Hotele PHH – ponad 2,5 tys. noclegów opłaconych bonem turystycznym

Plakat reklamujący bon turystyczny

Od początku wprowadzenia programu bonu turystycznego w 28 hotelach grupy Polskiego Holdingu Hotelowego do tej pory udało się zrealizować ponad 2,5 tys. noclegów, w tym zrealizowano bony o wartości prawie 800 tys. zł.

Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, powiedział: „Pomysł rządu w postaci bonu turystycznego był bardzo pozytywnym impulsem dla całej branży turystycznej, nie tylko dla hotelarzy. Tak jak program 500+, bon turystyczny to dobra inwestycja w polskie społeczeństwo. Beneficjenci programu podczas podróży wydali również własne, dodatkowe środki, co miało pozytywny ekonomiczny wpływ na naszą branżę.”

Wszystkie obiekty hotelowe należące do grupy PHH od samego początku honorowały Bon Turystyczny i przygotowały na tę okazję specjalne rodzinne oferty, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić pobyt rodzinom.

Prezes Cristescu dodał: „Nasze hotele jak najbardziej odczuwają pozytywnie skutki tego programu. Tak jak przewidywałem wcześniej, w pierwszej kolejności skorzystały na tym hotele wypoczynkowe zlokalizowane w miejscowościach turystycznych. Jednak już teraz możemy zauważyć zainteresowanie realizacją bonów na pobyty weekendowe w miastach. Ten program ma działanie falowe: chociaż bon jest realizowany w hotelach i obiektach noclegowych, to jego skutki odczuwają wszystkie firmy obsługujące turystów.”