&Bike Resort, Hotel Kristoff, Merci Boutique Hotel, Hotel Zawisza, Hotel Dobre z Lasu, Zamek Moszna.
Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP, powiedział: „W pełnym wyzwań czasie pandemii nasza organizacja nabrała jeszcze większej dynamiki. Cieszy nas ogromnie duża liczba nowych hoteli przystępujących do Izby. To dla nas wszystkich jest niezwykle budujące. Im więcej hotelarzy tworzy społeczność IGHP, tym nasze działania są bardziej reprezentatywne. Dziękuję wszystkim członkom za zaangażowanie w działania Izby.”
IGHP zrzesza podmioty branży hotelarskiej w Polsce – hotele, obiekty hotelarskie, szkoły, a także dostawców produktów i usług dla branży. Lobbuje na rzecz rozwoju hotelarstwa, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu.
Izba rozwija także działalność edukacyjną, organizując specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO, sprzedaży i marketingu czy revenue management).
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










