Hilton Worldwide wspiera lokalne społeczności
W ramach corocznej, globalnej inicjatywy Global Month of Service, pracownicy hoteli Hilton Worldwide z całej Polski, wsparli lokalne społeczności w ramach różnorodnych akcji charytatywnych.
Przez cały październik, 40 osobowy zespół pracowników hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, pierwszego hotelu Hilton Worldwide w Polsce, angażował się w działania na rzecz m.in. fundacji ARKA, która pomaga dzieciom z rodzin będących w trudnej sytuacji, dotkniętych problemami natury ekonomicznej oraz socjalnej. Beneficjentami charytatywnej akcji zorganizowanej przez hotel, był również lokalny dom dziecka i schronisko dla zwierząt.
Robert Krygsman, General Manager hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, powiedział: “Jesteśmy dumni, że możemy wspierać fundację ARKA w pomocy dzieciom i w ten sposób przyczynić się do rozwijania ich pełnego potencjału. Działanie to wpisuje się w naszą misję wspomagania rozwoju młodych ludzi oraz uzupełnia szereg innych aktywności, które podjęliśmy w celu pomocy lokalnym wspólnotom.”
Zespół Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre zaprosił podopiecznych fundacji ARKA na zajęcia kulinarne, warsztaty wykrawania dyń i wycieczkę odkrywającą kulisy pracy w hotelu, podczas której mali goście mogli dowiedzieć się więcej na temat perspektyw rozwoju w hotelarstwie.
Ponadto, kontynuując tradycję poprzednich lat, pracownicy zaangażowali się w pomoc dla Domu Dziecka nr 9, zlokalizowanego przy ulicy Władysława Korotyńskiego 13 w Warszawie. Wspólnie z dziećmi i ich opiekunami, wolontariusze zadbali o ogród i przygotowali go na zimę, a po całodniowych pracach zorganizowali wspólne grillowanie.
Inicjatywa Global Month of Service była także świętowana przez pracowników hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre. Członkowie zespołu hotelowego pomogli w sprzątaniu i renowacji lokalnego ośrodka socjoterapeutycznego przy ulicy Azaliowej. Ich wysiłek i praca przyczyniły się do poprawy warunków, w jakich żyje ponad czterdzieścioro dzieci z rodzin dotkniętych bezrobociem i skrajnym ubóstwem.
Jacek Jasinski, General Manager hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre skomentował tę inicjatywę następująco: “Lokalne społeczności są dla nas bardzo ważne i niezmiernie cieszymy się, że możemy tak pozytywnie wpływać na życie dzieci i ich rodzin w ramach działań związanych z Global Month of Service.”
Praca społeczna w historii Hilton Worldwide ma ponad stuletnią tradycję. Pracownicy sieci chętnie poświęcają swój czas i angażują się w tworzenie pozytywnych zmian w lokalnych wspólnotach. Global Month of Service to projekt celebrujący ich całoroczne zaangażowanie w niesienie pomocy i wzbogacanie lokalnych społeczności. Jest to również największa tego typu inicjatywa sieci Hilton Worldwide, mobilizująca setki tysięcy pracowników z każdego zakątka świata. Wolontariusze chętnie oferują swój czas i angażują się w różnorodne projekty społeczne tj. ratowanie środowiska naturalnego i jego zasobów, edukację młodych ludzi, organizowanie wsparcia dla wspólnot, gromadzenie nadwyżki żywności i przekazywanie jej potrzebującym oraz niesienie pomocy osobom poszkodowanym przez katastrofy.
Od momentu inauguracji programu w 2012 roku, woluntariusze zrzeszeni w sieci Hilton Worldwide, udzielili wsparcia w ramach 6 700 projektów realizowanych na całym świecie, poświęcając przy tym ponad 300 000 godzin swojego czasu pracom społecznym. W roku 2014, podczas tygodniowej celebracji, sieć wsparła ponad 3 500 projektów w 86 krajach dedykując im ponad 150 000 godzin pracy. W trakcie trwania projektu Global Month of Service, pracownicy hoteli zachęcani są do dzielenia się swoimi wrażeniami ze wspólnych działań. Ich doświadczenia i relacje publikowane są na stronie www.hiltonworldwide.com/serve, na oficjalnym koncie Hilton Worldwide na Facebooku i na kanale @HiltonWorldwide w serwisie Twitter.
POWIĄZANE WPISY
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
27 września 2024
Mercure Katowice Centrum świętuje trzecie urodziny
Hotel Mercure Katowice Centrum obchodzi trzecią rocznicę działalności podkreślając swoje…
0 Komentarzy3 Minuty
24 września 2024
Nowi dyrektorzy w hotelach B&B Hotels Polska
Sieć hotelowa B&B Hotels Polska stawia na wzrost liczby hoteli i kadrę zarządzającą. Do…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2024
IGHP: hotelarze zadowoleni z wakacji. Sierpień lepszy od lipca
3/4 ankietowanych hotelarzy oceniło sezon wakacyjny dobrze – wynika z ankiety Izby…
0 Komentarzy6 Minuty
24 września 2024
Pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech
Radisson Hotel Group otworzyła pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech. Nowy obiekt tej…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2024
„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis
Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty
10 września 2024
Mercure Szczyrk Resort otwarty dla gości. Może pomieścić tysiąc osób
Najwyżej zlokalizowany hotel w Szczyrku, położony na wysokości 600 m n.p.m – Mercure…
0 Komentarzy2 Minuty
9 września 2024
Radisson wprowadza markę Prize by Radisson do Polski
Radisson Hotel Group ogłosił rebranding marki prizeotel na Prize by Radisson oraz…
0 Komentarzy1 Minuty