Hotel Katowice w nowym stylu. Ruszyły przygotowania do rebrandingu pod marką voco IHG

Hotel Katowice, stanowiący część Grupy PHH, zaprezentował nowy pokój wzorcowy, który stanowi część większej modernizacji obiektu. Całkowitej modernizacji zostanie poddanych 167 pokoi. Docelowo hotel jako pierwszy w Polsce będzie funkcjonował pod marką voco, należącą do sieci InterContinental Hotels Group (IHG).

Trwa remont Hotelu Katowice i przystosowanie obiektu do wymogów nowej marki voco. Za przygotowanie projektu modernizacji odpowiada pracownia architektoniczna FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki. Obiekt zaprezentował pokój wzorcowy, w którym dominującym motywem jest nawiązanie do stylistyki lat 60. XX wieku, kiedy to właśnie powstawał budynek. Cały pokój hotelowy utrzymany jest w stonowanej kolorystyce, a zdecydowane akcenty kolorystyczne w dodatkach dodają stylowemu wnętrzu elegancji i szyku.

„Grupa PHH jako pierwsza wprowadza na polski rynek markę voco, pod której brandem będzie funkcjonował Hotel Katowice. Marka voco z pewnością da nową jakość hotelowi Katowice, w którym – ze względu na doskonałą lokalizację – będą mogli zatrzymać się zarówno goście biznesowi, jak i turystyczni. Zależy nam, aby każdy gość przebywający w naszych unowocześnionych i udoskonalonych wnętrzach mógł czuć się wyjątkowo i komfortowo. Wierzymy, że po zakończonym remoncie nasz hotel będzie wyróżniał się na tle innych obiektów i umocni swoją pozycję na turystycznej mapie Katowic” – mówi Magdalena Szefernaker, rzecznik prasowy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Hotele marki voco to miejsca dla doświadczonych podróżników, którzy wiedzą czego chcą i podróżują na własnych warunkach, jednocześnie ceniąc swoje życie towarzyskie i rodzinne na równi ze swoimi ambicjami zawodowymi.