Hotele Kyriad Direct podbijają Francję
Sieć Kyriad Direct zadebiutowała na francuskim rynku hotelarskim już ponad sześć miesięcy temu. Grupa Louvre Hotels otwiera kolejne dwanaście hoteli, zwiększając tym działaniem dynamiczną ekspansję marki na Francję.
Louvre Hotels Group, spółka zależna Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., jednej z największych grup hotelarskich i turystycznych w Chinach informuje, że z początkiem roku 2019, otworzyła dwanaście nowych hoteli pod marką Kyriad Direct, rozlokowanych w dwunastu francuskich miastach.
Tym samym do dyspozycji gości oddano aż 800 pokoi, w których każdy znajdzie komfortowe warunki do odpoczynku i pracy.
Marka Kyriad Direct w kwietniu 2018 roku rozpoczęła zmianę dotychczasowego dwugwiazdkowego standardu poprzez oferowanie gościom wyjątkowych wrażeń z pobytu przy zachowaniu wyjątkowo atrakcyjnej ceny. W nowych hotelach Kyriad Direct goście mogą spodziewać znacznie więcej, niż przewiduje to standard dwóch gwiazdek.
Grupa Louvre Hotels bardzo mocno wzmacnia swoje portfolio marek, a dzięki Kyriad Direct proponuje rozwiązanie dostępne dla każdego, bez względu na możliwości finansowe. Nowa oferta ma za zadanie spełniać oczekiwania wszystkich odwiedzających hotele, którzy szukają połączenia jakości z przystępną ceną.
Dodatkowo nowe możliwości, jakie daje LHG, wychodzą naprzeciwko oczekiwaniom inwestorów, którzy oczekują większej widoczności Grupy we wszystkich kanałach sprzedaży.
Sieć hoteli Kyriad Direct dąży do bycia obecną na hotelarskiej mapie w ponad stu francuskich miastach – od miasta Lille do położnego na południu Francji, Agen, oraz od Rennes do Grenoble, które jest największym francuskim centrum naukowym.
Pierwsze lokalizacje, w których zagościła marka Kyriad Direct to: Lille Stade Pierre Mauroy, Nantes, Grenoble, Orléans La Chapelle Saint Mesmin, Dreux, Rennes Ouest, Agen, La Rochelle-Aytré, Saintes, Deltour – Le Puy en Velay, Chambray-Les-Tours, Arles.
POWIĄZANE WPISY
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2024
Handwritten Collection – butikowa marka Accor otwiera nowe hotele
Handwritten Collection, butikowa marka grupy hotelarskiej Accor otwiera hotele na…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Nocowanie.pl: to był średni sezon wakacyjny
Wakacyjna pogoda sprzyjała wypoczynkowi w kraju, jednak właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
29 sierpnia 2024
Nocowanie.pl: sierpień lepszy od lipca
Drugi miesiąc wakacji poprawił nieco nastroje rodzimej branży turystycznej. Rezerwacji w…
0 Komentarzy3 Minuty
13 sierpnia 2024
Arche stawia na MICE. Powstają nowe centra konferencyjne w całej Polsce
Notowana na Catalyst Arche SA stale zwiększa rentowności posiadanych resortów poprzez…
0 Komentarzy4 Minuty
8 sierpnia 2024
Nocowanie.pl: rośnie liczba obiektów turystycznych tylko dla dorosłych
W Polsce rośnie liczba hoteli i obiektów skierowanych wyłącznie do dorosłych gości, co…
0 Komentarzy5 Minuty