Hotel Golden Tulip Warsaw Airport już otwarty!
W sobotę, 5 sierpnia br. hotel Golden Tulip Warsaw Airport powitał pierwszych gości. Jest to szósty hotel tej marki w Polsce oferujący usługi w standardzie 4 gwiazdek.
Hotel mieści się w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 235 i powstał we współpracy z prywatnym inwestorem TDS Sp. z o.o. Zarządza nim Louvre Hotels Group, właściciel marki Golden Tulip, druga co do wielkości grupa hotelowa w Europie, piąta na świecie.
Golden Tulip Warsaw Airport to hotel oferujący 90 komfortowych, przestronnych pokoi w trzech standardach: superior, executive i apartament, różniących się między sobą wielkością i wyposażeniem. Superior to wygodny pokój z komfortowym łóżkiem oraz miejscem do pracy i wypoczynku. Executive wyróżnia większa powierzchnia i panoramiczny widok z okien. Apartament składa się z sypialni, salonu oraz dwóch łazienek. Wszystkie pokoje wyposażone są w wysokiej jakości meble, telewizor SMART z pełnym pakietem kanałów, na którym po włożeniu karty pokoju do czytnika pojawiają się informacje związane z usługami oferowanymi przez hotel, radio, telefon, sejf z możliwością doładowania laptopów, lodówkę, minibar, ekspres do kawy oraz zestaw do parzenia herbaty. Wszystkie łazienki posiadają kabinę prysznicową, zestaw kosmetyków, ręczniki oraz suszarkę do włosów.
Hotel dysponuje także 4 nowoczesnymi salami konferencyjnymi, o łącznej powierzchni 244 m2, które po połączeniu tworzą przestrzeń pozwalającą na organizację spotkania do 220 osób. Dzięki systemowi mobilnych ścian sale można połączyć, dopasowując ich wielkość do charakteru spotkania. Wyposażone są w nowoczesny sprzęt: wysuwane z sufitu ekrany, flipchart, rzutnik multimedialny, bezprzewodowy mikrofon oraz przybory do pisania. Hotel zapewnia pełną obsługę cateringową i techniczną.
Do dyspozycji gości jest również restauracja i bar „Taste Zone”, serwująca dania kuchni polskiej i międzynarodowej oparte na świeżych i sezonowych produktach, siłownia-fitness i sauna.
Dyrektorem hotelu jest Jacek Sikorski, związany z Louvre Hotels Group od lutego 2016 roku. Wcześniej pracował jako dyrektor sprzedaży warszawskiego kompleksu hoteli Golden Tulip, Campanile i Première Classe. Z hotelarstwem związany jest od ponad 10 lat. Bogate doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta indywidualnego i korporacyjnego, zdobywał w międzynarodowych sieciach hotelarskich w Polsce i zagranicą.
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy coraz chętniej wybierają majówkę w górach. Hotelarze mają powody do optymizmu
Zainteresowanie noclegami na majówkę rośnie z dnia na dzień, a liczba rezerwacji sięga…
0 Komentarzy3 Minuty