Hotel Katowice w nowym stylu. Ruszyły przygotowania do rebrandingu pod marką voco IHG
Hotel Katowice, stanowiący część Grupy PHH, zaprezentował nowy pokój wzorcowy, który stanowi część większej modernizacji obiektu. Całkowitej modernizacji zostanie poddanych 167 pokoi. Docelowo hotel jako pierwszy w Polsce będzie funkcjonował pod marką voco, należącą do sieci InterContinental Hotels Group (IHG).
Trwa remont Hotelu Katowice i przystosowanie obiektu do wymogów nowej marki voco. Za przygotowanie projektu modernizacji odpowiada pracownia architektoniczna FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki. Obiekt zaprezentował pokój wzorcowy, w którym dominującym motywem jest nawiązanie do stylistyki lat 60. XX wieku, kiedy to właśnie powstawał budynek. Cały pokój hotelowy utrzymany jest w stonowanej kolorystyce, a zdecydowane akcenty kolorystyczne w dodatkach dodają stylowemu wnętrzu elegancji i szyku.
„Grupa PHH jako pierwsza wprowadza na polski rynek markę voco, pod której brandem będzie funkcjonował Hotel Katowice. Marka voco z pewnością da nową jakość hotelowi Katowice, w którym – ze względu na doskonałą lokalizację – będą mogli zatrzymać się zarówno goście biznesowi, jak i turystyczni. Zależy nam, aby każdy gość przebywający w naszych unowocześnionych i udoskonalonych wnętrzach mógł czuć się wyjątkowo i komfortowo. Wierzymy, że po zakończonym remoncie nasz hotel będzie wyróżniał się na tle innych obiektów i umocni swoją pozycję na turystycznej mapie Katowic” – mówi Magdalena Szefernaker, rzecznik prasowy Polskiego Holdingu Hotelowego.
Hotele marki voco to miejsca dla doświadczonych podróżników, którzy wiedzą czego chcą i podróżują na własnych warunkach, jednocześnie ceniąc swoje życie towarzyskie i rodzinne na równi ze swoimi ambicjami zawodowymi.
POWIĄZANE WPISY
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2024
Handwritten Collection – butikowa marka Accor otwiera nowe hotele
Handwritten Collection, butikowa marka grupy hotelarskiej Accor otwiera hotele na…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Nocowanie.pl: to był średni sezon wakacyjny
Wakacyjna pogoda sprzyjała wypoczynkowi w kraju, jednak właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
29 sierpnia 2024
Nocowanie.pl: sierpień lepszy od lipca
Drugi miesiąc wakacji poprawił nieco nastroje rodzimej branży turystycznej. Rezerwacji w…
0 Komentarzy3 Minuty
13 sierpnia 2024
Arche stawia na MICE. Powstają nowe centra konferencyjne w całej Polsce
Notowana na Catalyst Arche SA stale zwiększa rentowności posiadanych resortów poprzez…
0 Komentarzy4 Minuty