HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
fot. materiały prasowe
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych i komunikacji bezpośredniej. W 2024 roku grupa osiągnęła 477 mln euro pośredniczonej wartości transakcji (TTV), co oznacza wzrost o 20 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.
Strategia HolidayPirates oparta na mediach społecznościowych i bezpośredniej komunikacji skutecznie zwiększa zaangażowanie i sprzedaż na wszystkich rynkach. Największe wyniki odnotowano w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. TTV w regionie DACH osiągnęła 162 mln euro, co oznacza wzrost o 8,3 proc. Wielka Brytania oraz Włochy wygenerowały odpowiednio 100 mln euro (wzrost o 15,3 proc.) i 75 mln euro (wzrost o 28,3 proc.). Francja odnotowała wzrost o 24,2 proc., osiągając poziom 69 mln euro. Największą dynamikę wzrostu osiągnięto w Stanach Zjednoczonych (83 proc.), Polsce (65 proc.) i Hiszpanii (52 proc.).
Wzrostowi wartości pośredniczonych transakcji towarzyszył również znaczący wzrost bazy użytkowników. Liczba obserwujących w mediach społecznościowych wzrosła z 13,31 mln w 2023 roku do 17 mln w marcu 2025 roku. Obserwatorzy są rozproszeni równomiernie na rynkach, przy czym region DACH stanowi mniej niż 20 proc. globalnej liczby. HolidayPirates posiada obecnie 4,1 mln obserwatorów na Instagramie, co stawia grupę w czołówce branży turystycznej w tym kanale. Łącznie wszystkie kanały komunikacji HolidayPirates gromadzą 26 mln subskrybentów i obserwatorów, generując do 19 mln sesji miesięcznie.
Jak podkreśla David Armstrong, CEO i współzałożyciel HolidayPirates, firma kontynuuje dynamiczny rozwój. Równocześnie wdraża nowoczesne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają zespół w pracy i umożliwiają bardziej spersonalizowaną obsługę użytkowników.
POWIĄZANE WPISY
21 maja 2025
Renata Gut nowym dyrektorem hotelu Metropol w Warszawie
Daniel Salamon, dotychczasowy dyrektor hotelu Metropol, zakończył współpracę z firmą po…
0 Komentarzy1 Minuty
21 maja 2025
LOT wprowadza na pokłady autorskie wafelki SKAWA
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na pokłady swoich samolotów wafelki wyprodukowane…
0 Komentarzy2 Minuty
21 maja 2025
Nowy pies do zadań operacyjnych w Porcie Lotniczym Łódź
Do zespołu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta dołączył nowy pies do zadań…
0 Komentarzy1 Minuty
21 maja 2025
Jamajka stawia na turystykę zrównoważoną
Jamajka, znana z tropikalnych plaż, muzyki reggae i wyspiarskiego rytmu życia, coraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 maja 2025
Wizz Air przedstawił plan osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 roku
Wizz Air opublikował strategię „Flying Towards Net Zero” - kompleksowy plan osiągnięcia…
0 Komentarzy2 Minuty
20 maja 2025
Bolt uruchamia śledzenie lotów dla zarezerwowanych przejazdów na kolejnych sześciu lotniskach w Polsce
Od maja, funkcja „Śledzenie lotów” dostępna jest na kolejnych lotniskach w Polsce. W ten…
0 Komentarzy2 Minuty
19 maja 2025
Obchody Dnia Strażaka na lotnisku Rzeszów-Jasionka
W Porcie Lotniczym Rzeszów-Jasionka odbyły się uroczyste obchody Dnia Strażaka,…
0 Komentarzy1 Minuty
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty