Grupa eSky chce podbić Azję
Grupa eSk rozpoczęła działalność na kolejnym kontynencie – w Singapurze, Malezji i Hong-Kongu.
Mimo panującej pandemii, Grupa eSky kontynuuje swoją strategię ekspansji zagranicznej, wkraczając na nowy kontynent – Azję. Do pierwszych azjatyckich rynków, gdzie zawita logo eSky, należą Singapur, Malezja oraz Hong Kong. Łączna wartość branży turystycznej w tych krajach w 2019 roku wyniosła ponad 126 mld dolarów.
Łukasz Neska, Wiceprezes eSky.pl, powiedział: “Pandemia udowodniła, że szeroka ekspozycja międzynarodowa jest kluczowa, szczególnie w okresie wszelkiego rodzaju kryzysów w branży turystycznej. Branża turystyczna w Singapurze i Malezji wygenerowała odpowiednio po 11 proc. krajowego PKB w 2019 roku. W obu krajach branża ta jest na 3. miejscu w rankingu najbardziej dochodowych pod względem PKB.”
Nowe linie lotnicze w ofercie eSky
Wejście do Malezji, Singapuru i Hong-Kongu poprzedzone było nawiązaniem współpracą z lokalnymi dostawcami kontentu najpopularniejszych linii lotniczych w regionie.
Do oferty Grupy eSky dołączyły loty oferowane przez m.in. Cathay Pacific, Hong Kong airlines, HK Express, China Airlines, Singapore Airlines oraz inne.
Poszerzenie oferty linii lotniczych pozwoli Grupie eSky sprzedawać bilety nie tylko na najpopularniejsze trasy w tych krajach, tj. Hong-Kong–Tajpej, Hong-Kong–Bangkok, Hong-Kong–Singapur, Singapur–Kuala Lumpur, Singapur–Dżakarta, jak i na te bardziej egzotyczne, które rzadko są dostępne.
Łukasz Neska dodał: “Poszerzenie oferty regionalnych linii lotniczych, które działają w krajach APAC pozwoli nam konkurować z tamtejszymi liderami rynku OTA. Naszą przewagą jest współpraca z liniami lotniczymi, która pozwala na oferowanie klientom najlepszych taryf i połączeń lotniczych, które często dostępne są jedynie na stronach przewoźników.”
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
28 marca 2024
Rusza budowa centrum treningowego Ryanair w Krakowie
Ryanair rozpoczął dziś (28 marca) budowę Centrum Symulatorowo-Treningowego Grupy Ryanair…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
[…] głównym naciskiem na Węgry, Rumunię ,Czechy i Bałkany. Esky planuje dynamicznie rozwijać się również w Azji gdzie on-linowy know-how LOTu jest bardzo ubogi. To nie koniec – technologiczne wsparcie Esky […]