Hotel Katowice w nowym stylu. Ruszyły przygotowania do rebrandingu pod marką voco IHG
Hotel Katowice, stanowiący część Grupy PHH, zaprezentował nowy pokój wzorcowy, który stanowi część większej modernizacji obiektu. Całkowitej modernizacji zostanie poddanych 167 pokoi. Docelowo hotel jako pierwszy w Polsce będzie funkcjonował pod marką voco, należącą do sieci InterContinental Hotels Group (IHG).
Trwa remont Hotelu Katowice i przystosowanie obiektu do wymogów nowej marki voco. Za przygotowanie projektu modernizacji odpowiada pracownia architektoniczna FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki. Obiekt zaprezentował pokój wzorcowy, w którym dominującym motywem jest nawiązanie do stylistyki lat 60. XX wieku, kiedy to właśnie powstawał budynek. Cały pokój hotelowy utrzymany jest w stonowanej kolorystyce, a zdecydowane akcenty kolorystyczne w dodatkach dodają stylowemu wnętrzu elegancji i szyku.
„Grupa PHH jako pierwsza wprowadza na polski rynek markę voco, pod której brandem będzie funkcjonował Hotel Katowice. Marka voco z pewnością da nową jakość hotelowi Katowice, w którym – ze względu na doskonałą lokalizację – będą mogli zatrzymać się zarówno goście biznesowi, jak i turystyczni. Zależy nam, aby każdy gość przebywający w naszych unowocześnionych i udoskonalonych wnętrzach mógł czuć się wyjątkowo i komfortowo. Wierzymy, że po zakończonym remoncie nasz hotel będzie wyróżniał się na tle innych obiektów i umocni swoją pozycję na turystycznej mapie Katowic” – mówi Magdalena Szefernaker, rzecznik prasowy Polskiego Holdingu Hotelowego.
Hotele marki voco to miejsca dla doświadczonych podróżników, którzy wiedzą czego chcą i podróżują na własnych warunkach, jednocześnie ceniąc swoje życie towarzyskie i rodzinne na równi ze swoimi ambicjami zawodowymi.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2023
Travelist.pl: 60 proc. podróżnych wybiera świąteczny pobyt nad Bałtykiem
Niespełna kilka tygodni dzieli nas od tegorocznych świąt Bożego Narodzenia oraz…
0 Komentarzy4 Minuty
26 października 2023
Nocowanie.pl: wzrost rezerwacji na święta i sylwestra poza domem
Bożonarodzeniowe i sylwestrowe rezerwacje rosną z dnia na dzień. W październiku portal…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2023
PHH uzasadnia stworzenie własnej marki. „Niektóre obiekty rozwiną się lepiej pod nowym brandem”
W październiku 2023 roku premierę miała nowa marka hotelowa Halo, wprowadzona na rynek…
0 Komentarzy6 Minuty
23 października 2023
Mercure Warszawa Grand świętował 50-lecie. Przygotowano wystawę historycznych fotografii
Z okazji 50. urodzin marki hotel Mercure Warszawa Grand przygotował dla gości wyjątkową…
0 Komentarzy3 Minuty
23 października 2023
Geovita Dąbki dołączy do marki Best Western Plus
Geovita Dąbki to obiekt z portfela Grupy PHH. Będzie on funkcjonował pod brandem Best…
0 Komentarzy2 Minuty