II edycja workshopu ALLinTOO pełna spotkań z organizatorami turystyki

To już druga edycja międzynarodowego workshopu turystycznego ALLinToo zorganizowanego przez magazyn All Inclusive oraz Turystyczną Organizację Otwartą. Udział w niej wzięło 22 wystawców i około 80 uczestników.
„Jestem zadowolona z liczby uczestników, która wzięła udział w workshopie. Wstępnie było ich około 80. Oczywiście chciałabym, żeby ta liczba przy następnej edycji wzrosła. Takie warsztaty nie są jeszcze organizowane zbyt często, ale to, co nas wyróżnia od innych tego typu wydarzeń, to fakt, że dajemy dużo więcej czasu na spotkania” – mówi Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Organizatorzy zaprosili na spotkania biznesowe członków organizacji branżowych rządowych i pozarządowych. W trakcie wydarzenia można było porozmawiać z przedstawicielami instytucji związanych z promocją turystyczną w Hiszpanii. Workshop podzielony został na dwie sesje spotkań B2B. W trakcie wydarzenia odbywała się konferencja Travel Insurance Meeting organizowana przez ISON Care.
„Uważam, że ta edycja była znacznie lepsza niż poprzednia, ponieważ każda kolejna pozwala na wyeliminowanie popełnianych przez nas błędów. Dobrym pomysłem było połączenie tej edycji z konferencją dotyczącą ubezpieczeń w turystyce” – dodaje Alina Dybaś.
22 wystawców i zapowiedź kolejnej edycji
Udział w wydarzeniu wzięło 22 wystawców m.in.: PHH, Ras Al Khaimah, Izrael, Gruzja, Tanzania i Zanzibar, Estonia, Grecja oraz duża część wystawców z Hiszpanii.
Celem workshopu było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To już druga edycja workshopu TOO i All inclusive. Kolejna została zapowiedziana na listopad tego roku w czeskiej Pradze.
„Kolejna edycja będzie dla nas ważna, ponieważ będzie powiązana z 50. wydaniem magazynu All Inclusive, który jest współtwórcą ALLinTOO. Obędzie się 10-11 listopada w czeskiej Pradze, a już niebawem ogłosimy program wydarzenia. Chcielibyśmy, żeby był to duży workshop oparty o Grupę Wyszehradzką i Rumunię” – podsumowała prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Hiszpański roadshow turystyczny w czterech polskich miastach już od 16 maja
POWIĄZANE WPISY
6 listopada 2025
Travelist.pl z najdłuższą wyprzedażą w historii portalu – Black Month Sale 2025
Od 3 listopada do 2 grudnia portal rezerwacyjny Travelist.pl prowadzi akcję promocyjną…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
Albania nowym kierunkiem w ofercie Itaki z Zielonej Góry
Biuro podróży Itaką ogłosiło uruchomienie nowego kierunku wakacyjnego z Portu Lotniczego…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Wakacje.pl: Wzrost rezerwacji na długi weekend listopadowy. Polacy stawiają na Egipt, Turcję i Cypr
Długi weekend z 11 listopada cieszy się dużym zainteresowaniem. Według danych Wakacje.pl…
0 Komentarzy4 Minuty
5 listopada 2025
ETI i Enter Air łączą siły. Pierwszy lot z Katowic do Hurghady już w listopadzie
Z początkiem sezonu zimowego ETI dołącza do grona partnerów Enter Air, oferując regularne…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
eSky sprawdza, gdzie wypoczywają Polacy w listopadzie. Króluje Malta
Biuro podróży eSky.pl przygotowało zestawienie kierunków, które Polacy najczęściej…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2025
Artur Makolągwa nowym marketing i e-commerce managerem w Exim Tours
Do zespołu Exim Tours dołączył Artur Makolągwa, obejmując stanowisko marketing i…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2025
Nekera: Austria utrzymuje pozycję lidera zimowych wyjazdów narciarskich Polaków
Nekera otwiera sezon zimowy 2025/26 w Austrii. Tegoroczna edycja Skiopening odbędzie się…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2025
Rainbow pokazuje, jak świat wita Nowy Rok
Biuro podróży Rainbow przygotowało zestawienie najciekawszych i największych obchodów…
0 Komentarzy5 Minuty
3 listopada 2025
Podstrategia MICE: kluczowe inicjatywy na lata 2026-2030
3 listopada 2025 roku w DoubleTree by Hilton Hotel and Conference Center Warsaw odbyła…
0 Komentarzy3 Minuty










