II edycja workshopu ALLinTOO pełna spotkań z organizatorami turystyki
To już druga edycja międzynarodowego workshopu turystycznego ALLinToo zorganizowanego przez magazyn All Inclusive oraz Turystyczną Organizację Otwartą. Udział w niej wzięło 22 wystawców i około 80 uczestników.
„Jestem zadowolona z liczby uczestników, która wzięła udział w workshopie. Wstępnie było ich około 80. Oczywiście chciałabym, żeby ta liczba przy następnej edycji wzrosła. Takie warsztaty nie są jeszcze organizowane zbyt często, ale to, co nas wyróżnia od innych tego typu wydarzeń, to fakt, że dajemy dużo więcej czasu na spotkania” – mówi Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Organizatorzy zaprosili na spotkania biznesowe członków organizacji branżowych rządowych i pozarządowych. W trakcie wydarzenia można było porozmawiać z przedstawicielami instytucji związanych z promocją turystyczną w Hiszpanii. Workshop podzielony został na dwie sesje spotkań B2B. W trakcie wydarzenia odbywała się konferencja Travel Insurance Meeting organizowana przez ISON Care.
„Uważam, że ta edycja była znacznie lepsza niż poprzednia, ponieważ każda kolejna pozwala na wyeliminowanie popełnianych przez nas błędów. Dobrym pomysłem było połączenie tej edycji z konferencją dotyczącą ubezpieczeń w turystyce” – dodaje Alina Dybaś.
22 wystawców i zapowiedź kolejnej edycji
Udział w wydarzeniu wzięło 22 wystawców m.in.: PHH, Ras Al Khaimah, Izrael, Gruzja, Tanzania i Zanzibar, Estonia, Grecja oraz duża część wystawców z Hiszpanii.
Celem workshopu było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To już druga edycja workshopu TOO i All inclusive. Kolejna została zapowiedziana na listopad tego roku w czeskiej Pradze.
„Kolejna edycja będzie dla nas ważna, ponieważ będzie powiązana z 50. wydaniem magazynu All Inclusive, który jest współtwórcą ALLinTOO. Obędzie się 10-11 listopada w czeskiej Pradze, a już niebawem ogłosimy program wydarzenia. Chcielibyśmy, żeby był to duży workshop oparty o Grupę Wyszehradzką i Rumunię” – podsumowała prezes Turystycznej Organizacji Otwartej.
Hiszpański roadshow turystyczny w czterech polskich miastach już od 16 maja
POWIĄZANE WPISY
5 lipca 2022
Magiczne Maroko i jego atrakcje, czyli kolorowe miasta, lokalna kuchnia oraz wielopokoleniowe tradycje
Maroko jest najstarszym królestwem w świecie muzułmańskim. Kryje w sobie wiele…
0 Komentarzy12 Minuty
5 lipca 2022
Fly.pl: w czerwcu Turcja, Grecja i Egipt wzięły 60 proc. rynku
W czerwcu wśród klientów fly.pl, 58,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Turcji, Grecji lub…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2022
XI Forum Promocji Turystycznej za 100 dni na lotnisku w Radomiu
Już za 100 dni (12 października) w terminalu Lotniska w Radomiu odbędzie się XI edycja…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2022
Biura podróży – wielki spadek cen w Maroku
W minionym tygodniu, średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 1 i 7 sierpnia 2022…
0 Komentarzy4 Minuty
1 lipca 2022
TMR otworzył w Beszenowej sezon letni
W ostatni weekend słowacka spółka Tatry Mountain Resorts otworzyła sezon letni. Gwoździem…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lipca 2022
Itaka: przywróciliśmy siatkę połączeń na Lato 2022
Dzięki podpisanej umowie z UIA, mogliśmy przeorganizować siatkę połączeń i mamy możliwość…
0 Komentarzy3 Minuty
30 czerwca 2022
Miasto o dziesięciu obliczach: czarujący, aromatyczny, wielokolorowy Bangkok
To miasto jest jak zuchwały demon, który rzuca wyzwanie bogom – przekracza granice…
0 Komentarzy32 Minuty
29 czerwca 2022
Kuba: w tym roku odwiedzi nas 2,5 mln turystów
W 2019 roku Kubę odwiedziło 4,2 mln turystów, obecnie odradzamy się po covidzie, jesteśmy…
0 Komentarzy4 Minuty
28 czerwca 2022
Polska Izba Turystyki szuka rzecznika prasowego
Polska Izba Turystyki zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w rekrutacji. Do…
0 Komentarzy2 Minuty