Handwritten Collection: planujemy otworzyć około 25 nowych hoteli

The Crown Kraków /fot. Handwritten Collection

Handwritten Collection marka Accor świętuje swoje pierwsze urodziny. Celem marki stworzonej w styczniu 2023 roku jest budowanie kolekcji małych i średnich obiektów, których oferta i guest experience odzwierciedlają charakter i gościnności właściciela i zespołu, pełniących rolę gospodarza domu. W ciągu 12 miesięcy kolekcję Handwritten Collection zasiliło 12 hoteli. W najbliższych latach marka przygotowuje otwarcie około 25 obiektów ze 150 projektami w fazie rozwoju.

W regionie Europy Środkowo-Wschodniej funkcjonują obecnie dwa hotele należące do kolekcji, które znajdują się w Krakowie i Tallinie. Accor podpisał właśnie umowę na uruchomienie kolejnego hotelu Handwritten Collection w stolicy Rumunii. Liczący 100 pokoi Tecadra Bucharest Hotel Handwritten Collection przywita pierwszych gości jesienią 2025 roku.

„Podobnie jak w ręcznie napisanym liście, autorski styl każdego z gospodarzy hoteli Handwritten Collection jest tym, co zapada gościom w pamięć i wyróżnia wszystkie obiekty marki – mówi James Wheatcroft, Global SVP Midscale Brands, Accor. –  Odpowiada to na preferencje gości, którzy w trakcie podróży pragną zanurzyć się w klimat każdej z destynacji. Handwritten Collection odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku na unikatowe hotele z urokiem i osobowością, jednocześnie zapewniając gościom światowy poziom usług i programów lojalnościowych Accor”.

„Zaprojektowaliśmy Handwritten Collection, aby wspierać rosnącą liczbę niezależnych hoteli, które chcą wykorzystać korzyści związane z liderską pozycją wiodącej globalnej grupy hotelowej, jednocześnie zachowując unikalny charakter, który ukształtowali – zauważa Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy, Accor. – Cieszy nas pozytywny odbiór naszych partnerów i współpracowników konceptu i rozwój kolekcji w pierwszym roku jej funkcjonowania. Z niecierpliwością czekamy na eksplorację wielu nowych możliwości dla Handwritten Collection na rynkach globalnych, mając wysokie oczekiwania co do rozbudowy portfolio marki w 2024 roku”.