Gruzińska Organizacja Turystyczna wybiera Aviareps do promocji w Europie

fot. Marek Piwnicki /unsplash

Aviareps został oficjalnie wybrany partnerem Gruzińskiej Narodowej Organizacji Turystycznej (GNTA) w zakresie działań PR i marketingowych w pięciu kluczowych rynkach europejskich: w Niemczech, Polsce, Francji, Szwecji oraz Norwegii.

Współpraca obejmuje kompleksową reprezentację w obszarach PR i marketingu, planowanie działań medialnych oraz zakup mediów. W ramach partnerstwa Aviareps będzie realizować działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności Gruzji i pobudzenie ruchu turystycznego, wdrażając kompleksową strategię opartą na analizie danych i dostosowaną do specyfiki każdego z rynków docelowych.

Aby wspierać rozwój turystyki i umacniać pozycję Gruzji jako obowiązkowego kierunku podróży, lokalne zespoły ekspertów Aviareps opracują i wdrożą skuteczne działania PR i marketingowe, uwzględniające unikalne realia poszczególnych rynków. Kluczową rolę w realizacji tych inicjatyw odegrają długoletnie relacje Aviareps z czołowymi touroperatorami, agencjami turystycznymi oraz partnerami medialnymi w regionie. Dzięki temu możliwe będzie skuteczne przeprowadzanie szkoleń, organizacja warsztatów i spotkań branżowych, pozyskiwanie prestiżowych publikacji medialnych, realizacja podróży studyjnych oraz współpraca z influencerami w celu maksymalizacji widoczności marki.

Położona na skrzyżowaniu Europy i Azji Gruzja to wschodząca gwiazda turystyki, ceniona za spektakularne krajobrazy górskie, obiekty wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO, tętniącą życiem stolicę Tbilisi, starożytne tradycje winiarskie oraz wyjątkową gościnność. Od szczytów Kaukazu po wybrzeże Morza Czarnego – Gruzja oferuje unikalne połączenie przygód na świeżym powietrzu, bogactwa kulturowego i doznań kulinarnych, odpowiadające zarówno oczekiwaniom turystów indywidualnych, jak i podróżnych poszukujących luksusowych doświadczeń.

„Dzięki naszej eksperckiej wiedzy i zespołom lokalnych specjalistów w każdym z rynków, jesteśmy dumni, że możemy reprezentować GNTA i przybliżać europejskim podróżnym tętniącą życiem kulturę, bogatą historię i naturalne piękno Gruzji. Nasi eksperci doskonale znają lokalne realia branży medialnej i turystycznej oraz posiadają silne relacje na rynkach, co pozwoli skutecznie zwiększyć widoczność Gruzji w kluczowych krajach Europy” – mówi Thomas Drechsler, COO Tourism w Aviareps.

„Cieszymy się, że będziemy wspierać promocję Gruzji na polskim rynku. To kraj o niezwykłym potencjale turystycznym – fascynującej kulturze, imponującej przyrodzie i autentycznej gościnności. Jesteśmy przekonani, że wspólne działania realnie wpłyną na wzrost zainteresowania Gruzją wśród polskich podróżnych” – dodaje Jacek Skrzypkowski, General Manager w Aviareps Polska.