II edycja workshopu ALLinTOO pełna spotkań z organizatorami turystyki
To już druga edycja międzynarodowego workshopu turystycznego ALLinToo zorganizowanego przez magazyn All Inclusive oraz Turystyczną Organizację Otwartą. Udział w niej wzięło 22 wystawców i około 80 uczestników.
„Jestem zadowolona z liczby uczestników, która wzięła udział w workshopie. Wstępnie było ich około 80. Oczywiście chciałabym, żeby ta liczba przy następnej edycji wzrosła. Takie warsztaty nie są jeszcze organizowane zbyt często, ale to, co nas wyróżnia od innych tego typu wydarzeń, to fakt, że dajemy dużo więcej czasu na spotkania” – mówi Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Organizatorzy zaprosili na spotkania biznesowe członków organizacji branżowych rządowych i pozarządowych. W trakcie wydarzenia można było porozmawiać z przedstawicielami instytucji związanych z promocją turystyczną w Hiszpanii. Workshop podzielony został na dwie sesje spotkań B2B. W trakcie wydarzenia odbywała się konferencja Travel Insurance Meeting organizowana przez ISON Care.
„Uważam, że ta edycja była znacznie lepsza niż poprzednia, ponieważ każda kolejna pozwala na wyeliminowanie popełnianych przez nas błędów. Dobrym pomysłem było połączenie tej edycji z konferencją dotyczącą ubezpieczeń w turystyce” – dodaje Alina Dybaś.
22 wystawców i zapowiedź kolejnej edycji
Udział w wydarzeniu wzięło 22 wystawców m.in.: PHH, Ras Al Khaimah, Izrael, Gruzja, Tanzania i Zanzibar, Estonia, Grecja oraz duża część wystawców z Hiszpanii.
Celem workshopu było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To już druga edycja workshopu TOO i All inclusive. Kolejna została zapowiedziana na listopad tego roku w czeskiej Pradze.
„Kolejna edycja będzie dla nas ważna, ponieważ będzie powiązana z 50. wydaniem magazynu All Inclusive, który jest współtwórcą ALLinTOO. Obędzie się 10-11 listopada w czeskiej Pradze, a już niebawem ogłosimy program wydarzenia. Chcielibyśmy, żeby był to duży workshop oparty o Grupę Wyszehradzką i Rumunię” – podsumowała prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Hiszpański roadshow turystyczny w czterech polskich miastach już od 16 maja
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
PIT: branży turystycznej zależy, aby proces ofertowania był przejrzysty
Polska Izba Turystyki wydała oświadczenie odnoszące się do zarzutów, jakie w ostatnich…
0 Komentarzy9 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
Exim Tours: wzrost sprzedaży w styczniu o 122 proc. rdr
Biuro Podróży Exim Tours niedawno podsumowało rok 2022, a teraz zebrało wyniki za…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2023
Biura podróży – w ostatnim tygodniu najbardziej podrożał Cypr, Zakintos i półwysep Chalcydycki
W minionym tygodniu, ceny wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia wzrosły…
0 Komentarzy8 Minuty
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
Fly.pl: Egipt, Turcja i Tunezja biorą ponad połowę rynku
W styczniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Śniadanie biznesowe dla branży z MICE Expert
Grażyna Grot-Duziak działająca pod własną marką MICE Expert zorganizowała śniadanie…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta