Grecos rozpoczął sprzedaż oferty na 2019 rok
Wczesna sprzedaż jednego z największych polskich touroperatorów ruszyła 20 października i z miejsca znalazła pierwszych klientów. Ceny w promocji First Deal są nawet o 40 procent niższe od regularnych.
Grecos oferuje gwarancje najniższej oraz niezmiennej ceny, a także – w wybranych hotelach – pobyt dziecka gratis.
Rabaty do 40 procent to kontynuacja strategii oferowania we wczesnej sprzedaży najkorzystniejszych cen. Dopełnieniem tego jest gwarancja najniższej ceny na rynku, zaproponowana przez Grecosa gratis. Klient odzyska różnicę w cenie, jeśli w ciągu 5 dni od zakupu znajdzie u innego touroperatora tańszą ofertę.
Gwarancja najniższej ceny w Grecosie w ciągu całego sezonu kosztuje z kolei 25 złotych od osoby – klient będzie miał prawo skorzystać z tej gwarancji także przy ofercie last minute czy last second, gdyby okazała się tańsza od zakupionej we wczesnej sprzedaży. Bez dopłaty obowiązuje gwarancja niezmiennej ceny. Klient nie dopłaci nawet przy podwyżkach cen paliwa i wzroście kursów walut. W wybranych hotelach pobyt pierwszego dziecka jest darmowy.
Wojciech Skoczyński, prezes Grecosa, powiedział: „Naszym priorytetem jest zadowolenie klienta, dlatego oferta Grecosa powstaje w odpowiedzi na oczekiwania ludzi, którzy decydują się na wakacje z nami. Grecja jest wybierana dla swojego uroku. Grecos jest wybierany dla tego, co do tego uroku Grecji dokłada. Z roku na rok podnosimy jakość. Jakość programów, wycieczek fakultatywnych i obsługi, w tym rozpatrywania reklamacji. Bardzo ważna, a może najważniejsza, jest też jakość hoteli.”
Grecos deklaruje umocnienie swojej pozycji w Grecji i dołącza kolejne renomowane hotele, w tym sieci Mitsis i Grecotel. Klienci Grecosa od lat umieszczają bazę noclegową Mitsis Hotels wśród najwyżej ocenianych obiektów. W roku 2019 wydłuża się lista hoteli tej sieci w ofercie touroperatora. Klienci mogą wybrać wakacje m.in. w hotelach Rodos Village Beach Hotel&Spa (po obszernej modernizacji, z 3 basenami) czy Galini Wellness Spa&Resort w Kamena Vourla w środkowej Grecji (to największe centrum wellness&spa na Bałkanach).
Istotnym elementem oferty jest też 5 obiektów pod marką Grecotel plus Gelina Village, którą Grecotel odtąd zarządza. Jeden z najpopularniejszych hoteli na Korfu podniesie dzięki temu standard obsługi. Na Krecie, najczęściej wybieranej przez Polaków wyspie, oczekiwania wymagających klientów zaspokoi kolejny pięciogwiazdkowy hotel – leżący na nadmorskim zboczu Fodele Beach&Waterpark Resort zapewnia niepowtarzalne widoki.
Hit ostatnich lat to Zakynthos, gdzie Polacy są drugą nacją po Brytyjczykach. Tu Grecos sprzedaje na sezon 2019 wakacje w nowo wybudowanej części popularnej Caretta Island – na rodziny z dziećmi czeka aquapark i 68 pokoi rodzinnych typu apartament.
Grecos w przyszłym sezonie wzmacnia sprawdzone formaty animacyjne: Klub Delfinki dostępny w 40 hotelach i Klub Opa! Grecos (w tym Opa! teens dla młodzieży) w 10 obiektach.
Stałym klientom Grecos zaproponował w promocji rabat na poziomie 2 procent. Wszyscy mogą skorzystać z bezkosztowej zmiany rezerwacji, a także z ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w promocyjnej cenie 12 zł za osobę.
Oferta First Deal obowiązuje do 13 listopada 2018.
Wczesna rezerwacja to pewność wakacji w dobrej cenie, bez oczekiwania do ostatniej chwili. Od kilku sezonów to skuteczna metoda na połączenie upatrzonej lokalizacji z ekonomiczną atrakcyjnością, co pokazał nawet sezon 2018 z większą niż w poprzednich sezonach liczbą ofert lastowych.
Rabaty do 40 procent oraz gwarancje najniższej ceny sprawiają, że wczesna sprzedaż spełnia oczekiwania osób planujących wakacje z wyprzedzeniem, zdecydowanych na konkretne hotele czy kierunki oraz przykładających wagę do cen.
POWIĄZANE WPISY
30 stycznia 2023
Biura podróży – średnia cena sierpniowa wyższa o ponad 900 zł
W ostatnim tygodniu badanie w biurach podróży w Polsce, średniej ceny imprez wobec cen…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
Wakacje.pl nagrodziły swoich pracowników na Dominikanie
Podsumowanie roku 2022 firmy odbyło się w listopadzie na Dominikanie. Wakacje.pl…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Biura podróży – spadek cen imprez sierpniowych
W ostatnim tygodniu, w biurach podróży w Polsce, średnia cena dla wycieczek z wylotami…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2023
Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek
Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją
W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W…
0 Komentarzy1 Minuty
19 stycznia 2023
Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski nowymi managerami w Wakacje.pl
Wakacje.pl wzmacniają struktury odpowiedzialne za współpracę franczyzową. Do zespołu…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Fostertravel.pl osiąga rekordowe wyniki i podwoi swoją sieć agentów
Sieć agencyjna Fostertravel.pl zaprezentowała wyniki za miniony rok oraz wręczyła nagrody…
0 Komentarzy3 Minuty
18 stycznia 2023
Pierwszy jarmark turystyczny promujący klientów GAR-u za nami
17 stycznia odbył się pierwszy wspólny jarmark turystyczny w restauracji AvanGARda w…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2023
Biura podróży – kolejny wzrost cen imprez sierpniowych
W minionym tygodniu średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty