Hotele Campanile promują się Zieloną Kropką

Akcja Zielona Kropka Campanile rozpoczęła wielką podróż po Europie i Azji. Od 23 czerwca jej wojaże można śledzić za pośrednictwem animowanych pocztówek udostępnianych w mediach społecznościowych.
Od 23 czerwca Zielona Kropka Campanile, brand hero marki hotelowej zrzeszonej w Louvre Hotels Group, co tydzień wysyła swoim followersom animowane pocztówki z miejsc, w których wyjątkowe chwile zawsze są na wyciągnięcie ręki.
Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group, powiedziała: „Akcja #CampanileWelcomeTo to wymyślona w Polsce kampania wizerunkowa o globalnym zasięgu. Działania mają charakter promocji krzyżowej. Włączyły się w nie Europa i Chiny. Animowane pocztówki będą udostępniane zarówno na krajowych profilach marki, jak i na profilach poszczególnych obiektów. Naszym celem jest nie tylko ukazanie całego bogactwa portfolio jednego z naszych wiodących brandów, ale także wzmocnienie wizerunku marki Campanile poprzez budowę wokół niej coraz większej i coraz bardziej zaangażowanej grupy odbiorców.”
W ramach #CampanileWelcomeTo za pomocą animowanych postów udostępnianych w mediach społecznościowych zaprezentowanych zostanie 9 krajów i 23 destynacji. Dzięki kampanii fani marki Campanile odkryją nowe miejsca, w których mogą liczyć na nocleg i inne usługi hotelarskie w standardzie, który dobrze znają i lubią.
Zainaugurowana właśnie kampania potrwa do końca tego roku. Już po pierwszych pozytywnych sygnałach odbiorców planowane są jej następne odsłony. Podróż Zielonej Kropki Campanile można śledzić w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #CampanileWelcomeTo.
Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










