GTM 2021 – spotkanie turystyki przyjazdowej w Niemczech w formie online

W związku z wciąż trwającą pandemią Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w porozumieniu z Organizacją Turystyczną Meklemburgii-Pomorza Przedniego (TMV), postanowiła po raz kolejny zorganizować Germany Travel MartTM (GTM) 2021 w formie wydarzenia online. Największe warsztaty turystyki przyjazdowej w Niemczech są planowane na termin 27- 29 kwietnia 2021 r.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Realizacja GTM 2020 w przestrzeni wirtualnej była środkiem pozwalającym naszym partnerom z niemieckiej branży turystycznej pozostać w kontakcie z międzynarodowymi nabywcami i multiplikatorami wkrótce po wybuchu pandemii koronawirusa. Odzew ze wszystkich stron był pozytywny, jednak jesteśmy świadomi znaczenia kontaktów osobistych w biznesie. Podczas pandemii koncentrujemy się na formatach hybrydowych lub wirtualnych substytutach tam, gdzie to możliwe.“
Tobias Woitendorf, prezes TMV, dodał: „Meklemburgia-Pomorze Przednie intensywnie przygotowywała się do GTM i najchętniej powitałaby świat turystyczny w najpopularniejszym miejscu wypoczynku w Niemczech. Jednakże koronawirus już po raz drugi pokrzyżował nam plany. Ubolewamy nad tym i jednocześnie cieszymy się, że już na wczesnym etapie udało się znaleźć dobre rozwiązanie w bliskim partnerstwie z DZT. Meklemburgia-Pomorze Przednie spełni swoją rolę jako kraj partnerski również na wirtualnym GTM 2021″.
Podczas trwania VirtualGTM 2020, 450 kluczowych klientów z branży turystycznej z 49 krajów skorzystało z platformy, aby poznać ofertę 250 niemieckich firm z branży hotelarskiej, transportowej i rekreacyjnej, biur podróży oraz regionalnych organizacji turystycznych, a także aby prowadzić negocjacje dla nadchodzącego roku. W tym celu przeprowadzono ponad 5700 spotkań online przy użyciu narzędzia wirtualnego stworzonego przez DZT.
Poza platformą biznesową uczestnicy skorzystali z programu informatycznego z dyskusjami panelowymi i webinariami, na których przedstawiono rynkowe spojrzenie na status quo niemieckiej turystyki przyjazdowej, najnowsze trendy i produkty wielu partnerów z niemieckiej branży turystycznej oraz aktualne i planowane kampanie marketingowe DZT.
Przeprowadzona wśród dostawców i nabywców usług ankieta udokumentowała sukces nowego formatu. 90 procent uczestników stwierdziło, że są zadowoleni/bardzo zadowoleni z GTM. 83 procent ankietowanych stwierdziło, że GTM są dobrą/bardzo dobrą platformą do zawierania kontraktów biznesowych. 92 procent nawiązało nowe kontakty biznesowe dzięki GTM.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Sezon świąteczny w Korei Południowej 2025: jarmarki, koncerty i iluminacje
Zima w Korei Południowej przynosi bogactwo świątecznych jarmarków, iluminacji i wydarzeń…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










