Grecos rozpoczął sprzedaż oferty na 2019 rok
Wczesna sprzedaż jednego z największych polskich touroperatorów ruszyła 20 października i z miejsca znalazła pierwszych klientów. Ceny w promocji First Deal są nawet o 40 procent niższe od regularnych.
Grecos oferuje gwarancje najniższej oraz niezmiennej ceny, a także – w wybranych hotelach – pobyt dziecka gratis.
Rabaty do 40 procent to kontynuacja strategii oferowania we wczesnej sprzedaży najkorzystniejszych cen. Dopełnieniem tego jest gwarancja najniższej ceny na rynku, zaproponowana przez Grecosa gratis. Klient odzyska różnicę w cenie, jeśli w ciągu 5 dni od zakupu znajdzie u innego touroperatora tańszą ofertę.
Gwarancja najniższej ceny w Grecosie w ciągu całego sezonu kosztuje z kolei 25 złotych od osoby – klient będzie miał prawo skorzystać z tej gwarancji także przy ofercie last minute czy last second, gdyby okazała się tańsza od zakupionej we wczesnej sprzedaży. Bez dopłaty obowiązuje gwarancja niezmiennej ceny. Klient nie dopłaci nawet przy podwyżkach cen paliwa i wzroście kursów walut. W wybranych hotelach pobyt pierwszego dziecka jest darmowy.
Wojciech Skoczyński, prezes Grecosa, powiedział: „Naszym priorytetem jest zadowolenie klienta, dlatego oferta Grecosa powstaje w odpowiedzi na oczekiwania ludzi, którzy decydują się na wakacje z nami. Grecja jest wybierana dla swojego uroku. Grecos jest wybierany dla tego, co do tego uroku Grecji dokłada. Z roku na rok podnosimy jakość. Jakość programów, wycieczek fakultatywnych i obsługi, w tym rozpatrywania reklamacji. Bardzo ważna, a może najważniejsza, jest też jakość hoteli.”
Grecos deklaruje umocnienie swojej pozycji w Grecji i dołącza kolejne renomowane hotele, w tym sieci Mitsis i Grecotel. Klienci Grecosa od lat umieszczają bazę noclegową Mitsis Hotels wśród najwyżej ocenianych obiektów. W roku 2019 wydłuża się lista hoteli tej sieci w ofercie touroperatora. Klienci mogą wybrać wakacje m.in. w hotelach Rodos Village Beach Hotel&Spa (po obszernej modernizacji, z 3 basenami) czy Galini Wellness Spa&Resort w Kamena Vourla w środkowej Grecji (to największe centrum wellness&spa na Bałkanach).
Istotnym elementem oferty jest też 5 obiektów pod marką Grecotel plus Gelina Village, którą Grecotel odtąd zarządza. Jeden z najpopularniejszych hoteli na Korfu podniesie dzięki temu standard obsługi. Na Krecie, najczęściej wybieranej przez Polaków wyspie, oczekiwania wymagających klientów zaspokoi kolejny pięciogwiazdkowy hotel – leżący na nadmorskim zboczu Fodele Beach&Waterpark Resort zapewnia niepowtarzalne widoki.
Hit ostatnich lat to Zakynthos, gdzie Polacy są drugą nacją po Brytyjczykach. Tu Grecos sprzedaje na sezon 2019 wakacje w nowo wybudowanej części popularnej Caretta Island – na rodziny z dziećmi czeka aquapark i 68 pokoi rodzinnych typu apartament.
Grecos w przyszłym sezonie wzmacnia sprawdzone formaty animacyjne: Klub Delfinki dostępny w 40 hotelach i Klub Opa! Grecos (w tym Opa! teens dla młodzieży) w 10 obiektach.
Stałym klientom Grecos zaproponował w promocji rabat na poziomie 2 procent. Wszyscy mogą skorzystać z bezkosztowej zmiany rezerwacji, a także z ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w promocyjnej cenie 12 zł za osobę.
Oferta First Deal obowiązuje do 13 listopada 2018.
Wczesna rezerwacja to pewność wakacji w dobrej cenie, bez oczekiwania do ostatniej chwili. Od kilku sezonów to skuteczna metoda na połączenie upatrzonej lokalizacji z ekonomiczną atrakcyjnością, co pokazał nawet sezon 2018 z większą niż w poprzednich sezonach liczbą ofert lastowych.
Rabaty do 40 procent oraz gwarancje najniższej ceny sprawiają, że wczesna sprzedaż spełnia oczekiwania osób planujących wakacje z wyprzedzeniem, zdecydowanych na konkretne hotele czy kierunki oraz przykładających wagę do cen.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty