II edycja workshopu ALLinTOO pełna spotkań z organizatorami turystyki
To już druga edycja międzynarodowego workshopu turystycznego ALLinToo zorganizowanego przez magazyn All Inclusive oraz Turystyczną Organizację Otwartą. Udział w niej wzięło 22 wystawców i około 80 uczestników.
„Jestem zadowolona z liczby uczestników, która wzięła udział w workshopie. Wstępnie było ich około 80. Oczywiście chciałabym, żeby ta liczba przy następnej edycji wzrosła. Takie warsztaty nie są jeszcze organizowane zbyt często, ale to, co nas wyróżnia od innych tego typu wydarzeń, to fakt, że dajemy dużo więcej czasu na spotkania” – mówi Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Organizatorzy zaprosili na spotkania biznesowe członków organizacji branżowych rządowych i pozarządowych. W trakcie wydarzenia można było porozmawiać z przedstawicielami instytucji związanych z promocją turystyczną w Hiszpanii. Workshop podzielony został na dwie sesje spotkań B2B. W trakcie wydarzenia odbywała się konferencja Travel Insurance Meeting organizowana przez ISON Care.
„Uważam, że ta edycja była znacznie lepsza niż poprzednia, ponieważ każda kolejna pozwala na wyeliminowanie popełnianych przez nas błędów. Dobrym pomysłem było połączenie tej edycji z konferencją dotyczącą ubezpieczeń w turystyce” – dodaje Alina Dybaś.
22 wystawców i zapowiedź kolejnej edycji
Udział w wydarzeniu wzięło 22 wystawców m.in.: PHH, Ras Al Khaimah, Izrael, Gruzja, Tanzania i Zanzibar, Estonia, Grecja oraz duża część wystawców z Hiszpanii.
Celem workshopu było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To już druga edycja workshopu TOO i All inclusive. Kolejna została zapowiedziana na listopad tego roku w czeskiej Pradze.
„Kolejna edycja będzie dla nas ważna, ponieważ będzie powiązana z 50. wydaniem magazynu All Inclusive, który jest współtwórcą ALLinTOO. Obędzie się 10-11 listopada w czeskiej Pradze, a już niebawem ogłosimy program wydarzenia. Chcielibyśmy, żeby był to duży workshop oparty o Grupę Wyszehradzką i Rumunię” – podsumowała prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Hiszpański roadshow turystyczny w czterech polskich miastach już od 16 maja
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty