Gruzińska Organizacja Turystyczna wybiera Aviareps do promocji w Europie

Aviareps został oficjalnie wybrany partnerem Gruzińskiej Narodowej Organizacji Turystycznej (GNTA) w zakresie działań PR i marketingowych w pięciu kluczowych rynkach europejskich: w Niemczech, Polsce, Francji, Szwecji oraz Norwegii.
Współpraca obejmuje kompleksową reprezentację w obszarach PR i marketingu, planowanie działań medialnych oraz zakup mediów. W ramach partnerstwa Aviareps będzie realizować działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności Gruzji i pobudzenie ruchu turystycznego, wdrażając kompleksową strategię opartą na analizie danych i dostosowaną do specyfiki każdego z rynków docelowych.
Aby wspierać rozwój turystyki i umacniać pozycję Gruzji jako obowiązkowego kierunku podróży, lokalne zespoły ekspertów Aviareps opracują i wdrożą skuteczne działania PR i marketingowe, uwzględniające unikalne realia poszczególnych rynków. Kluczową rolę w realizacji tych inicjatyw odegrają długoletnie relacje Aviareps z czołowymi touroperatorami, agencjami turystycznymi oraz partnerami medialnymi w regionie. Dzięki temu możliwe będzie skuteczne przeprowadzanie szkoleń, organizacja warsztatów i spotkań branżowych, pozyskiwanie prestiżowych publikacji medialnych, realizacja podróży studyjnych oraz współpraca z influencerami w celu maksymalizacji widoczności marki.
Położona na skrzyżowaniu Europy i Azji Gruzja to wschodząca gwiazda turystyki, ceniona za spektakularne krajobrazy górskie, obiekty wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO, tętniącą życiem stolicę Tbilisi, starożytne tradycje winiarskie oraz wyjątkową gościnność. Od szczytów Kaukazu po wybrzeże Morza Czarnego – Gruzja oferuje unikalne połączenie przygód na świeżym powietrzu, bogactwa kulturowego i doznań kulinarnych, odpowiadające zarówno oczekiwaniom turystów indywidualnych, jak i podróżnych poszukujących luksusowych doświadczeń.
„Dzięki naszej eksperckiej wiedzy i zespołom lokalnych specjalistów w każdym z rynków, jesteśmy dumni, że możemy reprezentować GNTA i przybliżać europejskim podróżnym tętniącą życiem kulturę, bogatą historię i naturalne piękno Gruzji. Nasi eksperci doskonale znają lokalne realia branży medialnej i turystycznej oraz posiadają silne relacje na rynkach, co pozwoli skutecznie zwiększyć widoczność Gruzji w kluczowych krajach Europy” – mówi Thomas Drechsler, COO Tourism w Aviareps.
„Cieszymy się, że będziemy wspierać promocję Gruzji na polskim rynku. To kraj o niezwykłym potencjale turystycznym – fascynującej kulturze, imponującej przyrodzie i autentycznej gościnności. Jesteśmy przekonani, że wspólne działania realnie wpłyną na wzrost zainteresowania Gruzją wśród polskich podróżnych” – dodaje Jacek Skrzypkowski, General Manager w Aviareps Polska.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Seszele stawiają na ekoturystykę i jakość
Przedstawiciele branży turystycznej mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu prezentującym…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
Czerwcowy urlop last minute: słoneczne kierunki do 2000 zł
Ciepłe morze, pewna słoneczna pogoda, plaże mniej zatłoczone niż w lipcu i sierpniu, a do…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Włochy królują na długi weekend, ale Polacy coraz częściej szukają nowych miejsc
Jeśli organizować city break na Boże Ciało, to taki, który łączy słońce, dobrą kuchnię i…
0 Komentarzy9 Minuty
17 czerwca 2025
Rainbow uruchamia loty z Katowic do Tabarki
Tunezja to kraj, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków planujących…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty
11 czerwca 2025
Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Anex Poland uruchomił czartery do Antalyi z Bydgoszczy i Radomia
9 i 10 czerwca 2025 roku odbyły się pierwsze rejsy czarterowe Anex Poland z lotniska w…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Polacy coraz chętniej wybierają luksus. Rainbow Elite spełnia marzenia o podróżach szytych na miarę
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów…
0 Komentarzy5 Minuty