Hotelzon wchodzi na polski rynek

Firma Hotelzon, dostawca technologii dystrybucji usług hotelowych dla rynku B2B, ogłosił wejście na polski rynek. Lokalnym menadżerem ds. sprzedaży został Radosław Mazur.

Jani Kaskinen, dyrektor generalny firmy Hotelzon, skomentował: „Jestem zachwycony, że Radosław dołącza do naszego zespołu, aby kierować naszymi wysiłkami w zakresie sprzedaży w Polsce. Będzie on pełnił ważną rolę w rozwoju firmy Hotelzon w tym regionie. Radosław wnosi do tej funkcji bogactwo doświadczenia w zakresie rozwoju biznesu i zarządzania sprzedażą. Ma też duże osiągnięcia w zapewnianiu doskonałych wyników”.

Ekspansja firmy następuje krótko po wejściu na rynek francuski i cztery miesiące po tym, jak firma Hotelzon została nabyta przez Travelport. To efekt strategii firmy Travelport, polegającej na definiowaniu na nowo sprzedaży usług podróżniczych, ze szczególnym skupieniem się na rozwoju segmentów usług hotelowych i podróży klientów korporacyjnych.

Niklas Andréen, wiceprezes grupy ds. hoteli, samochodów i mediów cyfrowych w Travelport, powiedział: „Uważam, że pomyślna ekspansja firmy Hotelzon na rynek francuski jest bardzo ważna dla kontynuowania strategicznego rozwoju obu firm, Travelport i Hotelzon. Jest to dla nas ważny czas i czekam z niecierpliwością na nowe możliwości biznesowe płynące z rozwoju obu firm”.