InterContinental Warszawa angażuje się w ochronę środowiska i rezygnuje z plastiku

Warszawski InterContinental zrezygnował z plastikowych przyborów i zastąpił wszystkie jednorazowe kosmetyki w małych butelkach – szampony, żele, balsamy do ciała i odżywki, odpowiednikami wielokrotnego użytku. Działania te są częścią z inicjatywy IHG Hotels & Resorts „Journey to Tomorrow”, która obejmuje szereg aktywności mających na celu wprowadzenie pozytywnych zmian dla ludzi, społeczności i planety.
Oprócz przejścia na produkty wielokrotnego użytku sieć pracuje nad wyeliminowaniem produktów plastikowych i zminimalizowaniem marnotrawienia żywności oraz przyjęciem rozwiązań cyrkularnych dla głównych artykułów hotelowych do 2030 roku. Opiera się to na obietnicy IHG z 2019 r., kiedy jako pierwsza sieć hotelarska zobowiązała się do zastąpienia w skali globalnej jednorazowych kosmetyków łazienkowych odpowiednikami wielokrotnego użytku.
Partnerem InterContinental przy tym projekcie jest Byredo, marka kosmetyczna, założona w Sztokholmie w 2006 roku przez Bena Gorhama, z ambicją przełożenia wspomnień i emocji na produkty i doświadczenia. Zapewnienie gościom produktów, takich jak Byredo, to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ze strony tych, którzy poszukują wyjątkowych doświadczeń i miejsc z produktami najwyższej jakości, które są przyjazne dla środowiska.
Około 66 tys. butelek szamponu, prawie 49 tys. butelek odżywki, 78 tys. butelek żelu do kąpieli, 46 tys. butelek balsamu do ciała i ponad 62 tys. opakowań mydła rocznie zużywa się w InterContinental Warszawa. Podjęte działania zastosowania większych dozowników w łazienkach w całym hotelu mają znacznie zredukować te liczby.
„W InterContinental Warszawa wiemy, że zaangażowanie w ochronę środowiska jest tak samo ważne dla nas, jak i dla naszych gości. Zastąpienie jednorazowych miniaturowych opakowań większymi dozownikami z kosmetykami luksusowej marki Byredo, daje naszym gościom możliwość korzystania z produktów najwyższej jakości, a jednocześnie zmniejszy zużycie plastiku. Zaangażowanie hotelu w zrównoważony rozwój jest również bardzo ważne dla naszych pracowników, którzy coraz bardziej zwracają uwagę na wpływ hotelu na środowisko i oczekują od nas odpowiedzialnego działania” – skomentowała Britta Kutz, Area General Manager.
„Każdego dnia obserwujemy, jak ważne są nasze aktywności dla gości hotelowych, a ich pozytywne komentarze sprawiają, że jesteśmy bardzo szczęśliwi i dumni, że możemy być częścią działań na rzecz ochrony środowiska” – dodała Justyna Michałek, dyrektor Housekeepingu.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










