Grupa eSky wzmacnia współpracę z Grupą Lufthansa

Firma eSky.pl dołączyła do grona partnerów Lufthansa Group poprzez wdrożenie technologii NDC. Umożliwi to bezpośredni dostęp do pełnej oferty linii należących do Lufthansa Group oraz gwarantuje możliwość sprzedaży wszystkich taryf i usług przewoźników wchodzących w skład Grupy.
Nowy etap współpracy pomiędzy eSky.pl i liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa jest częścią programu NDC Partner Program. Dzięki temu rozwiązaniu klienci eSky.pl na całym świecie uzyskają dostęp do szerokiej oferty taryf i produktów wszystkich linii lotniczych, należących do Lufthansa Group (Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS oraz Brussels Airlines,) w bardziej konkurencyjnych cenach niż dotychczas. Oferta ta dostępna jest tylko dla kluczowych partnerów linii za pośrednictwem nowej technologii opartej na rozwiązaniu New Distribution Capability (NDC).
Paweł Szczepański, Business Product Development Director z eSky.pl, powiedział: “Cieszymy się, że wchodzimy do nielicznego grona liderów globalnego rynku OTA, (Online Travel Agency) którzy mają okazję współpracować bezpośrednio z liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa Group. Wprowadzone rozwiązania pozwolą usprawnić procesy technologiczne, które przełożą się na większy komfort i różnorodność oferty dla klientów.”
Wdrożenie NDC w serwisie eSky.pl na skalę globalną udostępni użytkownikom atrakcyjne oferty od Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS i Brussels Airlines nie tylko w zakresie niższych cen na bilety lotnicze, ale także gamę produktów dodatkowych m.in. możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego czy też wybór miejsc. Planowane jest wdrożenie kolejnych rozwiązań w ramach NDC Grupy Lufthansa w celu jeszcze głębszej personalizacji oferty dla klientów.
Peter Pullem, Head of Sales w Europie Środkowo-Wschodniej w Lufthansa Group, dodł: “Dzięki rozszerzeniu współpracy z jednym z liderów rynku internetowych biur podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, będziemy mogli wspólnie zaproponować pasażerom nową, dostosowaną do nich technologię, która zapewni jeszcze lepszy dostęp do wyjątkowych ofert czy usług dodatkowych. Klienci eSky skorzystają dzięki wprowadzeniu NDC Smart Offer, ciesząc się nowoczesnym sposobem rezerwacji usług lotniczych.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty











[…] Grupa eSky wzmacnia współpracę z Grupą Lufthansa […]