Grupa eSky wyśle Brytyjczyków na city break i wakacje w pakiecie. Firma uzyskała licencję ATOL

Grupa eSky, właściciel globalnej platformy podróży od kwietnia zaoferuje swoje pakiety dynamiczne na rynku brytyjskim. Produkt, który w jednej rezerwacji łączy loty i hotele, pomyślnie przeszedł certyfikację Civil Aviation Authority (CAA), a firma uzyskała licencję Air Travel Organisers’ Licensing (ATOL) na sprzedaż oferty city break i Wakacje w Wielkiej Brytanii.
ATOL to brytyjski odpowiednik Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego obowiązującego organizatorów turystyki w Polsce. Jej posiadanie przez graczy działających na Wyspach – m.in. takich jak LoveHolidays i Lastminute.com – to sygnał dla klientów, że korzystanie z usług danego biura czy platformy podróży jest bezpieczne, a pieniądze wydane na wyjazd zostaną zwrócone w przypadku niewywiązania się firmy z umowy.
„Możliwość uruchomienia sprzedaży pakietów dynamicznych city break i wakacje w Wielkiej Brytanii to ważny krok w kierunku pogłębienia naszej międzynarodowej ekspansji, której koniem pociągowym jest rozwój oferty lot + hotel. Bogata i różnorodna siatka połączeń tanich i regularnych linii lotniczych, a także szeroka baza noclegowa z hotelami, apartamentami czy domami wakacyjnymi pozwolą brytyjskiemu podróżnikowi zaplanować wyjazd zgodny z jego preferencjami, do dowolnego miejsca na świecie, a także w dogodnym dla siebie terminie i konkurencyjnej cenie” — mówi Nicholas Smith, dynamic packaging director w Grupie eSky.
Podkreśla też, że popyt na podróże z lotem i hotelem w cenie to trend, którego nie da się zatrzymać.
„Jest bowiem odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy z jednej strony czują się przytłoczeni w oceanie informacji, a z drugiej potrzebują produktu, który będą mogli dostosować do swoich oczekiwań i budżetu, żeby zapewnić sobie wymarzony relaks. Stąd wynika rosnąca popularność platform podróży, które w jednej ofercie łączą wiele produktów niezbędnych do tego, żeby city breaki i wakacje odbyły się w komfortowych warunkach” – dodaje.
Przewaga konkurencyjna zbudowana na szerokiej sieci partnerstw
Brytyjscy podróżnicy są przyzwyczajeni do organizowania odpoczynku w formule lot plus hotel z platformami: w III kw. 2023 roku Jet2Holidays – lider segmentu Online Travel Agencies na Wyspach – sprzedał 1 proc. mniej pakietów dynamicznych niż touroperator TUI, który ma największy udział w tamtejszym rynku. Jak więc eSky.co.uk zamierza wyróżnić się na tle konkurencji?
Przede wszystkim dużo większą liczbą przewoźników lotniczych w portfolio pakietowym, wykraczającą poza pulę kilku linii lotniczych, na których brytyjskie OTA opierają swój produkt lot + hotel. Ponadto nie wszystkie firmy z tego segmentu na Wyspach mają możliwość sprzedawania biletów niskokosztowych przewoźników w ramach pakietów dynamicznych, podczas gdy Grupa eSky może pochwalić się dostępem do usług low-costów w tej ofercie.
„Jesteśmy też w stanie zaoferować naszym brytyjskim klientom bardzo atrakcyjne ceny na zakwaterowanie w pakiecie. To dlatego, że dostawcom produktu noclegowego bardzo zależy na pozyskaniu klientów z Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie jesteśmy liderem. Otwieramy więc dla nich szybko rozwijający się rynek w zamian za niższe stawki na dojrzałym rynku brytyjskim. To wszystko sprawia, że także klientom z Wysp zaoferujemy gwarancję najniższej ceny” — tłumaczy Nicholas Smith.
Produkt pakietowy Grupy eSky z nowościami
Na rynku polskim firma wprowadziła do produktu pakietowego transfery lotniskowe, które będą stanowić nieodłączną część procesu transakcyjnego. Podróżnicy rezerwujący city breaki i wakacje w opcji lot plus hotel mogą wykupić transfer z lotniska do hotelu w dwóch opcjach – albo samochodem osobowym z kierowcą, albo autokarem wspólnie z klientami innych biur podróży. Grupa eSky jeszcze przed sezonem wakacyjnym planuje także wprowadzić płatności zaliczkowe w ofercie dynamicznych pakietów – tak w Polsce, jak i za granicą.
Szybki rozwój pakietów dynamicznych to priorytet Grupy eSky, która do 2027 roku chce osiągnąć pozycję platformy podróży pierwszego wyboru w Europie. Skuteczność obranej strategii potwierdzają liczby: w I-III kw. 2023 r. sprzedaż oferty city break i wakacje wzrosła o 90 proc. wobec porównywalnego okresu w 2022 roku i o 180 proc. względem 2019 roku.
POWIĄZANE WPISY
7 maja 2025
Plany promocyjne Saksonii. „W tym roku skupiamy się na Chemnitz jako Europejskiej Stolicy Kultury”
Polscy turyści kolejny rok z rzędu okazali się najliczniejszą grupą odwiedzającą…
0 Komentarzy9 Minuty
24 kwietnia 2025
Majowa promocja FlixBusa. Zwiększona liczba połączeń i bilety od 19,99 zł
FlixBus ogłosił nową kampanię promocyjną, obejmującą bilety na połączenia krajowe i…
0 Komentarzy3 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2025
Arabia Saudyjska: Tajemnice piasków pustyni
Arabia Saudyjska to wciąż kraj nieco tajemniczy. W gorących piaskach pustyni kryją się…
0 Komentarzy4 Minuty
16 kwietnia 2025
Sardynia z Itaką
Itaka jako pierwszy polski touroperator rozpoczęła loty czarterowe na Sardynię już w 2008…
0 Komentarzy10 Minuty
16 kwietnia 2025
Nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii do Rawenny, Milano Marittima i Cervii
14 kwietnia 2025 roku uruchomione zostały nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2025
Rozkład lotów w sezonie letnim 2025: Chorwacja połączona z 122 zagranicznymi miastami
Z danych chorwackich portów lotniczych wynika, że w nadchodzącym sezonie letnim Chorwacja…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Drezno i Kraina Łaby podsumowały rekordowy rok 2024. Polska na czele zagranicznych rynków
Z wynikiem 117 tys. noclegów Polska po raz drugi z rzędu została największym zagranicznym…
0 Komentarzy4 Minuty