Hellas Travel – start sprzedaży Lato 2022

Rodzina Vafidis wraca na polski rynek. Znana z Mouzenidis Travel rodzina prowadzi obecnie touroperatora Hellas Travel, który powiększa swój zespół o 5 osób oraz rozwija swój produkt o nowe destynacje. Dzisiaj oficjalnie w MerlinX pojawiły się oferty na Kretę oraz Sri Lankę, a już wkrótce zostaną dodane pakiety na kolejne greckie i egzotyczne destynacje.

Theofilos Vafidis właściciel biura, powiedział: „Założyłem Hellas Travel wspólnie z synami w 2011 roku, a w 2015 nadarzyła się okazja żeby wprowadzić na polski rynek największego greckiego touroperatora. Wtedy teżpostanowiliśmy, że oni zajmą się turystyką masową pod nowym szyldem, a my w Hellas będziemy kontynuować naszą misję promowania Grecji i turystyki szytej na miarę.
Jestem niezmiernie szczęśliwy, że teraz znów przyjdzie nam razem z Georgiosem i Beniaminem współtworzyć Hellas Travel. Wykorzystując doświadczenie i kontakty zdobyte przez ten czas jestem przekonany, że wspólnie uda nam się rozbudować produkt o nowe hotele i destynacje oraz zadbać o najwyższą jakość obsługi klienta oraz agenta z której znany jest Hellas.”

W ofercie touroperatora znajduje się aktualnie ponad 30 znanych na polskim rynku hoteli na 2 destynacjach, organizator będzie systematycznie dodawać kolejne obiekty oraz destynacje.
Lotniska z których Hellas Travel planuje latać na Kretę to Warszawa oraz Katowice, a na Sri Lankę turyści polecą z Warszawy.

Start sprzedaży rozpoczyna się z dużymi zniżkami sięgającymi do 40%. Dodatkowo wszyscy Klienci są objęci bezpłatną zmianą uczestników do 14 dni przed wylotem oraz wszystkich elementów rezerwacji do 30 dni przed wylotem. Touroperator daje również klientom gwarancję niezmienności ceny oraz niską zaliczkę w wysokości 20 proc..

Georgios Vafidis, dyrektor zarządzający, skomentował: „Hellas Travel od lat znany jest ze świetnej organizacji wyjazdów grupowych oraz turystyki szytej na miarę na takich destynacjach jak Cyklady, Sri Lanka i Katar. W tym roku chcemy rozwinąć się również trochę bardziej w kierunku masowej turystyki. Pierwszą destynację jaką zdecydowaliśmy się dodać jest Kreta, na której czujemy się wyjątkowo pewni, dzięki bardzo dobrej bazie hotelowej. Jest to produkt stworzony pod polskiego klienta All Inclusive, dla którego wcześniej nie mieliśmy dedykowanej oferty. Już wkrótce pojawi się również kolejna znana destynacja dopasowana pod ten segment rynku.”

Mouzenidis Travel ogłosił niewypłacalność