Hotel Mövenpick powstaje w Karpaczu

Grupa Accor podpisała umowę franczyzy ze spółką Piemonte sp. z o.o. (należącą do grupy Condo.pl) na nowy hotel Mövenpick Karpacz który dotychczas realizowany był pod nazwą Piemonte Hotel & Resort. Będzie to już piąty obiekt marki Mövenpick w Polsce, w tym trzeci w miejscowości wypoczynkowej. Otwarcie hotelu planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.
Mövenpick Karpacz dysponować będzie 126 przestronnymi pokojami o powierzchni ponad 34 metrów kwadratowych każdy. Na gości oczekiwać będą restauracja, bar, sale konferencyjne, prywatny wyciąg narciarski dla dzieci, wygodny garaż podziemny. Relaks zapewnią podgrzewany basen zewnętrzny otoczony kojącą zielenią, basen wewnętrzny, strefa dla dzieci z placami zabaw i bawialnią. Nie zabraknie również bogatej oferty strefy SPA z ośmioma gabinetami i wellness z saunami.
Warta wspomnienia jest doskonała lokalizacja hotelu, przy ul. Obrońców Pokoju, w samym centrum Karpacza.

Jest tą piąta podpisana w ciągu ostatniego roku umowa na hotel marki Mövenpick w Polsce, w tym trzecia lokalizacja w miejscowości wypoczynkowej, po obiektach powstających w Zakopanem i Kołobrzegu. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu.
Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor, powiedział: „Mövenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce – aż pięć umów w ciągu roku – jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności tej marki premium zarówno dla inwestorów, jak i dla gości hotelowych. Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych. Mövenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego portfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Mercure Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection.”
Inwestorem jest deweloper Grupa Condo.pl, właściciel Piemonte sp z o.o.
Artur Wach, Prezes Zarządu Grupy Condo.pl, podkreślił: „Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem SPA i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych. Wybierając markę Mövenpick mamy pewność, że ta wizja zostanie w pełni zrealizowana.”
Otwarcie Mövenpick Karpacz planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










