II edycja workshopu ALLinTOO pełna spotkań z organizatorami turystyki

To już druga edycja międzynarodowego workshopu turystycznego ALLinToo zorganizowanego przez magazyn All Inclusive oraz Turystyczną Organizację Otwartą. Udział w niej wzięło 22 wystawców i około 80 uczestników.

„Jestem zadowolona z liczby uczestników, która wzięła udział w workshopie. Wstępnie było ich około 80. Oczywiście chciałabym, żeby ta liczba przy następnej edycji wzrosła. Takie warsztaty nie są jeszcze organizowane zbyt często, ale to, co nas wyróżnia od innych tego typu wydarzeń, to fakt, że dajemy dużo więcej czasu na spotkania” – mówi Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.

Organizatorzy zaprosili na spotkania biznesowe członków organizacji branżowych rządowych i pozarządowych. W trakcie wydarzenia można było porozmawiać z przedstawicielami instytucji związanych z promocją turystyczną w Hiszpanii. Workshop podzielony został na dwie sesje spotkań B2B. W trakcie wydarzenia odbywała się konferencja Travel Insurance Meeting organizowana przez ISON Care.

„Uważam, że ta edycja była znacznie lepsza niż poprzednia, ponieważ każda kolejna pozwala na wyeliminowanie popełnianych przez nas błędów. Dobrym pomysłem było połączenie tej edycji z konferencją dotyczącą ubezpieczeń w turystyce” – dodaje Alina Dybaś.

22 wystawców i zapowiedź kolejnej edycji

Udział w wydarzeniu wzięło 22 wystawców m.in.: PHH, Ras Al Khaimah, Izrael, Gruzja, Tanzania i Zanzibar, Estonia, Grecja oraz duża część wystawców z Hiszpanii.

Celem workshopu było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To już druga edycja workshopu TOO i All inclusive. Kolejna została zapowiedziana na listopad tego roku w czeskiej Pradze.

„Kolejna edycja będzie dla nas ważna, ponieważ będzie powiązana z 50. wydaniem magazynu All Inclusive, który jest współtwórcą ALLinTOO. Obędzie się 10-11 listopada w czeskiej Pradze, a już niebawem ogłosimy program wydarzenia. Chcielibyśmy, żeby był to duży workshop oparty o Grupę Wyszehradzką i Rumunię” – podsumowała prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.

Hiszpański roadshow turystyczny w czterech polskich miastach już od 16 maja