Hotel Brant dołącza do grupy Mercure
Grupa Accor podpisała właśnie umowę franczyzy z inwestorem i właścicielem obiektu, firmą Polish Business Promotion. Zlokalizowany w podwarszawskim Majdanie hotel będzie funkcjonował jako Mercure Warsaw Wiązowna Brant Hotel.
Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor, powiedział: “Warszawa jest ważnym punktem na mapie hoteli Accor, dlatego rozwijanie oferty obiektów naszych marek w mieście i okolicy jest istotnym elementem umacniania pozycji lidera na krajowym rynku. Tym bardziej cieszymy się, gdy do portfolio marek Accor dołączają prestiżowe obiekty, takie jak Hotel Brant. Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu.”
Otwarty w 2013 roku kompleks Brant Hotel & Restaurant oferuje gościom 60 przestronnych, komfortowych i luksusowych pokoi. Hotel cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród organizatorów konferencji i szkoleń. Do dyspozycji gości są m.in. dwie sauny, boisko do siatkówki, ścieżki joggingowe czy zewnętrzna altana z ogniskiem. Dzięki takiemu wyposażeniu obiekt jest dobrym wyborem dla gości poszukujących miejsc nie tylko do wypoczynku, ale także na organizację różnych imprez okolicznościowych czy biznesowych spotkań.
Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion, skomentował: „Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor.
Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021.”
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
[…] Hotel Brant dołącza do grupy Mercure […]