Ibis świętuje 50. urodziny

fot. Ibis

Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys. lokalizacji w 79 krajach. W ramach celebracji okrągłej rocznicy, marka wkracza na nowy, 80. rynek – do Islandii wraz z otwarciem ibis Styles Reykjavik Muli.

Z okazji jubileuszu marka wprowadzi także nowy zbiór kluczowych wartości, program wsparcia pracowników, a także kampanię przywołującą wiodące przekazy i pozycję w branży z podkreśleniem zasług oraz osiągnięć zespołów i społeczności na całym świecie.

„Ibis jest definicją silnej marki o globalnym zasiegu, która zredefiniowała branże hotelarską poprzez proponowanie wysokiej jakości usług hotelowych dla każdego, niezależnie od posiadanego budżetu” – powiedziała Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands, Accor.

„50. rocznica ibis to nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim świadectwo pięciu dekad niezachwianego zaangażowania w kreowanie przystępnej oferty hotelowej dla wszystkich, a co za tym idzie – niekwestionowanego przywództwa w segmencie ekonomicznym. W tym roku z dumą świętujemy naszą rocznicę oraz sukces, którego zasługą są nasze nieustannie rozwijające się zespoły. Hotele marek ibis są także miejscami, w których adepci branży hotelarskiej rozpoczynają i rozwijają swoją karierę oraz pozostają z nami na lata. To niezmienna od pół wieku prawda, która sprawia, że ibis jest niezastąpioną grupą marek w naszej sieci” – dodaje.

W ramach jubileuszu hotele marki szykują szereg wydarzeń, uroczystości i otwarć nowych obiektów na całym świecie.